01 siječnja 2013

Ask the computer lady 40



                    The Dollar Stretcher presents
                        Ask The Computer Lady

                         Volume 13 Issue #1
                           January 7, 2010

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Registered: Library of Congress, Washington DC - ISSN: 1525-6332 Written by Elizabeth Boston, http://askTCL.com
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^

        U ovom broju...

 
        1. Uvod
        2. Spremanje Outlook poruka na flash drive
        3. Grupiranje Windows 7 trake zadataka
        4. Nedavno promijenjene mape u Vista
        5. T otvara novu karticu.
        6. Vaši komentari
       
       
Pozdrav,

Dobro došli u novi broj Ask The Computer Lady!

Tako sam uzbuđena zbog pitanja ovog tjedna u newsletteru, jer jedano od njih uključuje video sa instrukcijama! Ja sam snimila video, a uključila sam ga direktno na web stranicu.

Uzbuđena sam zbog mogućnosti koje ovaj novi video program otvara za moj website!

Želim vam odličan tjedan,
Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
                         Ask The Computer Lady
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
(2)

Draga Computer Lady,

Postoji li način da spremim e-mailove iz Outlooka na flash drive? Pokušala sam sa kopiranjem i lijepljenjem, ali nisam mogla otvarati poruke sa drive-a.

Marianne


Draga Marianne,

Postoji nekoliko načina za spremanje e-maila iz Outlooka na flash drive.
Metoda koju ćete koristiti ovisi o tome kada i gdje želite čitati te poruke u budućnosti.

Ako spremate poruke za kasniju upotrebu na istom računalu, ili drugom računalu koje ima instaliran Outlook, možete jednostavno povući poruke iz prozora Outlook na flash drive.

1. Otvorite Outlook i smanjite prozor toliko da ne prekriva cijeli ekran.
2. Otvorite flash drive da možete vidjeti i dio njegovog prozora.
3. Povucite e-mail iz prozora Outlooka na prozor flash drive-a.

Budući da je ovu metodu malo teže objasniti bez ilustracija, snimila sam
video koji možete pogledati ovdje: http://wp.me/pwwRq-CG

Ako spremate poruke koje želite čitati na računalu koje čak i nema instaliran Outlook, morate spremiti te poruke kao text datoteku. Evo kako ćete to učiniti:

1. Otvorite Outlook, pa jedan klik na poruku koju želite spremiti.
2. Klik na "File" u traci izbornika, pa klik na "Save As ...".
3. Pojavit će se okvir Save As. Klik na "Browse Folders" u donjem lijevom kutu da pregledate različite lokacije za spremanje na računalu.
4. Pođite prema dolje na lijevu stranu prozora dok ne vidite flash drive
upisan pod "Computer", pa klik na flash drive.
5. U padajućem izborniku "Save As Type", klik ili na "Text Only" ili na "HTML".
6. Klik na "Save"

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
(3)

Draga Computer Lady,

Imam novo računalo sa Windows 7, ali toliko je različito od XP-a ili 98-ice ili 95-ice na kojima sam ranije radila. Hoćete li imati lekcije za Win7 kao što imate za Vista? Nisam uspjela otkriti gdje da se obratim kako bih naučila raditi na računalu ono što mi sada još nije jasno.
Ne volim grupirati slične predmete na traci zadataka, a ne znam kako da to poništim.

U svakom slučaju, hvala vam za svu pomoć. Vi ste predivni. Sandy


Draga Sandy,

Windows 7 je zaista različit od svih prijašnjih verzija Windowsa, a postoje i stvari koje mi se sviđaju, kao i one koje mi se uopće ne sviđaju.
Imat ću lekcije za Windows 7 kao što ih imam za Vista. Razlog zašto ponovo šaljem lekcije za Vista jest u tome što trebam vremena za pripremanje uskoro objavljenih lekcija o Windows 7 u seriji.

