07 travnja 2011

Ask The Computer Lady 16

The Dollar Stretcher presents
Ask The Computer Lady

Volume 10 Issue #49
December 6, 2007

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
Registered: Library of Congress, Washington DC - ISSN: 1525-6332
Written by Elizabeth Boston, http://askTCL.com
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~

U ovom broju...



1. Uvod
2. Vista Desktop ikone
3. Uzrokuje li program LimeWire probleme?
4. Problem sa uljezima
5. Komentari


Pozdrav,

Dobrodošli u ovo izdanje Ask The Computer Lady!

U prošlom tjednu, godišnje doba izmijenilo se iz jesenskog u zimsko! U ponedjeljak je napadalo oko 15 cm snijega, a predivno izgleda na drveću i na poljanama!

Nadam se da će vam ovaj broj pomoći, pa ćete ostati na toplome kod kuće.

Želim vam odličan tjedan,
Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ Ask The Computer Lady
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
(2)

Draga Computer Lady,

Imam Windows Vista. Ponekad se događa da se ikone na radnoj površini povećaju dvostruko više od normalnog. U pokušaju da ih smanjim, to mi uspije u svim aplikacijama osim na radnoj površini. Kako da ih smanjim na normalnu veličinu?

Lawrence


Dragi Lawrence,

Budući da ne znam što ste učinili da bi se ikone povećale, mogu vam samo objasniti opcije koje su ugrađene u Vistu za smanjivanje ikona na radnoj površini. Nagađam da ste sasvim slučajno izmijenili baš ovu opciju.

Za promjenu veličine ikona na radnoj površini u Windows Vista, samo pratite ove korake.

1. Desnim dijelom miša kliknite na prazno mjesto na radnoj površini.
2. U padajućem izborniku koji se pojavi kliknite na "View".
3. U podizborniku kliknite na jednu od 3 opcije.
Velike ikone
Srednje ikone
Klasične ikone.

Ako isprobate jednu po jednu opciju možda ćete doći do veličine koja će vam odgovarati.

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ (3)

Draga Computer Lady,

Stručnjak iz tvrtke Apple uvjerio me nedavno da iz laptopa izbrišem program LimeWire. Iako sam ga godinama koristio bez problema, poslušao sam savjet. Stručnjak mi je tvrdio da je LimeWire loše napisan software koji uzrokuje raspad hard-drivea. Tvrdi da se to događa redovito.

Sada sumnjam u to. Slažete li se vi sa stručnjakom? Ili se on možda boji P2P? Ili bih mogao imati problema zbog LimeWirea samo ako skinem virus? Molim vas, pomozite mi.

Hvala vam, Kevin


Dragi Kevin,

LimeWire je program za dijeljenje P2P koji većinom koristi nelegalno skinute programe, muziku i filmove.

Ne znam mnogo o samom programu, budući da ga ne koristim. Možda i jst napisan loše, ali vjerojatno nije. Ono što zasigurno znam jest da ne postoji način na koji možete reći da li su datoteke koje njime skidate sasvim sigurne.

Odnedavno kada mi ljudi donesu računalo na popravak, a ono je prepuno virusa zbog koji jedva da i radi, pitam ih da li koriste LimeWire, a oni ne samo da mi odgovore da, već kažu da su se problemi počeli pojavljivati nakon instaliranja LimeWire.

Osobno, mislim da ste donijeli pravu odluku.

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
(4)

Draga Computer Lady,

Nedavno sam kupio novo računalo sa Vistom. Za internet koristim širokopojasnu mrežu (ADSL).

Nekoliko puta (čak i do 50) na dan, pojavi se dugme sa natpisom "Updater.exe". Kada kliknem na to dugme pojavi se USER ACCOUNT izbornik koji kaže da neidentificirani kontakt želi koristiti moje računalo. Tada imam izbor "cancel" ili "allow". Uvijek kliknem cancel, ali to ne prestaje. Postoji li način da se riješim ove gamadi ili bih im trebao dopustiti ulaz?

Hvala vam za odgovor. Imate odličan newsletter.

Charles


Pozdrav, Charles,

Mislim da je bilo mudro što ste odbili ovaj zahtijev. Pobrinite se da je router spojen sa računalom, da sadrži hardware firewall i blokira ulazak sa interneta. Možete kupiti router u pošti ili u trgovini računalima. Također, ako nemate instaliran program za firewall, pobrinite se da je uključen Windows firewall. Ako imate drugi firewall program, samo jedan vam je potreban.

Kako biste osigurali da vam je uključen firewall na Visti, pratite ove upute:

1. Kliknite na "Start", zatim na "Control Panel"
2. U Control Panel, kliknite na naslov "Security"
3. Na stranici Security, kliknite na "Windows Firewall"
4. Ako je Windows Firewall uključen, ostavite tako.
5. Ako je Windows Firewall isključen, kliknite na link "Change Settings"
6. Otvorit će se mali prozor. Kliknite "Continue" u tom prozoru.
7. Windows Firewall postavke povaljuju se u novom prozoru. Kliknite na postavku "On"
8. Kliknite "OK" na dnu dijaloga kako bi se zatvorio i postavke da se spreme.

Kao dodatak ovim koracima, predlažem da pokušate identificirati gamad. Ovo mi ne zvuči kao nešto normalno. Ako se to događa otkad imate računalo, kontaktirajte trgovinu u kojoj ste ga kupili i provjerite mogu li vam oni objasniti što se događa.

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
Zaštitite svoje računalo od virusa!
Download 30-dnevni besplatni pokus AVG-a na:
http://tinyurl.com/87zj4
AVG čuva moje računalo od virusa već 6 godina!
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
(6) LIJEPI KOMENTARI OVOG TJEDNA:
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~

Moje ime je: Angela
Ja sam iz: Dublin, GA
Moja poruka: Želim vam samo poslati virtualni "zagrljaj" i reći da mi mnogo pomažete i da uživam u vašem časopisu!
Naučila sam iz njega stvari koje su mi pomogle i u profesionalnom i u osobnom životu!! Zaista vam hvala, a sve sam prijatelje nagovorila da se prijate za vaš časopis.
Brinite se za sebe i nastavite ovaj dobar posao!=)

Moje ime je: Cris
Ja sam iz: Beautiful Chicago
Moja poruka: Otkrio sam najbolji backup sistem. Na web stranicu Carbonite spremite kopije slika i svih datoteka. Moje računalo se pokvarilo – opet – ali sve mi je bilo sačuvano. Ovo nije besplatno, ali isplati se. Ne trebaju vam CD-i i DVD-i za snimanje! Hvala vam za odličan newsletter.

Pozdrav, Cris,
I ja koristim Carbonite također, zapravo, često ga spominjem u newsletteru.
nedavno sam tamo spremila sve datoteke kada sam se prebacivala na novo računalo. Besplatni pokus od 15 dana za Carbonite možete naći na:
http://tinyurl.com/2wxdjo


Možete mi poslati komentare kad se prijavite u knjigu gostiju:

http://www.asktcl.com , pa kliknite na link Guestbook

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~

Elizabeth Boston je vlasnica trgovine računalima, servisa i konzultantskog posla u North Berwicku, Maine. Ako imate bilo koje pitanje vezano uz računala, možete kontaktirati Elizabeth putem e-maila na questions@askTCL.com

Ako imate problem sa pretplatom ili ukidanjem pretplate pošaljite email na admin@stretcher.com i ljudsko biće pomoći će vam riješiti i taj problem.

Informacije o sponzorima dostupne su na
mailto:marketing@stretcher.com

Izdavač:

The Dollar Stretcher Inc.
gary@stretcher.com