17 lipnja 2011

Ask The Computer Lady 32

The Dollar Stretcher presents
Ask The Computer Lady

Volume 11 Issue #13
March 27, 2008

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
Registered: Library of Congress, Washington DC - ISSN: 1525-6332
Written by Elizabeth Boston, http://askTCL.com
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~

U ovom broju...



1. Uvod
2. Kreiranje potpisa u Outlook Express
3. Automatsko pokretanje programa
4. Besplatni program za Desktop Publishing
5. Pokvarena datoteka u OE
6. Vaši komentari


Pozdrav,

Dobro došli u novo izdanje Ask The Computer Lady!

Sada je ostalo još nešto više od 10 cm snijega u našem vrtu! Moji tulipani konačno izlaze iz banke snijega, ali ovog jutra je lagano toplije i na ulazu u kuću je predivno! Čini mi se da ću prenijeti radove na laptop i sjediti na sunčanom dijelu kuće dok pišem novi broj. *cerek*

Prije oko godinu dana uzela sam tečaj kod Jimmy D Browna, a to je bilo najbolje iskustvo za koje sam plaćala posljednjih godina. Jimmy je otvorio samo 50 mjesta na tečaju da bi se mogao više individualno posvetiti polaznicima. Opet je ponudio taj tečaj ove godine, pa ako ste zainteresirani da vodite vlastiti online posao, ne želite propustiti ovaj tečaj. Možete sve o njemu saznati sa ovog linka:

http://infoprofitshare.com/go.php?offer=eboston&pid=9

Želim vam odličan tjedan,
Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ Ask The Computer Lady
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
(2)

Draga Computer Lady,

Koristim Outlook express i želim unijeti svoje ime i punu e-mail adresu sa drugim informacijama u obrazac za pisanje e-maila, ali tako da se to spremi i da ne moram ponavljati za svaku novu poruku. Postoji li način da to učinim?

Hvala vam, Pam


Draga Pam,

Ono što želite učiniti jest kreiranje potpisa u Outlook Express. Evo kako:

1. Otvorite Outlook Express i kliknite na "Tools" u izborniku.
2. Kliknite na "Options" u podizborniku na Tools.
3. Kliknite na "Signatures" u prozoru Options.
4. U sekciji "Signatures" kliknite na dugme "New".
5. U sekciji "Edit Signature" utipkajte informacije koje želite da se pojave na dnu svake poruke.
6. Jednom kada napišete poruku, pođite na vrh stranice i kvačicom označite "Add signatures to all outgoing messages".
7. Kliknite na "OK" da se spreme promjene i zatvori prozor.

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ (3)

Draga Computer Lady,

Pozdrav iz Australije... Volim vašu web stranicu, pa vam mnogo puta hvala što ju činite tako razumljivom!
Imam jedno pitanje... Kako se može otvoriti Explorer i Microsoft Outlook automatski kad se računalo uključi? Hvala vam unaprijed..

Australka Melissa T


Draga Melissa,

Svaki program može se pokrenuti odmah nakon što se učitaju Windowsi, samo kreirajte prečac za određeni program u Start up mapu u izborniku Start. Evo kako:

1. Kliknite na "Start" i zatim na "All Programs"
2. Otkrijte gdje se nalazi Startup mapa u izborniku programa. Desnim dijelom miša kliknite na nju i zatim potvrdite "Open".
3. Ostavite Startup mapu otvorenu na radnoj površini, pa opet kliknite na "Start".
4. Kliknite na "All Programs" i nađite program za koji želite da se otvara automatski.
5. Koristeći desno dugme miša, povucite prečac odabranog programa iz izbornika Start u Startup mapu i zatim pustite dugme miša.
6. Pojavit će se mali izbornik, pa kliknite na "Copy Here" (ili "create shortcut here) i zatim zatvorite prozor Startup.
7. Ponovo pokrenite računalo i odabrani program će se automatski pokrenuti.

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ (4)
Draga Computer Lady,

Ja sam volonter za mnoge organizacije i volim za njih pripremati newslettere. Rekli su mi da nabavim Publisher i da će mi to pomoći. Postoji li neki ne pretjerano skupi program koji mogu nabaviti, a da radi isto? Volonterima nekada nedostaje novca.

Hvala vam za svu pomoć i savjete, Treasa


Draga Treasa,

Ja sam u prošlosti koristila Microsoft, ali program koji najčešće koristim za desktop publishing, PagePlus, je manje skup od Publishera, a jednostavniji za upotrebu.

Možete potražiti PagePlus na
http://www.serif.com/pageplus/pageplusx2/

i pogledati što sve možete učiniti sa tim programom.

osobno koristim PagePlus za pisanje priručnika, cjenovnika, postera, svega što kombinira sliku sa tekstom na istoj stranici. Čak sam pravila i crkveni propis na PagePlus.

