02 svibnja 2011

Ask The Computer Lady 23

The Dollar Stretcher presents
Ask The Computer Lady

Volume 11 Issue #4
January 24, 2008

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
Registered: Library of Congress, Washington DC - ISSN: 1525-6332
Written by Elizabeth Boston, http://askTCL.com
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~

U ovom broju...



1. Uvod
2. Vratite statusnu traku u Internet Explorer
3. Kupovina laptopa sa XP
4. Članci na web stranici
5. Otvaranje .pic datoteka
6. Vaši komentari


Pozdrav,

Dobrodošli u novo izdanje Ask The Computer Lady!

Prošlog tjedna bila sam prilično zaposlena pisanjem dva newslettera, ovog i onog novog - Computer Lady Lessons.

Hvala vam za krasne komentare povodom prvog broja novog newslettera. Nekoliko vas pitalo je kako se može isprintati lekcije, pa vam mogu reći da radim na verziji koja će omogućiti lakše printanje, a bit će dostupna za nekoliko tjedana. Uključivat će ilustracije lekcija i snimke ekrana.

Ako se još niste pretplatili na Computer Lady Lessons, možete to na: www.asktcl.com/newsletter.html

Bolje je da se vratim završavanju, želim vam odličan tjedan,
Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ Ask The Computer Lady
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
(2)

Draga Computer Lady,

Naučila sam već toliko mnogo iz vašeg newslettera, pa vam se ne mogu dovoljno zahvaliti za sve informacije.
Imam pitanje za koje mislim da nije moguće naći odgovor.
Kako mogu vratiti povećalo u donji desni kut Internet Explorera? Ta je oznaka bila ondje, a sada odjednom više nije. Ne znam što sam učinila da nestane. Mislim da je to dio postavki Internet Explorera, ali jednostavno ne znam kako da ju vratim. Ona služi za povećanje stranice da ju je lakše čitati, i to u određenim postocima.
Možete li mi pomoći da ju vratim na mjesto? Ponekad su mi oči umorne pa mi treba povećanje slova da mogu čitati.

Hvala vam za pomoć, Shirley


Draga Shirley,

Zvuči mi kao da vam se sakrila statusna traka u Internet Exploreru.
Evo kako ćete ju vratiti.

1. Otvorite Internet Explorer.
2. Kliknite na "View" u traci izbornika. Ako ni ta traka nije vidljiva, pritisnite tipku "Alt" na tipkovnici i pojavit će se.
3. Nakon klika na "View" kliknite na "Status Bar" i pojavit će se traka sa povećalom na dnu prozora Internet Explorera.

Još jedan način za isključivanje/uključivanje statusne trake je klikanje na dugme "Tools" u Internet Exploreru, zatim na "Toolbars" i zatim na "Status Bar".

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ (3)

Draga Computer Lady,

Moje pitanje za vas je ovo: Želim kupiti novi laptop, ali ne sa programima Windows Vista. Je li moguće isključiti Vista i instalirati Windows XP kao operativni sustav na novom laptopu?

Hvala vam i sretna Nova godina! The Baroness


Draga Baroness,

Iako je moguće izbrisati Vista sa tvrdog diska i na novi laptop instalirati Windows XP, postoje neki problemi koji će se pojaviti tijekom korištenja.

Trebate imati napredno tehničko znanje, instaliranje operativnog sustava mnogo je kompliciranije nego instaliranje zasebnog programa.

Također, morate saznati da li vaš novi laptop podržava u svome sklopu drivere za XP. Hardverske komponente u vašem računalu zahtijevaju poseban progra imena Drivers, da bi operativni sustav mogao komunicirati sa njima i koristiti ih.

Moja preporuka je da kupite laptop na kojemu su originalno instalirali XP. Još ih ima dostupnih, na mjestima kao što su www.dell.com i www.hp.com , a možete razgledati i njihove trgovine u svome gradu.

