24 svibnja 2011

Ask The Computer Lady 27

The Dollar Stretcher presents
Ask The Computer Lady

Volume 11 Issue #8
February 21, 2008

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
Registered: Library of Congress, Washington DC - ISSN: 1525-6332
Written by Elizabeth Boston, http://askTCL.com
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~

U ovom broju...




1. Uvod
2. Postavke na jedan klik
3. Vista pomoć i podrška na web stranici
4. Novi članci na web stranici
5. Crveni X u Windows Mail porukama
6. Vaši komentari


Pozdrav,

Gledala sam kroz prozor neki dan i ugledala vjevericu na brdu snijega ispod kućice za ptice. Jednog je trena sjedila tamo, a slijedećeg je nije bilo. Pratila sam ju pogledom nekoliko minuta i otkrila da si je iskopala mali dom u toj hrpi snijega.
Uzimala je hranu od ptica i nosila ju u svoj dom.

Na mojoj web stranici ima i ovaj tjedan zanimljivih članaka, pogledajte ih i posjetite naše sponzore. To će im se svidjeti, a i meni isto.

Želim vam odličan tjedan,
Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
Ask The Computer Lady
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
(2)

Draga Computer Lady,

Imam problem sa računalom u školi gdje radim. Operativni sustav na njemu je Windows 2000 Professional. Iznenada, sve moje zabilješke, sve mape i dokumenti su podvučeni crtom. To samo podvlačenje me ne smeta, ali određene funkcije više ne rade. Ne znam kako da to uključim ili isključim. To se ne događa niti sa jednim drugim računalom u našoj školi. Imate li ideju? Nikada to nisam vidjela, a već godinama koristim računala!

Hvala vam! Caroline


Draga Caroline,

Zvuči kao da su postavke prebačene da se sve ikone otvaraju jednim klikom umjesto dvostrukim. Znam kako to možete promijeniti u Windows XP, ali nisam sigurna da je isti postupak za Windows 2000, no možete ipak pokušati:

1. Desno kliknite na dugme "Start"
2. U izborniku koji se pojavi odaberite "Explore"
3. U prozoru koji se otvori kliknite na "Tools" u traci izbornika.
4. U izborniku "Tools", kliknite na "Folder Options".
5. U prozoru Folder Options, kliknite na karticu "General".
6. Kliknite na "Double-click to open an item"
7. Kliknite dugme "OK" na dnu da se spreme promjene i zatvori prozor.

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ (3)

Draga Computer Lady,

Koristim XPS M1330 Dell laptop na kojem je instalirana Vista. Evo problema – kad kliknem na dugme Start u donjem lijevom kutu ekrana, pa zatim kliknem na Help and Support, dobivam poruku sa Internet Explorera koja kaže "IE cannot download / from help. IE was not able to open this Internet site. The requested site is either unavailable or cannot be found. Please try again later." Ne znam koja je adresa stranice koju pokušava otvoriti. Samo znam da nikako ne mogu doći na stranicu Pomoć i podrška.

Imate li ideju? Don

P.S. Volim vaš newsletter. Odlična je pomoć nama početnicima!


Dragi Don,

Kada kliknem na "Help and Support" na mom Vista računalu, dobivam prozor pomoći koji mi daje opciju da idem na Internet ako mi je potrebna detaljna pomoć. Mislim da je i programirano da tako radi. Ne znam zašto je stranica za pomoć sa vašeg računala na Internetu, iako moguće je da je tvrtka Dell napravila takvu postavku.

Da je to moje računalo anzvala bih u Dell i zatražila ih da mi pomognu.

