27 travnja 2011

Ask The Computer Lady 22

The Dollar Stretcher presents
Ask The Computer Lady

Volume 11 Issue #3
January 17, 2008

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
Registered: Library of Congress, Washington DC - ISSN: 1525-6332
Written by Elizabeth Boston, http://askTCL.com
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~

U ovom broju...



1. Uvod
2. Što potražiti kad kupujete laptop
3. Vratite Task Pane u My Documents
4. Članci na mojoj web stranici
5. Napravite Word 2007 kompaktibilnim za sve dokumente
6. Vaši komentari


Pozdrav,

Dobrodošli u novo izdanje Ask The Computer Lady!

Popriličan broj vas učlanio se u moj novi newsletter koji počinje u utorak, zove se Computer Lady Lessons. Ako se još niste učlanili, upišite seprije utorka kako bi dobili prvu lekciju. Možete se upisati na www.askTCL.com/newsletter.html

Želim vam odličan tjedan,
Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ Ask The Computer Lady
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
(2)

Draga Computer Lady,

Volim vaš newsletter!

Želim kupiti laptop. Stolno računalo će ostati kao glavno, ali želim laptop da ga mogu ponijeti kada putujem u posjet obitelji, u knjižnicu i slično, etc. Imate li prijedloge????

Savjetovali su me da se držim što dalje od programa Vista i da ostanem uz XP (sa tim operativnim sustavom radi mi stolno računalo). Trebam li? U oglasima se vidi da sada računala dolaze sa već instaliranim Vista programima. Kako mogu zadržati XP? Vaši savjeti bit će mi cijenjena pomoć!

Topli pozdravi, Jacqui


Draga Jacqui,

Čestitke na podmlatku u obitelji! Moja najveća preporuka što se tiče laptopa jest da nabavite što je moguće veći RAM. Kada razgledate laptope, upitajte ova pitanja:

Koliko RAM-a ovo računalo podržava?

Možete li postaviti toliko RAM-a u računalo prije nego što ga odnesem kući?

Ja imam HP laptop i u vrijeme kad sam ga kupila mogao je podržavati 2GB RAM-a. Laptop radi sasvim dobro sa toliko RAM-a, ali stolno računalo sa 4 GB je vidljivo brže.

Što se tiče Vista, ohrabrujem vas da prihvatite novi operativni sustav! Nabavite računalo sa Vista Home Premium, ima mnoga svojstva koja ne postoje u XP, jednostavno se spaja na bežične veze na aerodromu, u restoranu i slično, a radi mnogo uglađenije nego prethodne verzije Windowsa.

Vista se po izgledu prilično razlikuje od XP, pa se treba malo navikavati, ali predlažem vam da se pretplatite na moj novi newsletter koji počinje krajem mjeseca pod nazivom
"Computer Lady Lessons", u njemu ćemo učiti korak po korak kako raditi u programima Vista. Nemojte propustiti niti jedan broj, pretplatite se već danas:
http://www.asktcl.com/newsletter.html

Sve nove postavke na vašem računalu isplatiti će se naučiti koristiti pomoću ovog newslettera.

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ (3)

Draga Computer Lady,

Moje računalo ima Windows XP. Kako mogu vratiti opcije na lijevu stranu sa "My Pictures" i "My Documents"?

Hvala, June


Draga June,

Lista opcija koju ste imali sa lijeve strane mapa kao što su Pictures i Documents zove se Task Pane. Ali vi ste ga nekako isključili. Evo kako ćete ga vratiti.

1. Otvorite mapu "My Documents" klikanjem na dugme "Start", zatim na "MY Documents".

2. U mapi "My Documents", kliknite na "Tools" u izborniku, zatim na "Folder Options".

3. U prozoru "Folder Options", kliknite na "General" karticu da ju odaberete.

4. Na kartici General, nađite odjeljak "Tasks", pa odaberite "Show Common Tasks In Folders".

5. Kliknite "OK" da spremite promjene.

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ (4) Članci na web stranici:

Kako ukloniti Xupiter Spyware:
http://www.asktcl.com/page80.html

U Outlook Express isključite Automatic Address Book Entries:
http://www.asktcl.com/page81.html