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ (4) Članci na web stranici

Ocjene brzine rada na CD-R i CD-RW:
http://www.asktcl.com/page86.html

Besplatne igrice:
http://www.asktcl.com/page87.html

Windows XP, stavite Favorites u Start Menu:
http://www.asktcl.com/page88.html

Provjerite koji programi rade u pozadini računala:
http://www.asktcl.com/page89.html

Pomaknite prečac sa radne površine u Start Menu:
http://www.asktcl.com/page90.html

Kako abecedno složiti Favorites u XP
http://www.asktcl.com/page91.html

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ (5)

Draga Computer Lady,

Primila sam dokument sa privitkom .PIC datoteke, i ne mogu je skinuti niti otvoriti, niti mogu prebaciti u drugi format zbog printanja. To su slike mog šogora koji je umro u siječnju, a želimo ih koristiti za spomenar.

Možete li pomoći??? Hvala, Becky


Draga Becky,

Mogu vam pomoći! Imamo nekoliko opcija za otvaranje.

Slike koje su u datoteci .pic mogu se kreirati u nekoliko programa. Možete pitati osobu koja vam ih je poslala sa kojim programom su ih kreirali, pa zatim nabaviti kopiju tog programa da biste ih mogli koristiti.

Također, možete zamoliti osobu koja vam je poslala slike da ih spremi u univerzalni format .jpg
i pošalje vam ih u tom formatu. Većina programa za uređivanje slika bez problema koristi format .jpg.

Još jedna opcija je instaliranje programa koji podržava veliki broj formata slika. Jedan od programa koji otvaraju .pic datoteke je Irfanview sa stranice www.irfanview.com

Željela sam vam objasniti kako skinuti program, instalirati ga i koristiti, ali upravo sam shvatila da tome nikada ne bi bilo kraja. Na mojoj web stranici to je objašnjeno u slikama. Uskoro ću slike dopuniti tekstom za lakše snalaženje. *grin*

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
Zaštitite svoje računalo od virusa!
Download 30-dnevni besplatni pokus AVG-a na:
http://tinyurl.com/87zj4
AVG čuva moje računalo od virusa već 6 godina!
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
(6) LIJEPI KOMENTARI OVOG TJEDNA:
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
Moje ime je: Jeanie
Ja sam iz: Wesley Chapel, FL
Moja poruka: Volim newsletter Computer Lady! To je najbolji izvor rješenja za računalne probleme, odgovora, prijedloga, a ona je općenito najbolja osoba. Uvijek se radujem pošti koja dolazi od nje. Svatko treba imati The Computer Lady na svom popisu Favorites. Njena usluga je neprocjenjiva!
Sincerely, Jeanie

Moje ime je: Marianne
Ja sam iz: University Park, MD
Moja poruka: Čitam vaš newsletter već godinama i puno mi je pomogao. Zahvalna sam vam, jer Microsoft i slične stranice nemaju tako dobro uređene savjete za obične korisnike kao što sam ja. Impresioniralo je vaše poznavanje računala i dodatnih uređaja, te vještine koje koristite i u, recimo, šivanju. Zaista ste svestrani! Hvala vam za pomoć!


Možete mi poslati komentare nakon potpisivanja Knjige gostiju. Samo otvorite:

http://www.asktcl.com i kliknite na link Guestbook

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
Elizabeth Boston je vlasnica trgovine računalima, servisa i konzultantskog posla u North Berwicku, Maine. Ako imate bilo koje pitanje vezano uz računala, možete kontaktirati Elizabeth putem e-maila na questions@askTCL.com

Ako imate problem sa pretplatom ili ukidanjem pretplate pošaljite email na admin@stretcher.com i ljudsko biće pomoći će vam riješiti i taj problem.

Informacije o sponzorima dostupne su na
mailto:marketing@stretcher.com

Izdavač:

The Dollar Stretcher Inc.
gary@stretcher.com