09 travnja 2011

Ask The Computer Lady 17

The Dollar Stretcher presents
Ask The Computer Lady

Volume 10 Issue #50
December 13, 2007

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
Registered: Library of Congress, Washington DC - ISSN: 1525-6332
Written by Elizabeth Boston, http://askTCL.com
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~

U ovom broju...



1. Uvod
2. Gmail mape
3. Čišćenje LCD ekrana
4. Preporuke za novo računalo
5. Jednostavno printanje cijelih strana sa naljepnicama
6. Komentari


Pozdrav,

Dobrodošli u ovom izdanje Ask The Computer Lady!

Tako sam uzbuđena, ovog tjedna poslala sam sve božićne čestitke, a to je bilo brzo i jednostavno, ali pravila sam ih osobnima, kao nikada ranije! Tvrtka My Card Company odradila je sve printanje, punjenje koverti, stavljanje markica i slanje umjesto mene. Ovo jutro sam uključila računalo i poslala još 6 e-mail čestitki u trenu.

U ovom broju ima mnoštvo zanimljivih savjeta i informacija, zato ću sada prestati i prepustiti vas čitanju.

Želim vam odličan tjedan,
Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ Ask The Computer Lady
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
(2)

Draga Computer Lady,

Hvala vam za informacije u newsletteru. Sada ga primam već nekoliko godina, a mnogo mi je pomogao. Podsjetila sam sve prijatelje da se i oni pretplate.

Pitanje-
U jednom od brojeva pročitala sam da se na Gmail računu mogu kreirati mape. Molim vas, objasnite nam KAKO? Nisam nikako to shvatila. Želim više koristiti Gmail račun, ali više mi se sviđa korištenje mapa nego kako sada izgleda. I moja kći također želi koristiti mape. Nadam se da postoji način da se to ostvari.
Hvala!

Patti


Draga Patti,

Hvala vam za ovo pitanje! I ja već tako dugo koristim Gmail, ali nikada nisam razmišljala o razlici, a moglo bi biti teško postaviti ju!

U Gmail, umjesto postavljanja klasičnih mapa možete postaviti nešto nazvano naljepnice.

Prijavite se na svoj Gmail račun i pogledajte na lijevu stranu ekrana. Vidjet ćete Inbox i ostalo na popisu, a ispod toga je kutija sa kontaktima – ljudi sa kojima možete razgovarati na chat. Povucite niže kutiju za chat, pa ćete vidjeti zelenu kutiju naziva Labels.

U toj kutiji, postoji link koji kaže "Edit Labels" – klikom na taj link pojavi se stranica koja sadrži kutiju za tekst koja kaže "Create a new Label".

Utipkajte ime Naljepnice (ili mape) u toj kutiji, a zatim kliknite na dugme "Create". Sada biste to trebali pročitati u kutiji Labels.

Kako biste odložili poruku na tu Naljepnicu (ili mapu) vratite se u Inbox i odaberite poruku. Kad se poruka otvori, kliknite padajući izbornik koji kaže "More Actions". Na dnu popisa nalazi se opcija "Apply Label". Kliknite na naziv Naljepnice (ili mape) u koju želite spremiti poruku, zatim kliknite na dugme "Archive" na vrhu poruke.

Ta će poruka sada biti u kutiji Naljepnice, a ne u Inboxu.

Ako želite pomaknuti više poruka odjednom, pronađite ih u Inbox, postavite kvačicu ispred njih i nastavite.

kad ste označili kvačicom sve željene poruke, kliknite na "More Actions", zatim na naziv Naljepnice, a onda dugme Archive.

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ (3)

Draga Computer Lady,

Kako se čisti ravni LCD ekran monitora?

Postoje li posebni proizvodi koje bih trebala kupiti?

Hvala, Jean


Draga Jean,

Ovo je zaista dobro pitanje, te posebno važno!