Prečica za isključivanje u Windows XP:
http://www.asktcl.com/page82.html

Outlook Express, kako ukloniti blokadu sa pošiljatelja:
http://www.asktcl.com/page83.html

Prečac za tipkovnicu na radnoj površini:
http://www.asktcl.com/page84.html

Ispravna metoda isključivanja računala:
http://www.asktcl.com/page85.html

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ (5)

Draga Computer Lady,

Nedavno sam na računalo instalirala Office 2007, pa sada kada u e-mailu pošaljem nekome Word dokument, nitko to ne može otvoriti. Što se događa, kako da spremim dokumente tako da ih svi mogu čitati?

Hvala, Nancy


Draga Nancy,

Microsoft Word 2007 ima novi format datoteke za dokumente. Ranije verzije Worda koristile su format .doc, a Word 2007 sada koristi format .docx koji starije verzije i drugi programi za obradu teksta ne mogu pročitati.

Ipak, postoji način kako spremiti dokumente u stariji format, evo kako to ide:

1. Kada je dokument otvoren u Microsoft Word 2007, kliknite na dugme "Office Button" u gornjem lijevom kutu prozora Word, potvrdite na "Save As" i zatim na "Word 97-2003 Document".

2. U prozoru "Save As", utipkajte ime dokumenta i zatim kliknite na "Save".

Ako želite da vaš Word 2007 automatski sprema sve dokumente u stariji format, možete mu promijeniti neke postavke. Evo kako:

1. Otvorite Word 2007 dokument u prozoru, pa kliknite na "Office Button".

2. Na dnu padajućeg izbornika kliknite na dugme gdje piše "Word Options".

3. U prozoru Word Options, kliknite na karticu "Save" sa lijeve strane.

4. Na desnoj strani prozora Word Options, nađite opciju koja kaže "Save files in this format" i promijenite iz "Word Document (*.docx)" u "Word 97-2003 Document(*.doc)"

5. Kliknite na "OK" da spremite promjene.

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
Zaštitite svoje računalo od virusa!
Download 30-dnevni besplatni pokus AVG-a na:
http://tinyurl.com/87zj4
AVG čuva moje računalo bez virusa već 6 godina!
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
(6) LIJEPI KOMENTARI OVOG TJEDNA:
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~Moje ime je: Janet
Ja sam iz: Floyds Knobs, IN
Moja poruka: Sada kada sam "senior" otkrila sam da je teško biti "fit" u svijetu računala u kakvom sad živimo. Otkada sam našla vašu stranicu, pomogli ste mi da što lakše počnem i da me računalo više ne plaši u tolikoj mjeri. Svatko "treba" The Computer Lady u svom kućanstvu iz razloga što nam toliko pomažete. Hvala što ste uz nas. . .
Janet

Moje ime je: Sylvia
Ja sam iz: Georgia
Moja poruka: Primam vam newsletter već godinama i naišla sam na mnoge informacije koje su mi pomogle u radu sa računalom. Mnogo vam hvala. Upravo sam posjetila vašu web stranicu i sviđa mi se. Slika vaše kćeri u vjenčanici izgleda zaista odlično. Haljina je divno sašivena. Moja majka bila je švelja koja je uz to odgojila nas 4 kćeri, nakon što je tata umro.
Ponovo, hvala vam što koristite vrijeme da pomognete mnogim ljudima, zaista sam vam zahvalna. Sylvia


Možete mi poslati svoje komentare kad se upišete u knjigu gostiju. Samo otvorite:

http://www.asktcl.com i kliknite na link Guestbook

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
Elizabeth Boston je vlasnica trgovine računalima, servisa i konzultantskog posla u North Berwicku, Maine. Ako imate bilo koje pitanje vezano uz računala, možete kontaktirati Elizabeth putem e-maila na questions@askTCL.com

Ako imate problem sa pretplatom ili ukidanjem pretplate pošaljite email na admin@stretcher.com i ljudsko biće pomoći će vam riješiti i taj problem.

Informacije o sponzorima dostupne su na
mailto:marketing@stretcher.com

Izdavač:

The Dollar Stretcher Inc.
gary@stretcher.com