27 prosinca 2010

Ask The Computer Lady 3



The Dollar Stretcher presents
Ask The Computer Lady

Volume 10 Issue #35
August 30, 2007

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~

U ovom broju...

1. Uvod
2. Promijenite Windows Explorer
3. Kako doseći svoj IE Favorites na mreži
4. AVG AntiSpyware
5. Program za spremanje slika u obliku foto-albuma
6. Komentari

Dragi čitatelji,

Dobrodošli u novo izdanje časopisa Ask The Computer Lady!

U zadnjem smo tjednu kolovoza, a u nekim zemljama djeca su se već vratila u školu. Kod ostalih škola počinje za tjedan ili dva, pa se počnite pripremati.

Ovog tjedna odgovarala sam na neka zaista zanimljiva pitanja, zato počnimo!

Želim vam odličan tjedan,
Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
Ask The Computer Lady
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
(2)

Draga Computer Lady,

Kada otvorim Windows Explorer, on prema zadanome odlazi odmah u My Documents. Želim to prebaciti tako da otvara odmah C drive, ali kako to postići?

Hvala vam za redovitu pomoć! Judy


Draga Judy,

Ovaj odgovor je pomalo tehničke prirode, ali zapravo ga nije teško pratiti. Uvijek je dobro podesiti neki dio u Windowsima prema vlastitim potrebama, jer Microsoft na taj način pomaže svima.

Prema zadanome, Windows Explorer se otvara pokazujući mapu My Documents. Za promjenu te postavke da bi pokazivalo sve postojeće diskove pratite slijedeće korake:

1. Kliknite na "Start", zatim na Programs, zatim Accessories, zatim kliknite desnim dijelom miša na Windows Explorer, zatim opet lijevim na Properties na popisu koji se otvorio.

2. Potražite odjeljak sa imenom "Target". U njemu će biti tekst nešto kao: %SystemRoot%\explorer.exe,

3. Trebate dodati slijedeći tekst: /n, /e, /select, C:\ Jednom kad ste to dodali, redak teksta treba izgledati ovako:

%SystemRoot%\explorer.exe /n, /e, /select, C:\

Ako vam je teško postići da to radi, kopirajte ovaj tekst i zalijepite ga u kućicu "Target".

3. Kliknite OK kako biste spremili promjene.

Sada, kada god pokrenete Windows Explorer moći ćete birati između svih mapa koje imate u računalu, ne samo iz mape My Documents.

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
(3)

Draga Computer Lady,

Postoji li pouzdani i ne previše skup način kako da napravim kopiju popisa Favorites List ili Bookmarks koju mogu spremiti na internetu, kako bih im mogla pristupiti svaki put kada ne koristim vlastito računalo?

Hvala, Cathy


Draga Cathy,

Pronašla sam odličan način kako da spremite svoje popise omiljenih stranica na internetu. Ova je metoda posve besplatna, ali potrebno je proći nekoliko koraka.

Pretpostavit ću da većinom koristite Internet Explorer, iako biste trebali postići isto, sa manjim promjenama, i kada koristite Firefox.

Korak #1 je instaliranje Google toolbar na Internet Explorer. Google ima vlastitu alatnu traku i za Firefox.

1. Za instaliranje alatne trake, otvorite stranicu http://toolbar.google.com i pratite ove upute:

2. Kliknite na plavo dugme na kojem piše "Install Google Toolbar"

3. Na slijedećoj stranici pročitajte uvjete i zatim kliknite na dugme "Agree and Download".

4. Klinite "Run" i ponovo na "Run" u slijedećem prozoru.

5. Alatna traka instalirat će se za nekoliko trenutaka i obavijestiti vas kada završi.

Kad je traka instalirana, Google toolbar pojavit će se u vašem Internet Explorer prozoru (isto tako i u Firefox prozoru)

Sada je potrebno prebaciti Internet Explorer mapu Favorites u dio alatne trake pod nazivom "Bookmarks".