Ne morate mi vjerovati na riječ, ali možete skinuti besplatnu verziju ovog programa i isprobati na web stranici:

http://www.freeserifsoftware.com/software/PagePlus/default.asp

jedna od prednosti isprobavanja besplatne verzije jest što tada možete dobiti punudu za jeftiniju kupnju originalne verzije.

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~ (5)

Draga Computer Lady,

Volim vašu pomoć i savjete. Imam problem sa Outlook Express. Jednog dana radio je u redu, a sada ne mogu otvarati primljene niti slati nove e-mailove. Poruka koja se pojavljuje jest -There was an error opening this message.Unable to open the address book.

Sada povremeno mogu primiti poruke, ali ih još uvijek ne mogu otvoriti. Microsoft pomoć kaže da treba ponovo instalirati Outlook express, ali ne znam kako da to učinim.

Imam Windows XP.

Puno vam hvala, Anne


Draga Anne,

Evo osnovnih koraka kojima ćete vjerojatno vratiti Outlook Express u uredan rad za vas. Vjerojatno ste već i isprobali neke od njih, ali budući da ne znam što ste do sada pokušali, navest ću sve.

1. Ponovo pokrenite računalo. Često kada računalo počne ludirati dovoljno je isključiti ga i zatim pokrenuti da bi se stvari popravile.

2. Zatvorite sve otvorene programe osim Outlook Express i Internet Explorer. To će ubrzati proces popravka računala, i nećete morati izvršavati više zadataka u isto vrijeme.

3. Obrišite Temporary Internet Files. Kada Outlook Express prikazuje e-mail poruku, koristi Temporary Internet Files da bi prikazao sadržaj poruke. Evo upute za brisanje tih datoteka:

A. Otvorite Internet Explorer ako već nije otvoren.
B. U Traci izbornika na IE, kliknite na "Tools", zatim na "Options".
C. Pobrinite se daje odabrana kartica "General", pa pronađite sekciju Temporary Internet Files.
D. U toj sekciji, kliknite na "Delete Files".
E. Pojavit će se dijaloški okvir, pa kliknite na "Delete all offline content" i zatim na "OK".

4. Kompresirajte sve datoteke u Outlook Express. To će ažurirati osnovni index koji je odgovoran za sve e-mail poruke.

A. otvorite Outlook Express, pa u popisu mapa sa lijeve strane kliknite na "Outlook Express" da se ne prikazuje niti jedna poruka.
B. U izbornoj traci Outlook Express, kliknite na "File", potvrdite na "Folder" i zatim kliknite na "Compact All Folders".
C. Čekajte dok se kompresija odradi, može prilično potrajati ako to niste nikada ranije obavljali.
D. Zatvorite Outlook Express i zatim ga ponovo otvorite.

Ako ovi koraci ne riješe vaš problem, pratite korake sa Microsoftove web stranice za ponovo instaliranje OE, ali to nije baš jednostavna operacija. Upute se nalaze ovdje:

http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=318378#XSLTH31261211231201211
20120

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
Zaštitite svoje računalo od virusa!
Download 30-dnevni besplatni pokus AVG-a na:
http://tinyurl.com/87zj4
AVG čuva moje računalo od virusa već 6 godina!
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
(6) LIJEPI KOMENTARI OVOG TJEDNA:
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~

Moje ime je: Phillip
Ja sam iz: Bessemer, Alabama
Moja poruka: Hvala vam za svu pomoć koju nam dajete tijekom godina. Pogotovo meni. Na tečaju za rad sa računalom saznao sam za vaš newsletter prije 7 godina i od tada koristim vaše korisne savjete, posebno kada sam u računalu znao toliko koliko je velika poštanska marka. Vaš najnoviji savjet o promjeni fonta u Outlook Express riješio mi je problem sa kojim sam se borio neko vrijeme. Promijenio sam font na izlaznoj pošti ubrzo nakon što sam kupio novo računalo i spojio ga na brzu kabelsku mrežu, e-mail na tom računalu dolazi u Outlook Express, a nije mi se sviđao font u kojem sam čitao poruke. Vaše upute su mi pomogle da riješim taj problem. Hvala vam.


Možete mi poslati svoje komentare kada se upišete u knjigu gostiju otvaranjem:

http://www.asktcl.com i klikom na Guestbook link

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~

Elizabeth Boston je vlasnica trgovine računalima, servisa i konzultantskog posla u North Berwicku, Maine. Ako imate bilo koje pitanje vezano uz računala, možete kontaktirati Elizabeth putem e-maila na questions@askTCL.com

Ako imate problem sa pretplatom ili ukidanjem pretplate pošaljite email na admin@stretcher.com i ljudsko biće pomoći će vam riješiti i taj problem.

Informacije o sponzorima dostupne su na
mailto:marketing@stretcher.com

Izdavač:

The Dollar Stretcher Inc.
gary@stretcher.com