11 siječnja 2011

Ask The Computer Lady 5

The Dollar Stretcher presents
Ask The Computer Lady

Volume 10 Issue #37
September 13, 2007

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~

Registered: Library of Congress, Washington DC - ISSN: 1525-6332
Written by Elizabeth Boston, http://askTCL.com

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~


U ovom broju...

1. Uvod
2. Kako napraviti kopiju datoteke Favorites
3. Ubrzavanje sporog računala
4. Smanjivanje povećanih ikona
5. Programi za Desktop Publishing
6. Vaši komentari

Pozdrav,

Dobro došli u novo izdanje časopisa Ask The Computer Lady!

Nakon nekoliko dana kiše, koja je zaista bila potrebna, lijepo je ponovo vidjeti Sunce! Nadam se da će vam odgovori na pitanja također donijeti malo sunčeve topline! Ovog tjedna sam čak odgovarala na neka pitanja u rubrici Komentari.

Želim vam odličan tjedan,
Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
Ask The Computer Lady
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
(2)


Draga Computer Lady,

Tako cijenim vaš newsletter.
Već ste odgovarali na pitanje kako napraviti kopiju datoteka iz Outlook Expressa, ali možete li mi reći kako napraviti kopiju datoteka povezanih na Internet Explorerom?

Hvala, Nan in Cape May


DragaNan,

Jedina datoteka u Internet Exploreru koju možete spremati jest Favorits (omiljene stranice).

Postoji nekoliko načina na koji to možete učiniti. Možete ih prebaciti na svoju Google početku stranicu kao što smo objasnili nekoliko brojeva ranije. Ako nemate spremljeno taj broj, potražite ovdje:

http://www.newsletterarchive.org/from/eboston@gwi.net

Drugi način za kopiranje Favorites je kopiranje cijele datoteke na USB stick. Evo kako:

1. Uključite svoj USB stick u odgovarajući port na računalu. Kada se pojavi prozor koji vas pita što želite učiniti, kliknite na "Open Window To View Files".

2. Sada, otvgorite prozor gdje su vam spremljene Favorites klikanjem na "Start" i zatim na "My Computer". Dvostruki klik na C drive, zatim dvostruki klik na "Documents and Settings"

3. U prozoru Documents and Settings, kliknite na svoje korisničko ime, ili na Default user. Ako niste sigurni koji ste korisnik, uvijek možete birati jedan po jedan i vratiti se unatrag ako niste odabrali odgovarajući.

4. U mapi za korisnika, pronađite mapu sa nazivom "Favorites". Možete ju dva puta kliknuti da se uvjerite da je prava, ali ako to učinite kliknite "back" da biste se vratili do mape korisnika.

5. Osigurajte se da vidite otvorena oba prozora – jedan za USB stick, a drugi za mapu korisnika, zatim povucite mapu "Favorites" iz jednog prozora u drugi. To će pokrenuti proces kopiranja datoteke na stick.

6. Desnim dijelom miša kliknite na zelenu strelicu u dnu ekrana pored sata i potvrdite da želite izvaditi stick. Tek kada se ispiše OK, sigurno je izvaditi stick. Također, možete ga izvaditi tek nakon što isključite računalo.

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
(3)

Draga Computer Lady,

Moje računalo radi vrlo usporeno, a pogotovo se sporo uključuje. Netko mi je savjetovao da očistim registry. Je li to zaista neophodno? Koliko često se to mora raditi i postoji li besplatni program koji biste mi mogli preporučiti za tu svrhu?

Moje računalo radi sa Windows XP.

Hvala za SVU vašu pomoć!

April in Indiana


Draga April,

Čišćenje registryja moglo bi pomoći vašem računalu da radi bolje i brže, ali to nikada nije prvi izbor. Kada izmijenite registry, uvijek dolazi do rizika da oštetite Windowse.

Prvo, počistite datoteke sa privremenim dokumentima. Za to možete koristiti program kao Smart Windows Cleaner, ili ih izbrišite sami. http://tinyurl.com/9cmby

Drugo, otvorite msconfig u Run menu i otkačite kvačicu za svaki predmet koji vam nije potreban u startanju računala. Ja obično uklonim sve osim antivirusnog programa.

Treće, dok koristite msconfig privremeno isključite antivirusni program, pa downloadajte 30-dnevnu pokusnu verziju AVG AntiMalwarea. Instalirajte program, provjerite ima li ažuriranja, a zatim ga pokrenite da potpuno skenira vaše računalo. Možda će vas iznenaditi ono što ćete naći. http://tinyurl.com/87zj4

Obično kada napravim ova tri koraka moje računalo radi brže nego ikada prije.

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
Zaštitite svoje računalo od virusa!
Downloadajte 30-dnevnu pokusnu verziju programa AVG na:
http://tinyurl.com/87zj4
AVG čuva moje računalo bez virusa već 6 godina!
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
(4)

Draga Computer Lady,

Tijekom selidbe u drugi grad moje je računalo bilo isključeno oko tjedan dana. Kada sam ga ponovo spojila i uključila sve je postalo ogromno. Ikone, riječi, sve.

