31 prosinca 2010

Ask The Computer Lady 4



The Dollar Stretcher presents
Ask The Computer Lady

Volume 10 Issue #36
September 6, 2007

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~

U ovom broju...

1. Uvod
2. Kratica za „podebljano“ na tipkovnici
3. Kupovina novog računala
4. Slaganje programa u Start Menu
5. Kako poslati velike datoteke
6. Vaši komentari

Pozdrav,

Dobrodošli u novo izdanje Ask The Computer lady!

Mora da je sada sezona kupovine novih računala, dobila sam mnoga pitanje, osobno i na e-mail, kako kupiti novo računalo. Zapravo, pripremam manju knjižicu u kojoj ću vam otkriti moje tajne o tome što trebate tražiti kada kupujete novo računalo, ili savjetovati nekoga tko želi kupiti svoje prvo računalo. Nadam se da će biti spremna do kraja mjeseca.

Također radim na posve novom dizajnu za web stranicu. Ne samo da će na novoj stranici biti više pitanje i odgovora, već će pretplatnici dobiti kolumnu gdje će moći objaviti svoje snimljene tutorijale ili savjete. O tome ću vam obavijestiti u slijedećem broju. Za sada, bacimo se na posao!

Želim vam odličan tjedan,
Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ Ask The Computer Lady
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
(2)

Draga Computer Lady,

Radim prijevod jedne medicinske knjige koristeći Microsoft Word. Postoji li prečica kojom mogu promijeniti tekst u podebljano osim klikanja na alatnu traku? Također, treba mi i prečica kako poništiti podebljani tekst. Hvala za svu pomoć – poslao vas je Bog!

Robin S.
Long Beach, NY


Draga Robin,

Ovo radi ne samo u Microsoft Wordu, već i u većini drugih programa za obradu teksta.

Prije nego što počnete tipkati tekst koji želite podebljati, pritisnite i držite tipku Ctrl na tipkovnici, zatim pritisnite slovo B. Otpustite obje tipke, pa tipkajte tekst – vidjet ćete da se podebljao.

Kada dođete do kraja teksta, ponovite gore opisati postupak da biste isključili podebljanje.

Na isti način možete koristiti Ctrl + I za kosa slova, te Ctrl + U za podvučeni tekst.

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
(3)

Draga Computer Lady,

Pripremam se za kupovinu novog računala. Trenutno koristim računalo Gateway EV700 kupljeno godine 1998. Također koristim MS 98. Želim nadograditi, ali sam u mirovini i ne želim potrošiti jaaaako puno novca. Računalo koristim većinom za pisanje e-mailova i pregled slika, jer imam novu digitalnu kameru. Što mi je potrebno? Hvala.

Carol


Draga Carol,

Ne mogu vam točno reći što da kupite, ali dat ću vam osnovne savjete.

Prvo, s obzirom da većinom gledate slike na računalu, treba vam računalo sa Vista Home Premium. Ovo izdanje dopušta vam kvalitetnije korištenje slika nego izdanje Home basic version.

Također, budući da slike i obrađujete, treba vam računalo sa 1 ili čak 2 GB radne memorije. Što više RAM-a, to bolje. To će vam pomoći da se slike brže učitavaju, pa će njihovo uređivanje biti olakšano.

Ako za ulazak na internet koristite dial up uslugu, pobrinite se da je modem od 56K. Mnoga računala ne uključuju modem, ali možete ga kupiti posebno.

Osim toga, trebali biste dobiti osnovni paket koji će vam biti dovoljan za sve vaše potrebe.

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
Zaštitite svoje računalo od virusa!
Downloadajte 30-dnevnu pokusnu verziju programa AVG na:
http://tinyurl.com/87zj4
AVG čuva moje računalo od virusa više od 6 godina!
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
(4)

Draga Computer Lady,

Volim vaš newsletter i sve savjete.

Kada prelistavam programe preko Start menu-a, kako ih mogu posložiti prema abecedi?

Hvala, Wanda


Draga Wanda,

Evo jednostavnog načina da posložite abecedno sve programe koje imate u Start Menu.

Kliknite na "Start", zatim na "Programs" ili "All Programs".

Kada vam se pokaže popis programa, kliknite desnom stranom miša na bilo koji od naziva na tom popisu.

Pojavit će se izbornik, nađite stavku na kojoj piše "Složi prema imenu ", pa će se sve presložiti po abecedi, tako da mape budu prve, a zasebni programi drugi.

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
(5)

Draga Computer Lady,

Imam nekoliko snimaka koje sam snimila vlastitom kamerom i želim ih poslati rođacima koji žive daleko. Pokušala sam slati ih na e-mail ali datoteke su prevelike.

