01 lipnja 2011

Ask The Computer Lady 29

The Dollar Stretcher presents
Ask The Computer Lady

Volume 11 Issue #10
March 6, 2008

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
Registered: Library of Congress, Washington DC - ISSN: 1525-6332
Written by Elizabeth Boston, http://askTCL.com
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~

U ovom broju...



1. Uvod
2. Yahoo Page jest premala
3. Kako formatirati Hard Drive
4. Nedostaje alatna traka Quick Launch
5. Dodajte prečac na Start Menu
6. Vaši komentari


Pozdrav,

Dobro došli u novo izdanje Ask The Computer Lady!

Ne mogu vjerovati da smo već u ožujku! Veljača je tako kratak mjesec. A u njemu je toliko promjena! Moja kći Sarah, mornarička dužnosnica, vratila se iz Kuwaita!! Moj sin Isaac, koji je također marinac, vjenčao se tijekom Superbowl natjecanja, moja je svekrva slomila gležanj i došla živjeti sa nama, a posjetili su nas nekoliko puta i moja kći Michelle i njena obitelj. Moj najmlađi unuk ima 20 mjeseci i tako je zabavan. Bilo mi je teško kad su odlazili!

Nisam imala novih članaka za web stranicu od prošlog tjedna, ali na njoj već ima više od 200 članaka ukupno, pa imate što čitati! Zato krenite na www.askTCL.com i pogledajte.

Nedavno sam završila slaganje web stranice za klijenta, želite li vidjeti kako izgleda? Evo adresa:
http://www.simplifysimplify.com Bilo je zabavno izrađivati ju!

Želim vam odličan tjedan,
Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
Ask The Computer Lady
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
(2)

Draga Computer Lady,

Zaista uživam u vašem newsletteru. Savjeti su zaista korisni. Nadam se da mi možete pomoći sa ovim problemom. Često ne mogu pročitati e-mail ili web stranicu u cijelosti jer ne mogu povući ručku do samog dna. Ostavljam vam da nađete rješenje! Imate li prijedloga kako da ovo ispravim? Koristim WinXP, Internet Explorer i Yahoo
Email. Hvala za savjet.

Sandy


Draga Sandy,

Niste rekli koju verziju Internet Explorera koristite, ali ako koristite verziju 7 možete jednostavno promijeniti veličinu povećanja dok ne vidte cijelu poruku na ekranu.

Pogledajte u donji desni kut prozora Internet Explorera. Trebali biste vidjeti povećalo sa nekim brojem (vjerojatno 100%) i malu strelicu koja ukazuje na padajući izbornik. Ako kliknete tu strelicu možete birati različite veličine povećanja. Ako želite vidjeti veći dio internet prozora (i time veći dio yahoo mail poruka) odaberite povećanje sa manjim brojem.

Ako to povećalo ne vidite u donjem desnom kutu prozora Internet Explorera, možda vam nije uključena statusna traka. Evo kako da ju uključite u Internet Explorer 7:

1. Pritisnite tipku Alt na tipkovnici da se pojavi traka izbornika.
2. U traci izbornika kliknite na "View" i zatim postavite kvačicu ispred "Status Bar".

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ (3)

Draga Computer Lady,

Kako mogu formatirati hard-drive?

Hvala, Dave


Dragi Dave,

Kako ćete formatirati hard drive ovisi o nekoliko stvari.

Koliko vam je staro računalo? Ako radi sa Windows 95, 98 ili ME trebat će vam startna disketa za ponovno pokretanje računala nakon formatiranja.

Ako radi sa Windows XP ili Vista, možete formatirati hard kao dio procesa instaliranja Windowsa.

Koji je vaš razlog za formatiranje?

Ako samo želite instalirati svježe Windows XP ili Vista i početi sav rad ispočetka, samo započnite proces instaliranja i kada vas program pita gdje želite instalirati Windows, pratite upute na ekranu za uklanjanje postojeće particije i zatim instalirajte Windows u prostor bez particije. To će ga automatski formatirati.

