24 veljače 2011

Ask The Computer Lady 13

The Dollar Stretcher presents
Ask The Computer Lady

Volume 10 Issue #45
November 8, 2007

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
Registered: Library of Congress, Washington DC - ISSN: 1525-6332
Written by Elizabeth Boston, http://askTCL.com
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~

U ovom broju...



1. Uvod
2. Pogled na zadane mape
3. Power Point Viewer 2007
4. Kako otvoriti zipane mape
5. Dobivam previše spama
6. Komentari


Pozdrav,

Ovog jutra osjećam se pomalo umorno, ali ako što bi moj tata rekao, "Bolesno drvo u velikoj šumi ", zato će ovaj uvod biti kraći nego inače.

Želim vas obavijestiti o odličnoj usluzi na koju sam naišla online. Ovo vam dopušta da šaljete prave čestitke sa računala. Nisu to elektronske čestitke. Ovo su prave čestitke koje dolaze poštom u koverti sa markicom! Pogledajte na:

http://www.sendoutcards.com/computerlady

O tome ćemo više slijedeći tjedan, a u međuvremenu molite se za mene da mi bude bolje!

želim vam odličan tjedan,
Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ Ask The Computer Lady
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
(2)

Draga Computer Lady,

Postoji li način da se postavi dio alatne trake Windowa VIEW kako bi se sadržaj mape pregledavao po detaljima, umjesto zadanog po sličicama?
Vaša kolumna je odlična za rješavanje problema sa računalima.

Dave


Dragi Dave,

Da, možete prebaciti sve oblike razgledavanja vaših mapa prema svojim željama. Evo kako:

Otvorite jednu mapu na vašem računalu. Na primjer, kliknite na "Start" i zatim na "Documents" ili "My Documents".

Postavite pogled na detalje klikanjem na "View" ili "Views" i zatim kliknite na "Details".

U Windows XP, kliknite na "Tools", zatim "Folder Options" u traci izbornika.

U Visti, pritisnite tipku "Alt" na tipkovnici da se prikaže traka izbornika, zatim kliknite na "Tools" i na "Folder Options".

U prozoru "Folder Options" kliknite na karticu "View".

Gornji dio kartice "View", kliknite na dugme koje kaže "Apply to Folders" u Visti, ili na "Apply to all Folders" u XP.

To će prebaciti opciju Detalji na sve mape sa dokumentima koje imate u računalu.

Kliknite na dugme "OK" na dnu prozora da biste potvrdili promjene i zatvorili prozor.

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ (3)

Draga Computer Lady,

Mislim da je u vašem newsletteru bio besplatni link za Power point preglednik koji sam downloadala. Sada ga moja kći treba, a ja ga ne mogu naći u računalu. Možete li mi, molim vas, ponovo poslati taj link?

Hvala! Mnogo sam naučila od vas! Marilyn


Draga Marilyn,

Besplatni preglednik za Power Point iz Microsofta je odličan program koji je upravo upotpunjem verzijom za 2007, zato je vrijeme da to spomenemo u mom newsletteru.

Pravi link je vrlo dugačak, zato sam ga skratila uslugom "Tiny URL". Evo tog linka:

http://tinyurl.com/v2586

PowerPoint Viewer 2007 dopušta vam ga pratite prezentacije kreirane u PowerPoint 97 i svim kasnijim verzijama. Ovaj preglednik podržava i otvaranje prezentacija koje imaju lozinku. Možete pogledati prezentacije i isprintati ih, ali ih ne možete uređivati u PowerPoint Viewer 2007.

Ova verzija Power Point Viewera radi sa prezencijama kreiranim na ovim Microsoft Office programima:

Microsoft Office PowerPoint 2007
Microsoft Office PowerPoint 2003
Microsoft PowerPoint 2002
Microsoft PowerPoint 2000
Microsoft PowerPoint 97

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~Zaštitite svoje računalo od virusa!
30-dnevni besplatni trial AVG-a na:
http://tinyurl.com/87zj4
AVG čuva moje računalo od virusa već 6 godina!
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
(4)

Draga Computer Lady,

Hvala vam za vas korisni newsletter.

Nedavno sam kupio prvu elektroničku knjigu koja se zapravo sastoji od više malih knjiga.

neke od njih mogu čitati na uobičajeni način; ali neke imaju oznaku "zip files; right click"??

Kako da njih pročitam?

Hvala vam za pomoć. Lee


Dragi Lee,

Ako koristite Windows XP ili Vista kao operativni sistem, možete otvoriti zip datoteke dvostrukim klikanjem na njih, ili desnim klikom i potvrđivanjem na "Extract All...", kada morate pratti korake za spremanje otvorenih datoteka.

Ako koristite ranije verzije kao Windows 95, 98 ili ME, trebat ćete instalirati program koji će te datoteke otvarati umjesto vas. Ja često koristim Freebyte ZIP na: http://www.freebyte.com/fbzip

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ (5)

Draga Computer Lady,

Zaista volim čitati vaš newsletter koji mi predivno pomaže, pa vas molim da nastavite sa tako dobrim poslom.

