18 veljače 2011

Ask The Computer Lady 11

The Dollar Stretcher presents
Ask The Computer Lady

Volume 10 Issue #43
October 25, 2007

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
Registered: Library of Congress, Washington DC - ISSN: 1525-6332
Written by Elizabeth Boston, http://askTCL.com
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~

U ovom broju...

1. Uvod
2. Nađite ikone sa radne površine koje su nestale
3. Počistite radnu površinu
4. Spržite glazbu na CD
5. Pomaknite sliku na radnoj površini
6. Vaši komentari


Pozdrav,

Dobro došli u novo izdanje Ask The Computer Lady!

Moje novo računalo sa Vista Home Premium stiglo je prošli tjedan, a ja sam se zaposlila njegovim postavljanjem i instaliranje programa.

Još nisam prebacila sav rad na novo računalo, ali za sada sam printer instalirala bez problema, a svi instalirani programi rade odlično.

Nekoliko programa završilo je sa porukom iz Viste da nisu pravilno instalirani. Isprobala sam raditi sa svakim od tih programa, pa su se otvorili bez ikakvih problema, pa sam otvorila opciju gdje mi je pisalo da se program zapravo uredno instalirao.

Javit ću vam o mome napretku slijedeći tjedan.

Želim vam odličan tjedan,
Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
Ask The Computer Lady
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
(2)

Draga Computer Lady,

Ikone sa radne površine mog Vista računala su nestale, kako da ih pronađem?

I dalje mogu staviti nove stvari na radnu površinu, ali ne znam gdje se one zapravo nalaze.

Hvala vam za sve dobre savjete u časopisu.

Rachael


Draga Rachael,

Čini se da su ikone sa vašeg računala nekako postale sakrivene. Evo kako ćete ih vratiti.

1. Desno kliknite na radnu površinu.

2. U izborniku koji se pojavi kliknite na "View".

3. U izborniku koji se pojavi nakon klika na "View", kliknite na "Show Desktop Icons".

Ovo bi trebalo omogućiti da se ikone pojave.

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ (3)

Dok sam eksperimentirala sa raznim načinima da prikažem ikone na radnoj površini u Visti, napila sam na neke zgodne trikove kako počistiti radnu površinu, a to mi je dalo brzi pšristup ikonama koje su mi potrebne.

Ovo radi na Windows XP, i na Vistu:

kreirat ćemo traku alata sa lijeve strane radne površine koja će sadržavati sve ikone, te automatski sakriti ono što ne koristite. Evo kako:

1. Desno kliknite na prazno mjesto na radnoj površini, zatim kliknite na "New", zatim kliknite na "Folder".

2. Na radnoj površini će se pojaviti nova mapa. Dobit će naziv "New Folder", a to je u redu, jer kad završimo više nam neće trebati.

3. Sa mišem povucite tu mapu na lijevi rub ekrana i pustite ju. Pojavit će se nova traka alata na lijevom rubu. Ako vam ne uspije od prve, pokušajte opet. Morate mišem doći do zadnjeg vidljivog ruba sa lijeve strane ekrana da bi se mapa pretvorila u traku.

4. Sada, desno kliknite na novu traku alata, kliknite na "Toolbars" i zatim na "Desktop". To će otvoriti traku alata na radnoj površini. Ovje možda i nećete vidjeti mnogo promjena, ali ne brinite.

5. Desno kliknite na novu traku alata, kliknite na "Toolbars" i zatim na "New Folder". To će zatvoiriti traku alata "New Folder". Sada biste u otvorenoj trki alata trebali vidjeti vaše ikone sa radne površine.

6. Ako imate više ikona nego što stena u alatnu traku, samo kliknite na rub trake gdje se pokazuje dvostruka strelica, džite miša kliknutog i razvucite rub trake tako da se pokažu sve ikone.

7. Desno kliknite na prazno mjesto na traci alata i zatim opet kliknite na "Always on top" da se to uključi, zatim opet desno kliknite i kliknite na "Auto Hide". Vaša traka alata sada će sklinuzi u donji dio ekrana dok ju ne trebate, ali će sae pojaviti ako mišem dođete do sasvim rubnog dijela ekrana sa lijeve strane.

8. Jedino je još ostalo obrisati početnu ikonu "New Folder" koju ste kreirali u prvom koraku. Samo desno kliknite na "New Folder" ikonu i zatim na "Delete".

9. Ako želite, možete i isključiti sve ikone sa radne površine, desno kliknite na prazno mjesto na radnoj površini, u Windows XP kliknite na "Arrange icons by", zatim na "Show Desktop icons". U Vista kliknite na "View" i zatim na "Show Desktop Icons".

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~Zaštitite svoje računalo od virusa!
Downloadajte 30-dnevnu besplatnu verziju programa AVG na:
http://tinyurl.com/87zj4
AVG čuva moje računalo od virusa već 6 godina!
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
(4)

Draga Computer Lady,

Mnogo vam hvala za sve poruke koje nam šaljete!