Ako ste računalo kupili sa diskom za system restore, koristite ga za napredno vraćanje unatrag, što će izbrisati cijeli hard drive i vratiti ga u stanje kakav je bio kad ste kupili računalo.

Ako želite kompletno pobrisati računalo prije nego što ga nekome prodate ili poklonite, možete koristiti sve metode koje sam opisala, ili možete koristiti program kao što je Darik's Boot and Nuke na http://dban.sourceforge.net/
UPOZORENJE! Ovaj program će posve obrisati vaš hard drive, zato ga koristite oprezno!

Darik's Boot and Nuke ("DBAN") je online disk za brisanje hard drivea koji ga temeljito čisti na većini računala. DBAN će automatski i posve počistiti sadržaj sa bilo kojeg hard diska koji može otkriti, što ga čini korisnim sredstvom za uništavanje velikog broja datoteka u brzini.

DBAN je opasan prilikom recikliranja računala, što se obično koristi sa spriječavanje krađe identiteta ako želite prodati računalo, ali je dobar način za čišćenje prije ponovne instalacije Microsoft Windowsa od virusa i spywarea. DBAN spriječava ulazak svih poznatih sakrivenih napasti na hard disk tehnikom forenzičke analize.

Ja koristim DBAN za čišćenje računala koja ću donirati ili reciklirati, a povremeno njime čistim hard drive koji sadrži probleme.

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ (4)

Draga Computer Lady,

Imam Windows Vista i izgubila sam sve ikone u donjem lijevom kutu, sada su samo ikone na radnoj površini, kako da ih vratim?

Unaprijed hvala, Jutes


Draga Jutes,

Zvuči kao da ste zatvorili alatnu traku Quick Launch. Evo kako da ju opet otvorite.

1. Desnim dijelom miša kliknite na neku točku na radnoj traci.
2. U izborniku koji se pojavi kliknite na "Toolbars"
3. U izborniku toolbars, kliknite na "Quick Launch".

Sada bi traka Quick Launch ponovo trebala biti vidljiva u dnu ekrana

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ (5)

Draga Computer Lady,

Želim staviti u Start list ikonu za odlazak u Microsoft Word, kako da to učinim.

Zaboravila sam kako se to radi :-)

Puno hvala, Margaret


Draga Margaret,

Ako želite da vam se ikona za Microsoft Word pojavi u Start menu sa lijeve strane na vrhu, samo pratite ove upute:

1. Kliknite na "Start", zatim "All Programs".
2. Nađite ikonu Microsoft Word i desnim dijelom miša kliknite na nju
3. U izborniku koji se pojavi, kliknite na "Pin to start menu".

Sada će biti prečac za Word na vrhu vašeg Start menija.

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
Zaštitite svoje računalo od virusa!
Download 30-dnevni besplatni pokus AVG-a na:
http://tinyurl.com/87zj4
AVG čuva moje računalo od virusa već 6 godina!
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
(6) LIJEPI KOMENTARI OVOG TJEDNA:
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~

Moje ime je: Art
Ja sam iz: Medford
Moja poruka: Uživam u vašim člancima za starije osobe

Moje ime je: Karin
Ja sam iz: Fox Island, WA
Moja poruka: Volim vašu web stranicu. Na njoj ima odgovora na mnoga moja pitanja. Hvala vam za svu pomoć. Karin


Možete mi poslati svoj komentar kad se upišete u knjigu gostiju. Samo otvorite:

http://www.asktcl.com i kliknite na Guestbook link

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
Elizabeth Boston je vlasnica trgovine računalima, servisa i konzultantskog posla u North Berwicku, Maine. Ako imate bilo koje pitanje vezano uz računala, možete kontaktirati Elizabeth putem e-maila na questions@askTCL.com

Ako imate problem sa pretplatom ili ukidanjem pretplate pošaljite email na admin@stretcher.com i ljudsko biće pomoći će vam riješiti i taj problem.

Informacije o sponzorima dostupne su na
mailto:marketing@stretcher.com

Izdavač:

The Dollar Stretcher Inc.
gary@stretcher.com