18 lipnja 2011

Ask The Computer Lady 33

The Dollar Stretcher presents
Ask The Computer Lady

Volume 12 Issue #1
January 1, 2009

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
Registered: Library of Congress, Washington DC - ISSN: 1525-6332
Written by Elizabeth Boston, http://askTCL.com
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~

U ovom broju...



1. Uvod
2. Nemoguće slati e-mail poruke
3. Kako sigurno spremiti Vista Contacts
4. Kako postaviti muziku na iPod ili MP3 Player
5. Kako provjeriti RAM
6. Vaši komentari


Pozdrav,

Sretna Nova godina i dobrodošlica u novo izdanje Ask The Computer Lady!

Ako ste donijeli novogodišnje odluke koje uključuju pažnju na prehranu, imam odličnu web stranicu za vas.

www.thedailyplate.com

Ovo je besplatna stranica gdje možete unijeti što ste pojeli tijekom dana I izračunati koliko biste trebali vježbati.

Želim vam odličan tjedan,
Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
Ask The Computer Lady
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
(2)

Draga Computer Lady,

Prošle godine izgradio sam novi toranj, i kupio novi laptop. Oboje imaju XP.
Moj problem jest to što Outlook Express samo prima, ali ne želi slati poruke, osim ako ne koristim odgovarajuću web stranicu. U trgovini gdje sam kupio laptop to ne mogu popraviti, a internet poslužitelj Charter ne pruža podršku za OE.
Kako da se to popravi?

Hvala, Tom in Tennessee


Dragi Tome,

Ako su oba računala spojena na internet, I prijaju e-mailove, onda je problem u postavka izlaska pošte na server. Za to biste trebali dobiti pomoć vašeg internet poslužitelja.

Mogla bih vam bolje pomoći kad bih znala kakva poruka se pokazuje kada pokušate slati poruku, ali bez obzira koji program za e-mail koristite Internet Service Provider mora vam pomoći kod problema sa odlaznom poštom. Nije mi poznat sustav Chartera za izlaznu poštu, pa vam ne mogu pomoći po tom pitanju.

Ako vam Internet Service Provider ima ured do kojeg se možete odvesti, ponesite laptop i zamolite ih da pogledaju postavke. Ako to nije moguće, nađiteprijatelja koji također koristi Charter i Outlook Express I usporedite postavke sa njegovima. Vaš problem je možda samo u daljini prijenosnika, korištenju donjeg minusa (_) umjesto gornjeg (-) ili postavke za provjeru pravopisa.

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
(3)

Draga Computer Lady,

Pokušavam sačuvati e-mail adresar na USB stick. Kako da to učinim sa Vista programima?

Volim vas, "Computer Lady".

Hvala, Jo


Draga Jo,

Windows Vista ne sprema kontakte u adresar e-maila kao što je to bilo sa ranijim verzijama Windowsa. Umjesto toga sada imate mapu "Contacts ", koju je lako sigurnosno spremiti na USB ili drugi pokretni medij. Evo kako:

1. Ubacite USB, pa se pojavi dijaloški okvir AutoPlay, kliknite na "Open folder to view files".
2. Pomaknite prozor sa USB stickom u stranu.
3. Kliknite na "Start Orb" I zatim na korisničko ime na desnoj koloni izbornika Start.
4. Otvorite oba prozora sa mapama tako da ih vidite jednog pored drugog.
5. Koristeći miša povucite mapu "Contacts" iz korisničkog prozora u prozor USB-a.
6. Čim otpustite dugme miša, cijela mapa kopirat će se na USB stick.

To je zaista jednostavan process, a možete ga ponavljati za svaki novi kontakt.

Osim sigurnosnog spremanja datoteka na USB stick, ja koristim i online sigurnosno spremanje datoteka koje mogu lako mijenjati. Budući das u mi datoteke spremljene na internetu, zaštićene su od oštećivanja požarom ili poplavom.
Isprobajte program Carbonite na 15 dana:
http://www.jdoqocy.com/email-3030483-10544266

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
(4)

Draga Computer Lady,

Već godinama sam vaš fan i želim vam se zahvaliti za sve odgovore na lako razumljivom jeziku. Nisam nikada pronašla da je netko pitao ovo: kako prebaciti muziku iz računala na MP-3 ili iPod.

Hvala, Carolyn


Draga Carolyn,

Za postavljanje muzike na iPod, morate otvoriti www.apple.com/ipod/start i skinuti program iTunes.

Jednom kad ste skinuli i instalirali iTunes, program će početi pretraživati vaš tvrdi disk za muzikom i pokazati popis pjesama u vašem računalu. Samo postavite kvačicu u svaki okvir ispred naslova pjesme koju želite prebaciti na iPod, priključite iPod na računalo, i pjesme će biti automatski kopirane na njega.

Također možete ubaciti CD u računalo, iTunes će vam pokazati popis pjesama na CD-u i opet označite koju pjesmu želite, pa će se spremiti u računalo i od tamo prebaciti na
iPod.