Konačno sam to uspjela smanjiti, ali kada kliknem na Start i na All programs ne pokazuje mi popis svih programa koje imam instalirane. Nemam ideju kako bih učinila da se svi programi ponovo pojave da ih mogu vidjeti. Govorim o popisu programa koji se pojavi na desnoj strani, ne na lijevoj. Kako da obnovim svoju listu svih programa?

Hvala za pomoć!

Iskreno, MaryAnn


Draga MaryAnn,

Popis svih programa možete prikazati povećavanjem rezolucije ekrana. Evo kako:

1. Desnim dijelom miša kliknite na prazni dio ekrana, zatim kliknite na "Properties" u izborniku koji se pojavio.

2. U prozoru Display Properties, kliknite na "Settings" sa desne strane.

3. Na stranici Settings, pronađite odjeljak "Screen resolution", koristeći miša pomičite se sa lijeve na desnu stranu, zatim kliknite na "Apply" i provjerite kako vam izgleda nova postavka. Ako vam je to odgovarajuća veličina, kliknite "Yes" da sačuvate promjene. Ako vam se ne sviđa promjena, kliknite na "No", ili ako vam je ekran pobijelio sačekajte nekoliko sekundi dok se vrati na normalnu sliku.

4. Kada ste naišli na veličinu slike koja vam odgovara, spremite promjene, kliknite na Close the Display Properties window.

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
(5)

Draga Computer Lady,

Bila sam u mogućnosti pomicati slike po cijeloj stranici u programu Word dok sam koristila Windows 98. Otkad imam Windows XP to mi više nije omogućeno.

Mislim da su vaše informacije zaista zanimljive i veselim se novom broju časopisa svakog tjedna.

Hvala, RB


Draga RB,

Slažem se, teško je presložiti slike i tekst u Microsoft Word. Iako je to moguće napraviti, Word zapravo baš nije program za pripremanje postera sa slikama.

Umjesto toga, počnite koristiti program za desktop publishing, često nazvan DTP program. Imate ih popriličan broj na izbor. Takav program omogućava vam raspoređivanje različitih elemenata po stranici, na primjer slika i tekstova. Svaki element možete mišem pomicati po stranici, te mijenjati oblik i veličinu.

Iako ćete se vjerojatno morati naviknuti na otavaranje prostora za pisanje teksta svaki put kad vam je to potrebno, uskoro ćete otkriti da vam je mnogo lakše koristiti DTP program nego Word.

Neki od najpoznatijih DTP programa su: Microsoft Publisher, Adobe Pagemaker,
Serif Page Plus, te QuarkXpress.

Ja koristim Serif Software's Page Plus za sve potrebe sa DPT programom. Postoji njegova besplatna verzija na www.freeserifsoftware.com .

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
(6) LIJEPO KOMENTARI OVOG TJEDNA:
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~

Moje ime je: Michael
Ja sam iz: Thunderbolt, GA
Moja poruka: Prvo, da li IE 7 uključuje Windows XP. Tražim nadogradnju sa Windows ME. POMOĆ. Osobno najdraža mi je vaša stranica!!!!!

Pozdrav Michael,
Ne, IE7 ne uključuje XP. Morat ćete se potruditi da vaše računalo ispunjava uvjete za XP, a zatim kupiti nadogradnju za prelazak na XP.
Elizabeth


Moje ime je: James
Ja sam iz: Ocala , Florida
Moja poruka: Slažem se za AVG. Kupio sam AVG paket sigurnosti krajem 2006. I to na 2 godine. http://tinyurl.com/87zj4 Vrlo sam zadovoljan njime. Tek sam počeo primati vaš newsletter i uživam u njemu.

Moje ime je: sharlene
Ja sam iz: LA in CALIF
Moja poruka: Obožavam ovaj newsletter, ali pogreškom sam zagubila onaj u kojem ste opisali kako prebaciti datoteku Favorites iz Hotmaila na Google toolbar, pa vas molim da mi ponovite tu informaciju? Odlični ste:) ILY
Sharlene

Draga Sharlene,
Sve protekle brojeve newslettera možete nabaviti na: http://www.newsletterarchive.org/from/eboston@gwi.net
Elizabeth


Pošaljite mi komentar nakon što se upišete u moju knjigu gostiju:

http://www.asktcl.com/guestbook

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~

Elizabeth Boston je vlasnica trgovine računalima, servisa i konzultantskog posla u North Berwicku, Maine. Ako imate bilo koje pitanje vezano uz računala, možete kontaktirati Elizabeth putem e-maila na questions@askTCL.com

Ako imate problem sa pretplatom ili ukidanjem pretplate pošaljite email na admin@stretcher.com i ljudsko biće pomoći će vam riješiti i taj problem.

Informacije o sponzorima dostupne su na
mailto:marketing@stretcher.com

Izdavač:

The Dollar Stretcher Inc.
gary@stretcher.com