09 svibnja 2011

Ask The Computer Lady 25

The Dollar Stretcher presents
Ask The Computer Lady

Volume 11 Issue #6
February 7, 2008

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
Registered: Library of Congress, Washington DC - ISSN: 1525-6332
Written by Elizabeth Boston, http://askTCL.com
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~

U ovom broju...



1. Uvod
2. Nedostaje izborna traka u IE
3. Sakrijte ili prikažite ikone na radnoj površini
4. Novi članci na web stranici
5. Problem prilikom printanja web stranica
6. Vaši komentari


Pozdrav,

Dobro došli u novo izdanje Ask The Computer Lady! Prošlog tjedna u našoj je kući postalo gusto sa svim posjetiteljima, sniježnom olujom i drugim problemima.

Prošle noći prlikom vožnje kući udarila sam jelena. Otrčao je u šumu ostavljajući nešto dlaka na mome autu. Nadam se da će preživjeti!

U ovom broju ima nekoliko novih članaka, pa i na web stranici, zato se nadam da vam je zanimljivo za čitanje.

Želim vam odličan tjedan,
Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ Ask The Computer Lady
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
(2)

Draga Computer Lady,

Pomoć! Kada koristim Internet Explorer, izborna traka se ne pojavljuje. Pokušala sam klikati mišem, pa ju dobijem kao opciju, ali ako potvrdim tu opciju traka se ipak ne pojavljuje. Možete li mi pomoći? Volim vašu web stranicu!

Lisa


Draga Lisa,

Nagađam da ste nedavno nadogradili Internet Explorer na novu verziju 7. Ova je verzija sasvim nova i dostupna kao Windows Update na Windows XP, te je verzija Internet Explorera koja dolazi kao osnova u Vista.

Jedna od "karakteristika" koje imaju Vista Windows jest to što izborna traka više nije vidljiva. Ipak, postoji trik da se ta traka pojavi u Internet Explorer 7 i u većini Vista explorer windowsa.

Samo pritisnite tipku Alt na tipkovnici, pa se će traka izbornika pojaviti. Jednom kada počnete koristiti izbornik opet će nestati, ali uvijek vam je na dohvat pritiskom na samo jednu tipku.

Primijetila sam da ste opisali da vam izbornik postaje opcija prilikom klikanja mišem. Ova traka trajno će se pojaviti na ekranu kada desnim klikom miša potvrdite jednu od oznaka na traci alata i u izborniku koji se pojavi označite "Menu Bar". Ako je traka već označena u tom izborniku sa kvačicom, onda treba ispitati iz kojeg razloga ju ne možete vidjeti. Najbolje je zatvoriti sve vidljive trake desnim klikom po svakoj od njih. Ako se traka izbornika krije ispod jedne od njih, zbog isključivanja onoga što ju je sakrivali postat će opet vidljiva.

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ (3)
Draga Computer Lady,

Nedavno ste imali članak o sakrivanju ikona na radnoj površini. Kod mene se nalaze sa lijeve strane, ali su sakrivene. Kako da opet postanu vidjljive.

Jewell


Draga Jewell,

Ikone na radnoj površini mogu se sakriti i opet pojaviti jednakim koracima:

1. Desnim dijelom miša kliknite na radnoj površini.

2. U izborniku koji se pojavit kliknite na "View".

3. U slijedećem izborniku koji se pojavi kliknite na "Show Desktop Icons".

To bi trebalo pomoći da se pojave ako su sakrivene, odnosno sakrit će ih ako su bile vidljive.

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ (4) Novi članci na web stranici

Kako isprintati popis Internet Explorer Favorites:
http://www.asktcl.com/page97.html

Kako ukloniti pogrešno napisanu riječ iz OE rječnika:
http://www.asktcl.com/page98.html

Kako onemogućiti poziv prije nego što krene online:
http://www.asktcl.com/page99.html

Trik za instaliranje starijih programa u XP:
http://www.asktcl.com/page100.html

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ (5)

Draga Computer Lady,

kada želim isprintati neku web stranicu, uvijek mi nedostaje nekoliko riječi sa desne strane. Tekst se nastavlja u novom redu, ali neke riječi ipak nedostaju.

