06 svibnja 2011

Ask The Computer Lady 24

The Dollar Stretcher presents
Ask The Computer Lady

Volume 11 Issue #5
January 31, 2008

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
Registered: Library of Congress, Washington DC - ISSN: 1525-6332
Written by Elizabeth Boston, http://askTCL.com
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~

U ovom broju...



1. Uvod
2. System Restore ne funkcionira
3. Internet Explorer poruka o grešci
4. Novi članci na web stranici
5. Čudi problemi sa Excelom
6. Vaši komentari


Pozdrav,

Dobro došli u novo izdanje Ask The Computer Lady! Ovaj broj objavljen je krajem siječnja 2008, pa ne mogu vjerovati kako nam je brzo proletio prvi mjesec! Danas je zapravo moja 27. godišnjica braka. Da, moj divni suprug podnosi me već dugih 27 godina!

Kao dodatak godišnjici imamo sutra vrlo uzbudljiv dan. Naša kći Sarah vraća se kući nakon 6 mjeseci borbe u Kuwaitu! Jedva čekam da ju vidim!!

Ove godine za nas se događa još nešto dugo očekivano. Završit ćemo radove u kuhinji. Da biste shvatili koliko je to dugačak proces bio, na web stranicu sam postavila nekoliko slika kako je kuhinja izgledala zadnjih 15 godina. Pogledaj upravo sada: http://www.asktcl.com/page107.html

Jednom kada preuređivanje počne objavit ću nove slike.

Želim vam odličan tjedan,
Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
Ask The Computer Lady
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
(2)

Draga Computer Lady,

Kada pokušam napraviti System Restore, on prolazi kroz cijeli proces i računalo se restartira. Tada dođe poruka da se računalo ne može vratiti na odabranu točkju povratka. Pokušala sam sa nekim drugim datumima, ali događa se isti problem. Što se može učiniti da bi sve opet dobro funkcioniralo?

Hvala, Hilda


Draga Hilda,

System restore program koji dolazi u Windows XP i Vista je odlično sredstvo za popravljanje problema koji se pojavljuju iznenada, i sasvim je dobar u svome poslu.

Na nesreću, kad on prestane funkcionirati to dokazuje da postoje problemi sa samim Windowsima i često je tada potrebno ponovo instalirati Windows. Čini mi se da je upravo to situacija u kojoj ste se i sami našli.

Vjerojatno trebate odnijeti računalo tehinačru da ponovo instaliraju Windows, a ako još uvijek možete koristti svoje dokumente bila bi dobra ideja da ih prebacite na prijenosni medij kao CD ili USB stick.

Zašto treba raditi rezervno spremanje datoteka? U adresa e-maila spremite Favorites (upute za to su na: http://www.asktcl.com/addbk.html ), sve dokumente iz "My Documents", sve slike i dokumente kao što su financijki program Microsoft money ili Quicken.

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ (3)

Draga Computer Lady,

Na mom 5 godina starom laptopu koji nema dovoljno memorije, svaki puta kada isključim Internet dolazi mi poruka "Internet Explorer has encountered a problem and needs to close". Tu postoje opcije: "Send Report" ili "Don't Send Report". Što radim krivo?

Molim vas, savjetujte me. Gale


Draga Gale,

Ništa niste učinili loše. Ta poruka pokazuje da je Internet Explorer postao malo zatrpan tijekom vremena dok mu je bio priključen Internet, pa mu je teško da se pravilno zatvori. Ako je to jedini problem koji imate sa računalom, najbolje je da kliknete "Don't
send report" kad zatvorite IE i zaboravite na to.

Rješavanje ovog problema može biti otežano jer Internet Explorer je dio Windowsa koji ne možete samo tako deinstalirati. Da bi se problem riješio vjerojatno treba ponovo instalirati cijele Windowse.

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ (4) Novi članci na web stranici

Kako pročistiti poruke u OE:
http://www.asktcl.com/page92.html

Korištenje slušalica tijekom kompjuterskih igrica:
http://www.asktcl.com/page93.html

Ostaviti računalo uključeno ili ga ugasiti:
http://www.asktcl.com/page94.html

Kako izbrisati osobne informacije sa računala:
http://www.asktcl.com/page95.html

Kako poslati slike preko e-maila:
http://www.asktcl.com/page96.html

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ (5)

Draga Computer Lady,

Moje računalo radi na Windows XP Pro SP2, i na Office XP Pro. nedavno se pojavio problem sa Excelom. Ponekad bez ikakvog razloga počinje birati različite grupe kućica, i ne dozvoljava mi da izvedem akciju koju želim. Ponekad ako kliknem na bilo koje mjesto na listu obrisat će se cijela selekcija. Ponekad moram zatvoriti program, restartirati računalo i tada radi OK. Imate li ideju kakv bi to bio problem?

Hvala, Ruth


Draga Ruth,

Ovo zvuči kao da se zalijepila neka tipka na tipkovnici ili ste se slučajno naslonili i pritisnuli cijelu tipkovnicu.

Počet ćemo tako da se pobrinemo da se ne naslanjate na tipkovnicu, ili da neki teži predmet ne dodiruje površinu tipkovnice, kao npr. knjiga. Zatim, provjerite sve tipke da su čiste i da nema ništa ljepljivo oko njih kad ih pritisnete. Ako imate još jednu tipkovnicu pokušajte priključiti nju i zamijetiti razliku.

Upozorenje – nemojte uključivati ili isključivati PS2 tipkovnicu ili miša dok je računalo uključeno, jer to može napraviti kvar na ulaznom otvoru na procesoru, pa više nećete moći koristiti niti jednu tipkovnicu.

Ako problem nije u tipkovnici, pokušajte nabaviti novog miša.

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
Zaštitite svoje računalo od virusa!
Download 30-dnevni besplatni pokus AVG-a na:
http://tinyurl.com/87zj4
AVG čuva moje računalo od virusa već 6 godina!
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
(6) LIJEPI KOMENTARI OVOG TJEDNA:
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
Moje ime je: June
Ja sam iz: Maine
Moja poruka: Želim vam se zahvaliti što ste mi odgovorili na pitanje. Postoji trenutak kada mi treba brzi odgovor, a vi ste gotovo uvijek tu da mi ga ponudite. Nastavite sa odličnim radom za sve nas. Hvala vam ponovo.
June

Moje ime je: Rachel
Ja sam iz: Arundel
Moja poruka: Čitam vašu kolumnu u The Weekly Sentinel i ona mi pomaže da riješim određene probleme. Hvala vam, vi ste jedna jako pametna dama.


Možete mi poslati komentare nakon što se upišete u knjigu gostiju na:

http://www.asktcl.com i klikom na Guestbook link

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
Elizabeth Boston je vlasnica trgovine računalima, servisa i konzultantskog posla u North Berwicku, Maine. Ako imate bilo koje pitanje vezano uz računala, možete kontaktirati Elizabeth putem e-maila na questions@askTCL.com

Ako imate problem sa pretplatom ili ukidanjem pretplate pošaljite email na admin@stretcher.com i ljudsko biće pomoći će vam riješiti i taj problem.

Informacije o sponzorima dostupne su na
mailto:marketing@stretcher.com

Izdavač:

The Dollar Stretcher Inc.
gary@stretcher.com