Kako da podijelim slike i snimke sa rodbinom?

Michelle


Draga Michelle,

Evo jednog od načina kako možete dijeliti slike i snimke. Ovo je odličan način možete slati datoteke i sa kućnog računala i na poslu.

otvorite stranicu www.zdrive.com i registrirajte se za besplatni račun. Napravite si korisničko ime i lozinku koju možete koristiti sa cijelom obitelji, jer njima će to biti potrebno da mogu pregledati datoteke koje ste poslali.

Jednom kad otvorite račun, pregledajte svoj e-mail i potvrdite korištenje tog računa klikom na link. To će pokrenuti vaš račun.

Jedan kad to učinite, vratite se na stranicu www.zdrive.com i uključite se na svoj račun sa korisničkim imenom i lozinkom koju ste odabrali. Vidjet ćete da se na vašem računu nalate 3 mape, Moji dokumenti, Moja muzika i Moje slike. Ako vam je poteebno više mapa, ispod svega nalazi se dugme "Kreiraj mapu ".

Klinite na mapu u koju želite spremiti snimke, pa će se pojaviti stranica za podizanje datoteka u tu mapu. Sada kliknite da dugme "Upload" na sredini stranice.

Na toj stranici nalazi se 5 sekcija, a svaka ima dugme Browse. Klinite na gornje dugme "Browse", pronađite datoteku, kliknite na nju, zatim kliknite "Open". Ovaj proces možete ponovo još 4 puta za 4 nove datoteke, ali ne biste smjeli prijeći 200 MB sa ovih 5 datoteka.

Kada ste odabrali datoteke, kliknite na plavo dugme "Send" i kopirajte datoteke sa svog računala na server Zdrive-a. Kada se to završi vaše datoteke prikazat će se na popisu mape u koju su spremljene.

Kada završite podizanje datoteka, pošaljite poruku članovima obitelji. Samo im recite da otvore www.zdrive.com i uključe se sa vašim korisničkim imenom i lozinkom. Mogu si označiti datoteke koje žele pogledati, zatim kliknuti na "Download" pri dnu stranice.

Nadam se da će ovo pomoći vašoj obitelji da pogledaju dugo očekivane slike i snimke!

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
(6) LIJEPI KOMENTARI OVOG TJEDNA:
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~

Moje ime je: Pat
Ja sam iz: Južna Carolina
Moja poruka: Što bismo mi korisnici računala radili bez vas!! Svaki puta kada pročitam vaš newsletter naučim nešto novo, a tako to pažljivo objašnjavate. Održavajte svoj dobar posao, a želim vam sve najbolje u oporavku vašeg sina.
Ponovo hvala,
Pat


Moje ime je: Marsha
Ja sam iz: Texas
Moja poruka: Imam XP, a downloadala sam Windows Explorer 7.0 kao zamjenu za 6.0, misleći da sam učinila dobro. Nakon što sam to učinila više ne mogu otvoriti neke dokumente iz mape My Documents. Je li to zbog nadogradnje i kako se sada opet mogu riješiti 7.0 i vratiti na 6.0? Moje računalo nema sistem za povratak na stanje prije promjena, pa se ne mogu vratiti na vrijeme prije postavljanja nadogradnje.


Draga Marsha,
IE 7 ne bi trebao imati učinka na mape u Dokumentima. Čini mi se da imate sasvim drugačiiji problem.
Elizabeth

Pošaljite mi komentare nakon što se upišete u listu gostiju. Samo otvorite:

http://www.asktcl.com/guestbook

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~

Instrukcije za pretplatu

Molim vas, obavijestite druge o časopisu "The Computer Lady". Ako je ovo vaše prvo rasčunalo, ili se već dugo bavite njime, još uvijek možete naučiti mnogo toga novog. Zato pošaljite kopiju časopisa prijateljima. Bit će im drago što ste to učinili. Nakon svega, BESPLATNO je!

Za pretplatu na časopis posjetite

ili pošaljite mailto:subscribe-ds-tcl@hub.thedollarstretcher.com

Za prekid pretplate
ili pošaljite mailto:delete-ds-tcl@hub.thedollarstretcher.com

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~

Elizabeth Boston je vlasnica trgovine računalima, servisa i konzultantskog posla u North Berwicku, Maine. Ako imate bilo koje pitanje vezano uz računala, možete kontaktirati Elizabeth putem e-maila na questions@askTCL.com

Ako imate problem sa pretplatom ili ukidanjem pretplate pošaljite email na admin@stretcher.com i ljudsko biće pomoći će vam riješiti i taj problem.

Informacije o sponzorima dostupne su na
mailto:marketing@stretcher.com

Izdavač:

The Dollar Stretcher Inc.
gary@stretcher.com