Ono što inače radim jest da odem u izbornik i kliknem na "print setup", pa prebacim na "landscape". Tako dobijem da se vide sve riječi u jednom redu.

Možete li mi opisati kako da dobijem cijeli tekst (bez izrezivanja nekih riječi), a da ne moram prebacivati na "landscape"?

Hvala vam, Bob


Dragi Bob,

Hvala vam za pitanje, njega mi zaista često postavljaju. Vi ste zapravo sami otkrili rješenje koje često dajem ljudima, da prebace poziciju papira na landscape, ali vidim da vam treba odgovor bolji od toga. Na nesreću, ne znam bolji odgovor, ali objasnit ću zašto se web stranice ne printaju jednako kao tekst u Word dokumentu.

Web stranice su dizajnirane tako da odlično izgledaju na standardno izrađenim monitorima. Tijekom godina veličina monitora se mijenjala u sve veću i širu, pa su web dizajneri počeli graditi šire stranice, kako bi stalo više oglasa i teksta na jednoj strani. To je odlično za prenošenje informacija na web stranici koju gledamo preko preglednika, ali nije idealno za printanje. Neki dizajneri znajući da bi se stranica mogla printati kreiraju drugu verziju i tada stavljaju link kao "pogodno za printanje ". To je odlično, ali je dvostruko više posla za dizajnera.
Web dizajner ne želi originalnu stranicu ostaviti suženom, jer tako nema dovoljno mjesta za oglase koji mu donose novac.

Ako je stranica koju želite printati ispunjena samo tekstom, možete kopirati tekst i zalijepiti ga u WordPad, NotePad ili sam Word i isprintati ondje.

I sama često kopiram tekst i printam da sa posebnog programa zvanog ClipMate.

nadam se da vam ovo pomaže. Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
Zaštitite svoje računalo od virusa!
Download 30-dnevni besplatni pokus AVG-a na:
http://tinyurl.com/87zj4
AVG čuva moje računalo od virusa već 6 godina!
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
(6) LIJEPI KOMENTARI OVOG TJEDNA:
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~

Moje ime je: Julie
Ja sam iz: England but now am American. ,
Moja poruka: Tako mi je drago što pomažete nama koji koristimo VISTA, jer zaista mi je teško!
Hvala vam za sve informacije u kojima uživam već dvije godine. Obično u svakom broju otkrijem nešto što sam željela naučiti napraviti. Hvala vam za pomoć. Nastavite sa dobrim radom!

Moje ime je: Sue
Ja sam iz: Illinois
Moja poruka: Volim vaš newsletter. Primam ga već godinama. Već ste više puta naglasili da treba praviti sigurnosnu kopiju dokumenata. Meni se pokvarilo računalo i nisam bila u mogućnosti spasiti dokumente koje sam trebala kopirati na CD prije mnogo vremena. Srećom, nije ništa bilo toliko važno da ne bih mogla napisati ponovo. Sada sam mudrija, pa čak i za svaki recept ili pjesmicu potrudim se da imam rezervnu kopiju.
Nastavite sa ovako dobrim poslom...


Možete mi poslati komentare kad se upišete u knjigu gostiju na:

http://www.asktcl.com i klikom na Guestbook link

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~

Elizabeth Boston je vlasnica trgovine računalima, servisa i konzultantskog posla u North Berwicku, Maine. Ako imate bilo koje pitanje vezano uz računala, možete kontaktirati Elizabeth putem e-maila na questions@askTCL.com

Ako imate problem sa pretplatom ili ukidanjem pretplate pošaljite email na admin@stretcher.com i ljudsko biće pomoći će vam riješiti i taj problem.

Informacije o sponzorima dostupne su na
mailto:marketing@stretcher.com

Izdavač:

The Dollar Stretcher Inc.
gary@stretcher.com