Imam pitanje o glazbi. Želim snimiti zvučni CD sa nekim snimkama koje imam. Na primjer, ja sam glazbenik.
Moja kamera ima dugme za snimanje zvuka. Tako mi je olakšano postaviti glazbu na računalo, i tada se može lijepo poslušati. Ali kada ju stavim na CD povlačenjem ili kopiranjem, ne želi svirati na CD playeru. U formatu je za računalo.

Kako da formatpromijenim u onaj za CD?

Hvala vam puno! Hana in Boston, MA


Draga Hana,

Vaše glazbene datoteke na računalu vjerojatno su spremljene u obliku MP3 formata. Kada povučete MP3 satoteku naCD, ona se samo kopira na CD u istom formatu.

Srećom, postoji nekoliko jednostavnih programa kojima možete prebaciti glazbu u bilo koji format za CD vam je potreban.

U osnovi, svaki program za prženje CD-a, te često i neke vrste jukeboxa imaju program koji će pržiti glazbu na CD za vas.

Ja trenutno koristim program Nero za prženje CD-a na računalu, zato ću vam dati detaljne upute za taj program.

1. Otvorite Nero, i iz početnog izbornika kliknite na "Make Audio CD".

2. Otvorit će se prozor koji vam dopušta da izaberete zvučne datoteke sa vašeg računala za CD.

3. Odaberite datoteke klikanjem na dugme "Add", ili ih samo povucite iz jednog prozora u drugi.

4. Kad se odabrali sve datoteke koje ste željeli, krenite pržiti CD.

Ovdje je, kao i kod ostalih programa za prženje CD-a, ključna stvar da na početku odaberete "Audio CD".

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ (5)
Draga Computer Lady,

Čitala sam dokument na računalu (Compaq Presario, Windows XP Home Edition) kad sam slučajno pritisla nekoliko tipki na tipkovnici. Pogledala sam, a ikone i traka zadataka promijenili su mjesta na radnoj površini. Sve je sada smješteno sasvim na desnu stranu.

Kako da ovo vratim u stanje u kojem je bilo ranije, da je sve raspoređeno jednako po radnoj površini?

Sarah


Draga Sarah,

Čini se da ste stisnuli kombinaciju tipki koje preokreću ekran u suprotnom smjeru.

U većini slučajeva za to se treba stisnuti Ctrl & Alt tipke, zatim sa njima desnu strelicu.

Da biste vratili svoju radnu površinu u originalno stanje, pokušajte kliknuti na Ctrl & Alt tipke i dok ih držite pritisnite strelicu prema gore.

Ovo bi trebalo funkcionirati, ali ovisno je o grafičkoj kartici vašeg računala.

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ (6) LIJEPI KOMENTARI OVOG TJEDNA:
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
Moje ime je: Barbara
Ja sam iz: CT
Moja poruka: Hvala vam, hvala vam, hvala vam! Upravo sam naučila kako ubrzati računalo iz prošlotjednog broja časopisa gdje opisujetekako postaviti mapu "My Pictures" da se slike u njoj neprikazuju kao ikone. Nikada do sad nisam čula da to usporava računalo, ali primijetila sam da radi nešto sporije. Kao i obično vi ste mi bili najbolja pomoć. Zaista cijenim vašu uslugu.
Barbara


Moje ime je: Jennifer
ja sam iz: CA
Moja poruka: Nedavno sam promijenila antivirusni program na AVG:
http://tinyurl.com/87zj4 Grisoft Anti-virus Internet Security. WOW! Ne samo da ste bili potpuno u pravo oko ovog programa, već im je tehnička služba nezamislivo kvalitetna! Zaista se na telefon javljaju žive ljudske osobe! Najduže sam čekala možda 4 minute. Još jedna divna prednost jest što dobivate dvije godine pretplate umjesto Nortonovih 1 godinu, a svake dvije godine sa obnavljanjem pretplate cijena opada i dobivate najnoviju verziju programa. To je povoljna stvar samo po sebi!
Hvala vam za ovaj savršeni savjet! Ovu uslugu preporučujem svima. Ekstremno sam zadovoljna!
Jennifer CA


Možete mi poslati komentar kad se upišete u knjigu gostiju:

http://www.asktcl.com/guestbook

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~

Elizabeth Boston je vlasnica trgovine računalima, servisa i konzultantskog posla u North Berwicku, Maine. Ako imate bilo koje pitanje vezano uz računala, možete kontaktirati Elizabeth putem e-maila na questions@askTCL.com

Ako imate problem sa pretplatom ili ukidanjem pretplate pošaljite email na admin@stretcher.com i ljudsko biće pomoći će vam riješiti i taj problem.

Informacije o sponzorima dostupne su na
mailto:marketing@stretcher.com

Izdavač:

The Dollar Stretcher Inc.
gary@stretcher.com