Morate biti posebno oprezni sa sredstvima za čišćenje LCD ekrana. Ne želite da sredstvo sadrži amonijak, jer će s vremenom površina ekrana postati krhka i teška za čišćenje. Također, mogle bi nastati napukline.

U tvrgovinama računalima tražila sam proizvode za čišćenje LCD monitora, pa sam naišla na većinu vlažnih maramica. Ipak, pročitajte njihovu deklaraciju, jer na nekim piše da čiste monitore, ali ne specifično LCD monitore. Držite se dalje od takvih!

Na web stranici tvrtke Dell's pročitala sam ovo upozorenje:

Nemojte koristiti niti jednu od slijedećih kemikalija ili proizvode koji ih sadrže: aceton, etilni alkohol, toluen, etilnu kiselinu, amonijak, metilni klorid. Ako imate razna sredstva za čišćenje i niste sigurni koje je prikladno, nemojte ih koristiti. Korištenje gore navedenih kemikalija uzrokuje trajno oštećenje LCD ekrana. Neki komercijali proizvodi za čišćenje prozora sadrže amonijak, pa također nisu prikladni.

I ovo je bilo na web stranici tvrtke Dell's:

Mnoga sredstva za čišćenje prodaju se isključivo kao sredstva za LCD ekrane. Možete ih koristiti za čišćenje kerana na Dell prijenosnim računalima. U zamjenu možete koristiti mješavinu 50/50 od izopropilnog alkohola i vode. Krpica od mikrovlakana nalik onoj na čišćenje naočala odlična je za sušenje LCD-a.

Nedavno sam dobro istraživala online i naišla na još neka upozorenja koje vrijedi spomenuti. Prvo, mnogi ljudi spominju ovo sredstvo od vode i alkohola, ali većina smatra da treba koristiti destiliranu vodu da ne bi bilo mrlja nakon sušenja.

Također, papirni ručnici nisu dobri za sušenje, jer mogu ogrebati površinu.

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ (4)

Draga Computer Lady,

Jednostavno, ali i komplicirano pitanje o kupovini. Treba mi pristojno računalo sa odličnim monitorom kojim mogu lijepo snimati filmove i čvrsti pristup internetu. Jednostavno, ha? Imate li preporuke?

Hvala! Sung


Draga Sung,

Pa, zvučalo je jednostavno sve do dijela o snimaju filmova.

Osnovno računalo sa Windows Vista oprativnim sustavom bit će dovoljno za pristup Internetu, e-mailu i za obradu teksta (pisanje u programu kao što je Word), za to će biti dovoljno Vista Home Basic sa najmanje 1 GB RAM-a. (Iako, Vista bolje radi na 2 GB)

Budući da želite snimati filmove, trebat će vam nekoliko koraka za pojačavanje rada aparata kojeg kupite.

Preporučujem PC sa Windows Vista Home Premium, ili ako možete si priuštiti Vista Ultimate, jer ima neke dodatne opcije koje nisu dostupne u Home izdanju.

Budući da snimanje filmova zahtijeva mnogo RAM-a, nabavite najviše što matična ploča može podnijeti. Moje računalo ima 4 GB RAM-a, pa je brže od laptopa koji ima 2 GB.
Također, grafička kartica mora biti što jača i u skladu sa RAM-om. 256mb ili čak 512mb na grafičkoj kartici može činiti veliku razliku u kvaliteti slike.

Ako ćete snimati mnogo filmova i spremati ih na računalo, trebat će vam najveći mogući hard drive.

Razmišljajući o ovim preporukama, možete otvoriti ili www.dell.com ili www.hp.com i na njihovim stranicama napraviti izbor prikladnih računala, usporediti cijene, pa odlučiti što točno želite.

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ (5)

Draga Computer Lady,

Kako mogu isprintati 30 naljepnica iz samo jednog natpisa koji sam natipkala. Želim napraviti neljpnice sa adresom koje ću lijepiti na koverte. Koristim Avery 8160. Ovo sam nekada ranije radila, ali sam zaboravila kako popuniti svih 30 naljepnica na stranici (kopiranjem i lijepljenjem) iz samo jednog teksta.