U međuvremenu, možete lako isključiti grupiranje sličnih predmeta na traci zadataka prateći slijedeće upute:

1. Desni klik na prazno mjesto na Windows 7 traci zadataka, pa klik na
"Properties" u izborniku koji se pojavi.
2. Otvorit će se okvir Taskbar and Start Menu Properties. Otvorite stranicu "Taskbar".
3. U dijelu tog prozora gdje piše "Taskbar appearance", nađite odjelajk koji počinje sa "Taskbar buttons", pa klik na padajući izbornik sa desne strane.
4. Klik da oaberete ili "Combine when taskbar is full" ili "Never Combine".
Izvor ovisi o vama.
5. Klik na "OK" na nu okvira da se zatvori prozor i spreme promjene.

Elizabeth

PS: Morala sam zastati dok sam čitala vaš e-mail, jer sam proteklih dana dobivala poštu od ljudi koji me mole da prestanem objašnjavati kako se radi a starijim operativnim susatvima i da govorim samo o Windows 7, a među time bilo je i poruka od ljudi koji su razočarani što se ne fokusiram više na Windows XP. Svi mogu naći odgovore na ono što ih zanima na mom websiteu na www.computerlady.org

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
(4)   

Draga Computer Lady,

Na mom laptopu radi Vista. Svaki put kada spremam dokument u mapu Documents, on se zapravo spremi u mapu Recently Changed. Ako obrišem datoteke iz te mape, izgubit ću sve moje dokumente. Ili ako mislim da sam uspjela premiti dokument u mapu D i pođem to pogledati, nema ga tamo. Zato nemam ideju što da učinim. Ima li načina da se ovo ispravi?

Hvala vam za svu dobrotu u pomaganju drugima, volim čitati vaš
newsletter. Martha


Draga Martha,

Kad je Microsoft kreirao Windows Vista (a nastavili su to i sa Windows 7), željeli su nam predstaviti novi način organiziranja datoteka baziran na "virtualnim mapama ", a ne fizičkim direktorijima.
Direktorij je originalno ime za ovo što vi i ja zovemo mapama.

Kada pogledate u mapu "My Documents", gledate u fizički direktorij. To je mapa koja ima stvarnu lokaciju na vašem hard drive-u.

Mapa "Recently Changed" nije stvari direktorij. To je virtualna mapa.

Kad koristite Vista, i otvorite prozor za "Documents" ili čak "Computer" vidjet ćete sa lijeve strane prozora kolonu sa nazivnom "Favorite Links". Prve tri mape u "Favorite Links" će vas zapravo odvesti u stvarne mape
"Documents", "Pictures" ili "Music".

Slijedeća dva linka su "Recently Changed" i "Searches".

Kad kliknete na "Recently Changed", Vista brzo pretražuje vaš disk i donosi vam dokumente koje ste promijenili ili dodali u zadnjih nekoliko tjedana. Oni zapravo nisu u istoj mapi. Ako desno kliknete na jedan od tih dokumenata i potvrdite "Properties" vidjet ćete stvarnu lokaciju na kojoj se nalazi taj dokument upisan pod "Location".

Budući da je mapa "Recently Changed" zapravo tražilica, kada obrišete dokument iz nje, zapravo ga brišete sa onog mjesta na kojem se on nalazi.

Ispod linka "Recently Changed" nalazi se i link imena "Searches". Kad kliknete na Searches, vidjet ćete odabir ranije definiranih potraga koje ljudi uobičajeno obavljaju. Neki od izbora su nedavno otvarani dokumenti, nedavno otvarane slike, te nedavno otvarana pošta.

Nadam se da vam ovo pomaže da bolje razumijete razliku između mapa i potraga.

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
(5)                   

Draga Computer Lady,

Imam Dell laptop sa Vista. Kad utipkam slovo t, otvori se nova kartica. Znam da mora postojati jednostavno rješenje, ali ja ga ne mogu shvatiti.

