10 veljače 2011

Ask The Computer Lady 9

The Dollar Stretcher presents
Ask The Computer Lady

Volume 10 Issue #41
October 11, 2007

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
Registered: Library of Congress, Washington DC - ISSN: 1525-6332
Written by Elizabeth Boston, http://askTCL.com
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~

U ovom broju...

1. Uvod
2. Usporavaju li slike rad računala?
3. Kako pogledati sakrivene datoteke
4. Savjeti za printanje sličica na radnoj površini
5. Nešto nedostaje u Windows Mail
6. Vaši komentari


Pozdrav,

Dobrodošli u novo izdanje Ask The Computer Lady!

Zaista sam dugo radila na redizajnu moje web stranice, i napravila sam do sada više od pola posla! Tako sam uzbuđena, i nemogu dočekati da vam ju pokažem kada bude završena!!

Također sam uzbuđena, jer sam čitala članak prošlog tjedna o doktoru koji popravlja koljeno ugradnjom nove hrskavice.
To mi zvuči mnogo bolje nego zamjena cjelokupnog zgloba!

Želim vam odličan tjedan,
Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ Ask The Computer Lady
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
(2)

Draga Computer lady

Volim spremati slike u računalo, ali rečeno mi je da velika količina slika može usporiti rad računala. Kako znati koliko slika je previše?
Imam Compaq računalo sa oko 200 slika u mapama. Je li to previše?

Bev


Draga Bev,

Možete postaviti i po nekoliko tisuća slika u vaše računalo i ono se još neće usporiti, OSIM ako nije namješteno da slike promatra kao ikone.

Ako vam je pregled slika namješten na opciju ikone, onda će računalu trebati dosta vremena daprebaci te slike u veličinu ikona cijelo vrijeme dok je računalo uključeno. Najbolji način da to izbjegnete jest da postavite slike na opciju Detalji i da prebacite na Ikone samo ako su slike u određenoj mapi.

Prvo, da biste pogledali kako su vam podešene određene mape, pratite ove upute.

1. Otvorite mapu koja sadrži sve slike. U mom slučaju to je mapa "My Pictures". Organizirane su u podmape prema datumu. Mapu "My Pictures" možete otvoriti kada kliknete na "Start" i zatim na "My Pictures".

2. U izborniku mape "My Pictures", kliknite na "View" i zatim na "Details".

3. Zatim u izborniku iste mape, kliknite na "Tools" i zatim na "Folder Options".

4. U prozoru "Folder Options", kliknite na karticu "View".

5. Na stranici View, nađite odjeljak gdje piše "Folder Views". U tom odjeljku kliknite na dugme koje kaže "Apply to All Folders" i zatim kliknite "OK" na dnu prozora da spremite promjene.

Sada vam mape sa slikama više neće usporavati računalo. Još uvijek možete koristiti i opciju Ikone. Kada poželite u nekoj mapi pogledati Ikone, samo kliknite na "View" zatim na "Thumbnails" u toj mapi.

Ne zaboravite promijeniti opet na Details kada završite.

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
(3)

Draga Computer Lady,

Čitam vaš časopis sada već oko 4 godine, pa usprkos tome što se prilično razumijem u račuinalnu tehnologiju, mnogo sam naučila od vas.

Sada imam izravno pitanje. Prije 2 do 3 godine primijetila sam mnoge privremene datoteke koje se spremaju u mapu Windows i podmapu "Temporary Internet
Files", a zatim su se prestale prikazivati. To me tada nije puno zabrinjavalo, ali nedavno sam slušala neke audio snimke na Internet, i poželjela sam ih opet pronaći u mapi Temporary. I ponovo, ta se mapa nije pojavila. Tada sam na "Search" pretražila cijeli C: drive, i šokirala sam se što mapa "Temporary Internet Files" zaista postoji, iako se nije pojavila kada sam ju tražila upisivanjem "Temporary Internet Files". Možete li mi reći koji je razlog što se ove mape sada više ne pojavljuju? I kako da dođem do njih kada se opet nešto spremi sa Internet Explorera?

Hvala za pomoć! Gale


Draga Gale,

Postoji nekoliko postavki na računalu zbog kojih su mape postale sakrivene. Evo kako možete nagovoriti vaše računalo da vam ih prikaže.

1. Kliknite na "Start" i zatim na "My Computer".

2. U prozoru "My Computer", kliknite na "Tools" u izborniku, zatim kliknite na "Folder Options".

3. U prozoru "Folder Options", kliknite na karticu "View".

4. Na stranici "View", potražite "Advanced Settings".

5. Kliknite da se pojavi kvačica ispred "Display the contents of system folders".

6. Kliknite da odaberete "Show hidden files and folders".

7. Pobrinite se da ne postoji kvačica ispred "Hide protected operating system files"

8. Kliknite na "OK" na dnu prozora da spremite promjene i zatvorite prozor.

jednom kad napravite ove promjene, trebate biti oprezni sa time koje ćete datoteke izbrisati iz računala. Takve datoteke obično i jesu sakrivene zato da se ne bi brisale.