Hvala, Marty


Draga Marty,

Ne znam koju ste metodu koristili ranije, ili koji program koristite sada, ali ja ću vam opisati postupak sa programom koji ja koristim za kreiranje jednakih naljepnica.

Koristim besplatni program sa stranice Avery pod nazivom Design Pro. To je program koji možete besplatno downloadati i instalirati na www.avery.com. Evo kako:

1. Otvorite internet i nađite www.avery.com.

2. U traci sa linkovima na gornjem dijelu, kliknite na ljubičasto dugme koje kaže "Software/Templates" i iz padajućeg izbornika odaberite "Avery Software".

3. Na stranici Avery Software, nađite sekciju koja kaže "Design Pro" i kliknite na riječi "Design Pro Limited".

4. Otvorit će se popis sastojaka u Design Pro software. Kliknite na link "Design Pro 5" na kraju popisa.

5. Ispunite obrazac, pa kliknite na "Continue". Download bi trebao početi odmah, pa datoteku spremite u računalo i pokrenite ju nakon što se završi download.

6. Sada otvorite program Design Pro, kliknite na "Design From Scratch" u izborniku, te birajte broj naljepnica, 8160, i zatim kliknite "OK".

7. Na ekranu ćete vidjeti jednu veliku naljepnicu. Dizajnirajte ju dodavanjem teksta i slike.

8. Kad ste spremini za print, kliknite sliku printera u izborniku. Otvorit će se novi prozor.

9. Pogledajte u donji desni kut prozora za printanje, u sekciju naziva "Number of Copies". Budući da želite isprintati punu stranicu naljepnica, kliknite na "Sheets" i promijenite broj u "Copies" sekciji na odgovara komadima naljepnica koje želite.

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
Zaštitite svoje računalo od virusa!
Download 30 dnevni besplatni pokus AVG-a na:
http://tinyurl.com/87zj4
AVG čuva moje računalo bez virusa već 6 godina!
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
(6) LIJEPI KOMENTARI OVOG TJEDNA:
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~

Moje ime je: Carol
ja sam iz: Wells
Moja poruka: Hvala vam što ste nedavno odgovorili na moje pitanje o AVG sefu. Zaista vas mnogo cijenim. Uživam čitati vaš newsletter svakog tjedna. Vaše su informacije vrijedne. Čak sam proslijedila vaš newsletter kćeri u New York. Ona je nedavno kupila novi laptop sa Vistom, pa su joj vaše informacije pomogle da počne sa njime raditi.

Moje ime je: Bill
Ja sam iz: Bridgton Maine
Moja poruka: redovito čitam vaš newsletter i uživam. Nadam se da nećete prestati objavljivati ga. Hvala vam i sretno.

Moje ime je: Robin
Ja sam iz: Long Beach, NY
Moja poruka: Upravo sam pročitala boj vašeg newslettera sa pitanjem o LimeWire. Moram samo naglasiti da je moje računalo ove godine bilo već dva puta na popravku zbog virusa skinutih sa muzikom. Ipak, koristila sam program Shareaza, ali ranije sam koristila LimeWire i također dobila viruse. To je skupa lekcija za učenje!


Možete mi poslati komentare kad se upišete u knjigu gostiju:

http://www.asktcl.com kliknite na link Guestbook

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
Elizabeth Boston je vlasnica trgovine računalima, servisa i konzultantskog posla u North Berwicku, Maine. Ako imate bilo koje pitanje vezano uz računala, možete kontaktirati Elizabeth putem e-maila na questions@askTCL.com

Ako imate problem sa pretplatom ili ukidanjem pretplate pošaljite email na admin@stretcher.com i ljudsko biće pomoći će vam riješiti i taj problem.

Informacije o sponzorima dostupne su na
mailto:marketing@stretcher.com

Izdavač:

The Dollar Stretcher Inc.
gary@stretcher.com