1. Otvorite Internet Explorer i u Google Toolbar, kliknite na riječ "Bookmarks".

2. U padajućem popisu kliknite na "Import IE Favorites", pa će se otvoriti nova web stranica. Kliknite na riječ "All" kako biste odabrali sve omiljene stranice, zatim kliknite na dugme "Import".

3. Sada, kada kliknete na dugme "Bookmarks", pojavit će vam se popis svim stranica koje ste u njega ubacili.

Sada, završni korak kako da dođete do tih stranica preko nekog drugog računala.

1. Krenite na stranicu www.google.com/bookmarks Prijavite se sa svojim Google računom u kućici sa desne strane, ili, ako nemate Google račun kreirajte ga u kućici niže desno.

2. Jednom kad ste se prijavili na Google Bookmark stranicu, prikazatće vam se cijeli popis stranica koje ste tu ubacili.

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
(4)

Draga Computer Lady,

Volim vaš newsletter. Moje je pitanje – da li preporučujete i program AVG free spyware? Imam program Spyware doctor, ali on mi zaista usporava sistem računala. Je li AVG spyware dobar program? Volim koristiti njihov antivirusni program. Hvala za sve dobre savjete koje nam pružate.

Pat


Draga Pat,

U proteklih 6 mjeseci koristila sam program AVG AntiMalware koji je kombinacija antivirusnog i antispywareskog. Radio je odlično, i nisam zamijetila nikakvo usporavanje računala. Svidio mi se toliko da sam kupila licencu za sva računala kojima se koristim.

Nisam nikada isprobala besplatni AVG antispyware program, ali mišljenja sam da je jednako dobre kvalitete kao i program AntiMalware.

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
(5)

Draga Computer Lady,

Sa interneta sam downloadala program Jasc After Shot Premium Edition na sva svoja računala. Volim taj program i zaista sam ga naučila koristiti. Ne želim naučiti koristiti neki noviji program, jer sam već pomalo starija osoba.

Nedavno sam kupila novo računalo i sada pokušavam pronaći verziju tog programa koju bih downloadala u to novo računalo, ali nisam još pronašla ništa niti za kupovinu niti za besplatni download. Imate li ideju gdje mogu nabaviti taj program? Molim vas, dajte mi ideju kako da dođem do njega.

Cijenila bih bilo kakav odgovor koji bi mi mogao pomoći.

Hvala vam, Sheri


Draga Sheri,

Zaista znam kako možete doći do željenog programa. Tvrtku Jasc software kupila je tvrtka Corel, i još uvijek proizvode taj program. Sada se prodaje pod imenom Corel Photo Album 6. Možete ga kupiti za manje od 300 kuna ili downloadati besplatnu probu na
www.corel.com

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
(6) LIJEPI KOMENTARI OVOG TJEDNA:
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~

Moje ime je: Sylvia
Ja sam iz: San Francisco
Moja poruka: Volim vaš newsletter. Često nam pružate najkorisnije savjete kako najbolje iskoristiti ono što nam računala pružaju. Zaista se odlučna usluga. Želim vam da nastavite svoj rad u zdravlju i sreći.

Moje ime je: Pat
Ja sam iz: Iowa
Moja poruka: Pomogli ste mi već toliko puta i izvukli me iz raznih nevolja
Hvala vam
Pat

Komenrate možete poslati kada seprijavite u knjigu gostiju:

http://www.asktcl.com/guestbook

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~

Elizabeth Boston je vlasnica trgovine računalima, servisa i konzultantskog posla u North Berwicku, Maine. Ako imate bilo koje pitanje vezano uz računala, možete kontaktirati Elizabeth putem e-maila na questions@askTCL.com

Ako imate problem sa pretplatom ili ukidanjem pretplate pošaljite email na admin@stretcher.com i ljudsko biće pomoći će vam riješiti i taj problem.

Informacije o sponzorima dostupne su na
mailto:marketing@stretcher.com

Izdavač:

The Dollar Stretcher Inc.
gary@stretcher.com