Ako pobrišete pogrešne datoteke, vaše računalo više neće pravilno raditi.

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ (4)

Pozdrav Elizabeth,

Odgovaram čitatelju koji je želio printati ikone svih slika sa nekog CD-a. To se može učiniti sa IrfanView. Jednostavno se otvori mapa koja sadrži slike, opcije....odaberi sve.....datoteka....kreiraj kontaktnu listu od odabranih ikona...opet datoteka....print...

-Betsy in Wells ME


Pozdrav! Kao odgovor na "Pomoć čitatelja ", za osobu koja je željela isprintati ikone na jednom listu, evo što preporučujem – ako koristi Windows XP.

- Otvorite mapu gdje se nalaze slike koje želite printati.
- Kliknite na jednu od slika.
- Pojavit će se Windows Picture and Fax Viewer program.
- Na dnu se nalaze neke ikone.
- Dva puta kliknite na ikonu printera (četvrta je sa desne strane).
- To otvara Čarobnjaka za printanje slika.
- Kliknite Next.
- Ovdje birate slike koje želite printati (Odaberite sve ili samo određene slike).
- Kliknite Next.
- To vas vodi u Printing Options.
- Odaberite printer i željeno printanje.
- Kliknite Next.
- To vodi u Layout Selection.
- Jedna od opcija je Contact Sheet Prints (kontaktna lista za printanje), gdje možete printati do 35 slika po stranici.
- Kliknite Next i sačekajte da se papir isprinta.

Nadam se da ovo pomaže. Zaista volim vaš časopis!

Linda C.
Eliot, ME

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ (5)

Draga Computer Lady,

Prvo mi dopustite da kažem da je ovo jedan od najlakših časopisa za čitanje. Vaši odgvori na pitanja vrlo su jednostavni i lako ih je pratiti.

Moje pitanje je, kupila sam novo računalo sa Windows Vista, i u njemu imam Windows mail. Postoji li način da popis kontakata napravim u lokalnoj mapi kao što sam radila u XP gdje je bio program Outlook Express?

Hvala. Joy, North Carolina


Draga Joy,

Malo sam istraživala zbog odgovora na ovo pitanje. Mnogo ljudi već mi je postavilo slično pitanje.

Na nesreću, Microsoft nije stavio opciju spremanja kontakata u lokalne mape sa novim programom za e-mail.

Također, provjerila sam još neke programe za e-mail, pa ni Mozilla Thunderbird
nema tu opciju, a Eudora još nije krenula u distribuciju.

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ (6) LIJEPI KOMENTARI OVOG TJEDNA:
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~

Moje ime je: Fran
Ja sam iz: CT
Moja poruka: Radim na Yale-u i polaznik sam mnogih seminara o računalima. Ipak, sve brojeve vašeg časopisa čuvam kao podsjetnik.
To mi je pomoglo više nego neki seminari na kojima sam bila.
Hvala,
Fran


Moje ime je: Elizabeth
Ja sam iz: Florida
Moja poruka: Upravo sam pročitala vaš članak o tome što treba raditi sa računalom kad se dogodi oluja (udar munje). Zaista znam kakav je rezultat kad munja udari u telefonsku žicu. Na nesreću, i mene samu jednom je pogodila munja. Prošla je kroz telefonsku žicu i ravno u modem mog računala. Zapravo je spržila dio samog modema i smirila se na radnom stolu. Nije bilo puno spržene plastike, ali dovoljno da sam vidjelanjezin izlaz iz računala na radni stol. Sada kad se u blizini sprema oluja, ja iz računala isključim sve žice, printer i fax uređaje, a zatim i sve ostalo što se na neki način može povezati sa računalom. Osjećala bih se sigurnije kad bih rekla da svi u bilo kojoj situaciji sa munjama, molim vas iskopčajte sve što se povezuje na računalo. Bolje je spriječiti nego liječiti.

Možete mi poslati komentare nakon što se upišete u knjigu gostiju:

http://www.asktcl.com/guestbook

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
Dosta vam je spywarea?
Downloadajte besplatnu pokusnu verziju programa SpyZooka još danas
http://tinyurl.com/24tflq
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~

Elizabeth Boston je vlasnica trgovine računalima, servisa i konzultantskog posla u North Berwicku, Maine. Ako imate bilo koje pitanje vezano uz računala, možete kontaktirati Elizabeth putem e-maila na questions@askTCL.com

Ako imate problem sa pretplatom ili ukidanjem pretplate pošaljite email na admin@stretcher.com i ljudsko biće pomoći će vam riješiti i taj problem.

Informacije o sponzorima dostupne su na
mailto:marketing@stretcher.com

Izdavač:

The Dollar Stretcher Inc.
gary@stretcher.com