Imam neka pitanja:
l. Odnedavno, čini mi se oko 6 mjeseci, primam hrpe, oko 100 spamova na dan. Je li to zbog stranica koje posjećujem ili zbog čega i kako da to zaustavim?

2. Također, prošlog mjeseca počela sam dobivati oko 12 poruka sa servera da e-mail koji sam poslala ne može se dostaviti. Kada pogledam, na njemu je e-mail adresa koja mi uopće nije poznata. Kako se to događa i kako da to zaustavim?

Ovo me izluđuje i moram to zaustaviti, jer jednostavno nemam vremena da čistim 100 spam e-mailova na dan kako bih pročitala newslettere i poruke prijatelja. Hvala vam za pomoć.

Donna in Austin, TX

Draga Donna,

Svi ovi problemi vjerojatno imaju jednaki uzrok. Nekako je vaša e-mail adresa dospjela na listu pošiljatelja spamova i vjerojatno je prodana drugima.

Vaša e-mail adresa je mogla stići na tu listu na nekoliko načina, mogli ste popuniti online obrazac koji nije ništa više nego trik za sakupljanje e-mail adresa ljudi iz cijelog svijeta. U većini slučajeva javit će vam da ste osvojili nešto, a to je samo pokušaj da potvrde vašu adresu kako bi vam slali još spamova.

Pošiljatelji spamova imaju programe koji pretražuju web stranice za e-mail adresama. Tako, ako se upišete u knjigu gostiju na nekoj stranici i uključite svoj e-mail u to, program će zapamtiti vašu adresu. Zato u mojoj knjizi gostiju postoji opcija na e-mail adresanije obavezna.

Jednom kad oni uhvate vašu adresu, pošiljatelji spamova ne samo da će slati neželjenu poštu na vašu adresu, već će slati i laže mailove drugima. Na taj način ljudi ne znaju od koja je pošta zsista stigla. Budući da je lista pošiljatelja spamova zatvorena, neki od tih mailova se odbijaju poslati. Odbijene poruke prikazuju se kao povratna pošta koju ste pročitali.

Vjerojatno najbolji način za rješavanje ovog problema jest da kontaktirate poslužitelja
ISP-a i da promijenite e-mail adresu. Ili se pretplatite na filter spamova kao što je Spamarrest na:
http://spamarrest.com/affl?1117210

Ako dobijete novi e-mail adresu nemojte ju odavati naweb stranicama. Ako morate popuniti neki obrazac uzmite besplatnu kratkotrajnu e-mail adresu koju ćete koristiti za tu svrhu. Ako vam se besplatna pošta zatrpa spamovima jednostavno ju zatvorite i otvorite si novu.

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
(6) LIJEPI KOMENTARI OVOG TJEDNA:
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~

Moje ime je: DON
Ja sam iz: PARIS ,KY.
Moja poruka: ODLIČNA STRANICA, VESELIM SE SVAKOM TJEDNU SA VAMA.


Moje ime je: Jacqueline
Ja sam iz: Staten island, NY
Moja poruka: Pozdrav, Elizabeth. Propustila sam nekoliko brojeva newslettera zbog prepunog sandučića za poštu. Kako da te brojeve pročitam online? Kupila sam 3 vaše knjige prošle godine.

Pozdrav Jacqueline,
prošle brojeve možete čitati na:
http://www.newsletterarchive.org/from/eboston@gwi.net
Elizabeth


Moje ime je: Herb
Ja sam iz: Weston Florida
Moja poruka: Zaista mi se sviđa vaš newsletter. Imam problem sa AVG i nitko mi od njih još nije odgovorio na e-mail u kojem tražim pomoć. Dali su mi transakcijski broj, ali ništa više. Antivirusna zaštita treba se nadograditi, ali samo se pojavljuje poruka da je to nemoguće. Nemam drugih informacija. To se događa svaki puta kada pokušam. Nagograđivao sam nekoliko puta do sada bez ikakvih problema.

Pozdrav, Herb,
Pokušajte ponovo kontaktirati AVG. Besplatna verzija AVG-a ne uključuje tehničku podršku, ali ako imate kupljenu originalnu verziju, trebali bi vam uskoro poslati odgovor.
Elizabeth


Možete mi poslati komentare kad se upišete u knjigu gostiju:

http://www.asktcl.com/guestbook

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~

Elizabeth Boston je vlasnica trgovine računalima, servisa i konzultantskog posla u North Berwicku, Maine. Ako imate bilo koje pitanje vezano uz računala, možete kontaktirati Elizabeth putem e-maila na questions@askTCL.com

Ako imate problem sa pretplatom ili ukidanjem pretplate pošaljite email na admin@stretcher.com i ljudsko biće pomoći će vam riješiti i taj problem.

Informacije o sponzorima dostupne su na
mailto:marketing@stretcher.com

Izdavač:

The Dollar Stretcher Inc.
gary@stretcher.com