U međuvremenu potražite pomoć putem Microsoft Websitea. Evo linka:
http://windowshelp.microsoft.com

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ (4) Novi članci na web stranici

Kako postaviti nadogradnju na Adobe Acrobat Reader:
http://www.asktcl.com/page111.html

Zašto se datum promijeni kad god otvorim neki Word dokument?
http://www.asktcl.com/page112.html

Kako počistiti System Restore:
http://www.asktcl.com/page113.html

Besplatni program za rješavanje problema sa lozinkama napianim zvjezdicama:
http://www.asktcl.com/page114.html

Kako ukloniti privremene datoteke:
http://www.asktcl.com/page115.html

Kako očistiti u Wordu predložak za novi dokument:
http://www.asktcl.com/page116.html

Besplatni program Picasa za organiziranje, uređivanje, dijeljenje, printanje, rezervno spremanje i kreiranje digitalnih slika:
http://www.asktcl.com/page117.html

Kako kopirati datoteke sa CD-a u računalo:
http://www.asktcl.com/page118.html

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ (5)

Draga Computer Lady,

Imam Windows Vista i nova sam u računalima. Kada dobijem e-mail koji ima prazan okvir slike sa crvenim križićem u gornjem kutu, kako da to otvorim? Hvala vam za lekcije, zaista uživam učeći od vas.

Hvala, Phyllis


Draga Phyllis,

Windows Mail spriječava da se slike i ostali sadržaj sa Interneta automatski učitava u vaše računalo. To je zbog zaštite, a dopušta vam da samostalno pogledate potencijalno opasni materijal, da smanjite količinu neželjene pošte koju primate i da odlučite za koje se slike isplati potrošiti vrijeme na download ako imate dial-up povezivanje.

Kada e-mail poruka sadrži blokiranu sliku ili neki sadržaj, umjesto toga pojavljuje se crveni X.

I blokirane slike možete pogledati, ali uvjerite se da su stigle sa provjerene i sigurne stranice prije nego što ih skinete u računalo.

Evo kako možete pogledati blokirane slike u vašoj e-mail poruci:

1. Otvorite Windows Mail klikanje na dugme Start, zatim All Programs, i zatim Windows Mail.

2. Dvostruko kliknite poruku za koju želite da se otvori.

3. Pronađite obavijest na vrhu poruke i kliknite na nju. Pisat će nešto kao: "Some pictures have been blocked to help prevent the sender from
identifying your computer. Click here to download pictures." Kliknite na tu poruku da se slike učitaju i trenutno otvorenu poruku.

jedan od razloga zašpto je dobro blokirati slike jest to, što ako čitate poruku u neželjenoj pošti ona bi mogla javiti pošiljatelju da ste ju pogledali. To potvrđuje vašu e-mail adresu, pa će vam stizati još neželjene pošte.

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
Zaštitite svoje računalo od virusa!
Download 30-dnevni besplatni pokus AVG-a na:
http://tinyurl.com/87zj4
AVG čuva moje računalo od virusa već 6 godina!
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
(6) LIJEPI KOMENTARI OVOG TJEDNA:
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~

Moje ime je: John
Ja sam iz: Pickerington, OH
Moja poruka: Hvala vam što ste preporučili AVG. Kupio sam Internet Suite koji štiti i moje stolno računalo i suprugin laptop. Ovaj proizvod je za sada nadaleko bolji od svih koje sam ranije koristio. Opet, hvala vam.

Moje ime je: Patricia
Ja sam iz: Pembroke Pines, Florida
Moja poruka: Samo sam vas htjela pozdraviti. Primam vaše poruke već godinama i u njima uživam. Jučer sam čitala vašu biografiju, pa mi se činite kao predivna osoba, zato sam vam se htjela zahvaliti za sve što činite za nas ostale.


Možete mi poslati komentare upisivanjem u knjigu gostiju na:

http://www.asktcl.com i klikom na Guestbook link

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~

Elizabeth Boston je vlasnica trgovine računalima, servisa i konzultantskog posla u North Berwicku, Maine. Ako imate bilo koje pitanje vezano uz računala, možete kontaktirati Elizabeth putem e-maila na questions@askTCL.com

Ako imate problem sa pretplatom ili ukidanjem pretplate pošaljite email na admin@stretcher.com i ljudsko biće pomoći će vam riješiti i taj problem.

Informacije o sponzorima dostupne su na
mailto:marketing@stretcher.com

Izdavač:

The Dollar Stretcher Inc.
gary@stretcher.com