Hvala, Deborah


Draga Deborah,

Nisam sigurna postoji li jednostavno rješenje za vaš laptop ili ne, ali mogu vas malo usmjeriti kako da riješite problem.

Počnimo sa stvarnim prečacem na tipkovnici za otvaranje nove kartice u
Internet Exploreru. Ako držite pritisnutu tipku Ctrl (u donjem lijevom kutu tipkovnice), a onda pritisnete slovo T otvorit ćete novu karticu.

Sada kada znamo da je ovo prečac kojim to aktivirate baš svaki put kad pritisnete tipku T, moramo shvatiti što uzrokuje da se to događa.

1. Može biti da slučajno pritišćete i tpku Ctrl u isto vrijeme dok tipkate slovo T. Pokušajte tipkati obraćajući pažnju kako vam ruka stoji na tipkovnici. Također, pripazite da se ne oslanjate na tipkovnicu dok tipkate.

2. Tipka Ctrl na tipkovnici je možda zapela. Budući da je to laptop, može biti poteži problem za rješavanje, ali pokušajte riješiti problem priključivanjem USB tipkovnice, pa ćete vidjeti hoće li se ovaj problem ponavljati. Ako se problem ne nastavi nakon uključenja nove tipkovnice, možete koristiti tu tipkovnicu za pisanje. Zamjena tipkovnice na laptopu može biti teška i skupa.

3. Ako ste utvrdili da je problem na tipkovnici laptopa to što je jedna tipka zakočena, a laptop je još uvijek pod garancijom, prvo napravite sigrne kopije svojih dokumenata, a onda nazovite proizvođača i raspitajte se da li mogu popraviti vaš laptop bez dodatnih troškova.

Elizabeth

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
 (6)                   LIJEPI KOMENTARI OVOG TJEDNA:
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Moje ime je: Danialle
Ja sam iz:  Polson, Montana  
Moja poruka:  Pozdrav, Elizabeth, želim vam sretnu Novu godinu. Hvala za sav naporan posao kojim nam pomažete tijekom godina. Odlično to obavljate i zaista vas cijenimo. 

Moje ime je:  Aurora 
Ja sam iz:  Dallas, TX  
Moja poruka:  Pozdrav, Elizabeth, toliko uživam u čitanju vašeg newslettera i savjeta koje nam dajete. Odlične informacije, nedavno sam proslijedila sve vaše newslettere prijateljima i svima su se svidjeli. Pitam se jeste li razmišljali da napravite tutorijale o pripremanju web stranice ili bloga? Znam da su napravljeni tutorijali za Wordpress, Blogspot i slično, ali to su kompliciraniji savjeti nego što nam vi dajete. Hvala vam za sve, želim vam uspješnu novu godinu!


Draga Aurora,
Postavljanje WordPress bloga je kompliciranije nego mnoga pitanja na koja ja odgovaram. Nedavno sam postavila website za klijenta i podučila ga kako da održava ako želi. Dio moje web stranice je WordPress blog, ali ja se još uvijek moram vraćati i čitati upute svaki put kad nešto promijenim na tom blogu.
Elizabeth


Možete mi poslati komentare kad se upišete u Knjigu gostiju, ili na kraju članka koji ste pročitali. Samo otvorite:

http://www.asktcl.com i klik na link Guestbook
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^

Elizabeth Boston je vlasnica tvrtke za prodaju računala, servis, te konzultiranje u North Berwick, Maine. Ako imate kakvo pitanje vezano uz računala, pošaljite joj e-mail na questions@askTCL.com

Ako imate problem sa pretplatom ili ukidanjem pretplate pošaljite email na admin@stretcher.com i ljudsko biće pomoći će vam riješiti i taj problem.

Informacije o sponzorima dostupne su na
mailto:marketing@stretcher.com

Izdavač:

The Dollar Stretcher Inc.
gary@stretcher.com