14 svibnja 2011

Ask The Computer Lady 26

The Dollar Stretcher presents
Ask The Computer Lady

Volume 11 Issue #7
February 14, 2008

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
Registered: Library of Congress, Washington DC - ISSN: 1525-6332
Written by Elizabeth Boston, http://askTCL.com
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~

U ovom broju...



1. Uvod
2. Spremanje e-maila u My Documents
3. Crv koji dolazi na Valentinovo
4. Novi članci na web stranici
5. Antivirusna zaštita
6. Vaši komentari


Pozdrav,

Dobro došli u novo izdanje Ask The Computer Lady, i sretno vam Valentinovo!

Zaposlila sam se sa postavljanjem više stranica sa pitanjima i odgovorima na moj website!
Ne zaboravite pogledati te stranice ako imate neko pitanje, to će pomoći vama, a i potaknut će rad mog newslettera i websitea. www.askTCL.com

Za one koji ne žive u New England kao ja, moram vam reći koliko smo snijega čistili ove zime. Čula sam da su na radijskoj prognozi javili da je ovo bilo najviše snijega u jednog zimi do sada.

Moj pas zatvoren je u dvorištu, ima lijepu ogradu visine oko 1,5 m. Dio te ograde sada je pod velikom količinom snijega, pa moram paziti kada pas izlazi iz svog ograđenog dijela da se taj snijeg ne sruši na njega!

Pogledala sam kroz prozor i razmišljam kako će se sav taj snijeg otopiti kad počne proljeće. Čini mi se da ćemo imati hrpice snijega pod drvećem sve do lipnja!

Želim vam odličan tjedan,
Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
Ask The Computer Lady
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
(2)

Draga Computer Lady,

Tek nedavno su me upoznali sa vašim uslugama, pa me oduševilo koliko sam naučila u tako kratko vrijeme. Sada imam pitanje.

Želim pomaknuti mape iz Outlook e-maila u mapu My documents. Pokušala sam to na nekoliko načina, ali čini se da ništa ne radi. Sigurna sam da mi možete pomoći.

Hvala vam unaprijed. Održavajte tako dobar posao, Jan


Draga Jan,

Mape u pregledniku e-maila izgledaju jednako kao mape u "My Documents", ali ipak nisu isti tip mapa. U "My Documents" svaka mapa jest zasebna datoteka, i svaka datoteka unutar nje jest zasebna datoteka.

U većini proglednika za e-mail, kao što su Outlook i Outlook Express, mape ili sadrže sve u jednoj datoteci, ili je to nekoliko većih datoteka.
Ne možete prebaciti te mape direktno u "My Documents" jer su drugačije postavljene.

Postoji nekoliko načina kako možemo riješiti ovaj problem.

1. Možete sami kreirati mapu u "My Documents" koja će sadržavati datoteke iz e-maila, i tada kopirati e-mail poruke u otvorenu mapu u "My Documents".

2. Možete kreirati mapu u "My Documents", pa zatim pročitati e-mail koji želite sačuvati, kliknuti na "File" u izborniku, kliknuti na "Save As" i zatim spremiti poruku u otvorenu mapu.

Oba ova načina čine da se e-mail poruka prebaci u zasebnu datoteku.

Novi program za čitanje e-maila u Vista zove se Microsoft Mail, i sasvim je novi program, jer u njemu svaka je poruka zasebna datoteka, pa se takav problem više ne pojavljuje u programima Vista.

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ (3)

Zarazni 'Storm crv' još uvijek zaista jako oštećuje računala, a ovaj puta prenose ga poruke poslane povodom Valentinova.

http://www.snopes.com/computer/virus/valentine.asp

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~

(4) Novi članci na Websiteu

Kako isprintati digitalne slike:
http://www.asktcl.com/page102.html

Kako kreirati prečac za igru Solitaire na radnu površinu:
http://www.asktcl.com/page103.html

Kako kreirati potpis u Outlook:
http://www.asktcl.com/page104.html

Pitanje o XP Start Menu:
http://www.asktcl.com/page105.html

Rad sa naljepnicama za adrese:
http://www.asktcl.com/page106.html

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ (5)

Draga Computer Lady,

Upravo sam kupila HP laptop. U njemu nije bilo nikakve antivirusne zaštite. Rekli su mi da je Norton antivirus najbolja zaštita, a da sve što se može dobiti besplatno nije dovoljno. Prije sam samo morala uključiti zaštitu nakon kupovine novog računala. Što je vaš prijedlog? Hvala vam.

Mary


Draga Mary,

Ja koristim AVG Antivirus i AVG AntiMalware na mojim računalima već 6 godina, i vrlo sam zadovoljna sa oba programa. Isprva sam koristila samo AVG Antivirus, a zatim je izišlo izdanje sa dodatkom AntiMalware i prebacila sam se na to. AVG čuva moje računalo zaštićenim čak i kada na njega priključim virusom zaštićenu vanjsku memoriju (CD, DVD, USB stick).

AVG ima 30 dana pokusnu verziju koju možete isprobati na:
http://tinyurl.com/87zj4

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
Zaštitite svoje računalo od virusa!
Download 30-dnevni besplatni pokus AVG-a na:
http://tinyurl.com/87zj4
AVG čuva moje računalo od virusa već 6 godina!
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
(6) LIJEPI KOMENTARI OVOG TJEDNA:
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~

Moje ime je: Becky
Ja sam iz: Cincinnati, Ohio
Moja poruka: Volim vaš newsletter – a sada volim i ove nove lekcije! Prilično se dobro snalazim u radu sa računalom, pa sam polazila i tečaj za Windows i Word, što je uglavnom za starije osobe, na kojem sam naučila dovoljno, ali ne i da se sa Alt-Tab kombinacijom može prebacivati između otvorenih prozora!
U kolovozu sam iznenada morala kupiti novi laptop i došao je sa Vista, zato sada učim koristiti Vista verziju koja ima tipku za logo i tipku za tab. COOL. (Kako čekati cijeli tjedan do nove lekcije?)
Isprva mi se Vista uopće nije sviđala, ali sada mi je sve draža. Drago mi je što nisam poslušala prijatelja koji je rekao da se trebam vratiti na XP na novom laptopu. Ovo je cool. Hvala vam.

Moje ime je: Judith
Ja sam iz: Wesley Chapel, Florida
Moja poruka: Wow i hvala vam što na sve nas trošite svoje znanje, vrijeme i energiju.


Možete mi poslati komentare potpisivanjem u knjigu gostiju na:

http://www.asktcl.com i klikom na Guestbook link

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
Elizabeth Boston je vlasnica trgovine računalima, servisa i konzultantskog posla u North Berwicku, Maine. Ako imate bilo koje pitanje vezano uz računala, možete kontaktirati Elizabeth putem e-maila na questions@askTCL.com

Ako imate problem sa pretplatom ili ukidanjem pretplate pošaljite email na admin@stretcher.com i ljudsko biće pomoći će vam riješiti i taj problem.

Informacije o sponzorima dostupne su na
mailto:marketing@stretcher.com

Izdavač:

The Dollar Stretcher Inc.
gary@stretcher.com