Također možete kupiti pjesme koje će svirati vaš iPod.

Da biste muziku stavili na mp3 player, imate više izbora. Obično ih je lako kopirati koristeći mape "My Computer" ili "Windows Explorer" – povlačenjem iz te mape u mapu vašeg playera.

Ako imate Windows Vista, vrlo je lako koristiti Windows Media Player za slaganje muzike na MP3. Samo priključite MP3 player, otvorite Windows Media Player i pronađite uređaj na popisu sa desne strane. Kad ga pronađete, jednostavno pocuvite pjsme sa lijeve strane u uređaj, ili kliknite "Sync" u izborniku i prebacite svu muziku iz Windows Media Player u vaš player.

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
(5)

Draga Computer Lady,

Prije postavljanja pitanja, moram vam reći da mi je brat poslao vaš newsletter prije mnogo godina i time mi učinio veliku uslugu! :-)

Zanima me kako mogu saznati koliko je veličina RAM-a na mom Dell laptopu? Star je samo 2 godine, ali čini mi se da radi mnogo sporije u zadnjih nekoliko tjedana, pa mislim da to ima neke veze sa RAM-om.

Hvala vam za sve odgovore.
Sretna i vesela Nova godina vama i vašoj obitelji, Grace in NY


Draga Grace,

Hvala vam za odličan kompliment!

Niste mi rekli koju verziju Windowsa koristite, ali većina računala starija od godinu dana već koristi Vista, pa ću vam dati savjet za Vista korisnike.

1. Kliknite na "Start"
2. Desni klik na "Computer" u izborniku start.
3. Klik na "Properties" u izborniku koji se pojavi.
4. U prozoru koji se otvori potražite sekciju "System" i nađite gdje piše, Memory (RAM):
5. Količina RAM-a u vašem sistemu bit će napisana upravo ovdje.

Ako koristite Windows XP, upute su vrlo slične.

1. Kliknite na "Start"
2. Desni klik na "My Computer" u izborniku start.
3. Klik na "Properties" u izborniku koji se pojavi.
4. U prozoru System Properties koji se otvori nađite sekciju "Computer".
5. Količina RAM-a bit će navedena u sekciji Computer.

Jednom kada znate koliko RAM-a imate, trebate saznati koliko RAM-a vaše računalo može podržati. To saznajte preko proizvođača računala, što je u vašem slučaju jedan telefonski poziv u tvrtku Dell, ili pokušajte nadograditi RAM preko web stranice.
Na stranici će vam postaviti nekoliko pitanja o računalu, i tada će vam reći sa koliko je RAM-a računalo originalno isporučeno, koliko RAM-a možete koristiti i dat će vam povoljne cijene za povećanje RAM-a koje možete naručiti od njih. Web stranica koju ja koristim u te svrhe je 4 All Memory: http://tinyurl.com/4allmemory

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
Zaštitite svoje računalo od virusa!
Download 30-dnevni besplatni pokus AVG-a na:
http://tinyurl.com/87zj4
AVG čuva moje računalo od virusa već 6 godina!
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~
(6) LIJEPI KOMENTARI OVOG TJEDNA:
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~

Moje ime je: Ric
Ja sam iz: NH
Moja poruka: Hvala za sve članke.

Moje ime je: Janet
Ja sam iz: Florida
Moja poruka: predložili su mi vašu stranicu na "Ask Leo" kao novi izvor informacija. Veselim se primanju vašeg newslettera.

Moje ime je: John
Ja sam iz: City of Swansea. South Wales.UK
Moja poruka: Ovo je moj prvi posjet i mislim da je stranica vrlo korisna, a preporučio mi ju je Leo Notenboom. (Ask Leo, leo@ask-leo.com). Mislim da će mi ovo postati osnovni izvor pomoći vezane uz računalo.
Hvala. John

Moje ime je: Patricia
Ja sam iz: Toronto, Ontario, Canada
Moja poruka: Pozdrav! Naišla sam na vas preko newslettera "Ask Leo" na koji sam pretplaćena godinama. Sviđa mi se stranica i odlični savjeti koji su uvijek dostupni. Pretplatila sam se na vaš newsletter i veselim se daljnjem istraživanju vaše stranice.


Možete mi poslati komentare kad se prijavite u knjigu gostiju:

http://www.asktcl.com i klikn na Guestbook link

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~

Elizabeth Boston je vlasnica trgovine računalima, servisa i konzultantskog posla u North Berwicku, Maine. Ako imate bilo koje pitanje vezano uz računala, možete kontaktirati Elizabeth putem e-maila na questions@askTCL.com

Ako imate problem sa pretplatom ili ukidanjem pretplate pošaljite email na admin@stretcher.com i ljudsko biće pomoći će vam riješiti i taj problem.

Informacije o sponzorima dostupne su na
mailto:marketing@stretcher.com

Izdavač:

The Dollar Stretcher Inc.
gary@stretcher.com