15 travnja 2010

IZGLEDAJTE KAO MILIJUN DOLARA UZ MINIMALNI TROŠAK


Napisale Shirley Pierce i Janet Behmer
Kakva žena je kandidat za kupovinu na rasprodaji? Zaposlena mama, mama domaćica, slobodna žena, poslovna žena, studentica i starija sugrađanka. Drugim riječima, svaka žena koja ima odraz i puls.
A zato što pomažemo ženama svih oblika, veličina i ekonomske pozadine, znamo da je nova odjeća luksuz koji si mnogi ne mogu priuštiti. Ali, ekonomija na stranu, svaka žena, bez obzira koliko malena bila, želi si kupiti nešto novo. Zato, pročitajte i naučite kako uživati bez imali krivice u malim zadovoljstvima.
Evo 5 načina kako izgledati kao milijun dolara uz najmanji trošak.
1. ODRADITE SVOJU ZADAĆU
Dopustite da vas očaramo svojom psihološkom snagom. Koliko vremena za pripremete odvojite prije odlaska u kupovinu? Znamo već što će vaš odgovor biti. Ništa. Zar ne? Vi samo dobijete onaj poriv ili malo ekstra novca na kreditnoj kartici i krenete. Sve što tražimo je da uzmete dvije sekunde za duboki udah, a tada pogledate što vam je potrebno, koliko novaca imate, što je u modi i što nije.
Prvi korak je odlazak u šoping u svoj najbliži ormar, da možete zapamtiti ili zapisati ono što mu želite dodati. Pogledajte što treba zamijeniti, ili postoje ili osnovni komadi odjeće kojima nedostaju npr. gornji dijelovi ili blejzeri ili cipele koje će biti u skladu sa svime. Znate što treba. Zatim se pokušajte sjetiti nekoliko klasičnih komada koji će pomoći rastegnuti ono što imate: bijela majica francuskih rukava ili mala crna haljina.
2. ZNAJTE ŠTO KUPUJETE
Što treba kupac znati potražiti kada kupuje “na rasprodaji”? Pažljivo pogledajte ponudu. Je li dobro konstruirano? Je li sve uredno sašiveno? Ima li pokidanih niti? Ako ima uzorak, odgovara li on vašoj odjeći? Ako trgovina prodaje odjeću niže kvalitete koja ima male mane ili nepravilnosti, morala bi postojati oznaka proizvođača na robi koja će vam to dati do znanja.
Ako je roba označena, potrudite se da saznate zašto. Potražite rupe, pokidana mjesta, nečistoće ili tragove make-upa. Ako otkrijete problem koji se lako može ukloniti ili popraviti, provjerite kod prodavača možete li dobiti veći popust na takvu robu.
3. VAŽAN JE TAJMING
Najbolje vrijeme za rasprodaju? Diskonti često imaju rasprodaje nekoliko puta godišnje. Ali možete uhvatiti najbolju kupovinu u omiljenoj trgovini prije nego kažete... keks. A njih ima nekoliko. Ako možete tajmirati svoje potrebe, pokušajte ih uskladiti sa nadolazećim datumima.
BLAGDANSKE RASPRODAJE – Uskrs, proljetna rasprodaja, ljetna rasprodaja, jesenska rasprodaja, Božić, zimska rasprodaja i slično.
A ima ih još! Kao dodatak zalihama koje svaka trgovina ima, svaka pojedina trgovina ili lanac trgovina ima određene datume kada će oglasiti rasprodaju.
RASPRODAJE TRGOVINA – rasprodaja zbog zatvaranja, rasprodaja sa velikim sniženjem cijena, rasprodaja viška zaliha, rasprodaja zbog preuređenja, rasprodaja zbog godišnjice rada trgovine, rasprodaja nakon inventure i slično. (neke trgovine često navuku kupce lažnim oglašavanjem "Zatvara se". Neke tako zatvaraju svoj posao godinama.)
Zatim, svakih nekoliko tjedana neke trgovine imaju “rasprodaju po ekstra 25% sniženja” samo zbog ideje o tome. Pa, ako ste vidjeli predmet koji "morate imati", a on ulazi u kategoriju "ne mogu si priuštiti", samo pratite kalendar i lokalne novine. Ne mojte samo čitati oglase. Bezo se prebacite na poslovne obavijesti. Ako je ekonomija loša, trgovine će koristiti “rasprodaju” kao mamac da vas navuku.
4. KAMO POĆI
Ako želite filmske zvijezde, tu je klinika Betty Ford. Ako želite rasprodaju, krenite u robne kuće i diskonte. I nemojte misliti da oni imaju samo predmete koji su prodani u trendy vrijeme. Oni također imaju predmete koji imaju preveliku zalihu, snižena im je cijena ili ih se trgovina želi riješiti da napravi mjesta za nove. To je kao kupovina korištenog, ali bez troška. Iskušajte slijedeće -
Robne kuće - 9.9% najvećih robnih kuća ima neku rasprodaju. Samo provjerite u omiljenoj i pitajte gdje su im zalihe.
Proizvođačka skladišta – provjerite Žute stranice za skladište najbliže vama. Pažnja: kvaliteta može varirati. Neki predmeti nisu skupa dizajnerska roba koju očekujete kod proizvođača.
Diskonti – X-store, Linea Exclusive, da navedemo neke.
Diskontni katalozi — postoje katalozi specijalizirani za diskontne predmete kao Quelle i Neckerman. Neki poznati proizvođači kao Clifford and Wills stavljaju svaku svoju rasprodaju u katalog svake sezone.
Internet – mi imamo diskontnu modu na svom websiteu, ali također vam možemo preporučiti razgledanje sličnih web stranica omiljenih trgovina ili proizvođača.
Diskontni lanac trgovina — Target, K-Mart i slično. Oni ovih dana imaju odličnu ponudu — kao pamučne majice ili premeti od trapera.
TV shopping program — ovo je način za kupovinu u papučama. Često, tijekom kasnih noćnih sati, oni će imati modne rasprodaje po većim sniženjima.
Rasprodaje u buticima — Oni većinom rasprodaju sve svoje zalihe zbog dolaska novih. Odlično su mjesto za kupovinu pravih dizajnerskih marki bez šoka od cijene. Provjerite lokalne Žute stranice.
I ne zaboravite očite potjere koje ste možda previdjeli. Dvorišne rasprodaje su dobra mjesta za potragu subotom. A ako trebate pravi blejzer za poslovni intervju ili haljinu za priliku "jednom u životu", tu je uvijek ormar osobe koju volite. A pogledajte postoji li kod vas nešto čega se želite riješiti. Modna pogreška jedne žene je "blago" drugoj ženi.
5. BUDITE NADREĐENI
Pitanje koje si morate postaviti prije korištenja plastike sa teško zarađenim novcem na rasprodaji jest, “Zašto ovo kupujem?” Ako ne ide u skladu sa najmanje dvije stvari u vašem ormaru, odustanite! Tada je gubitak novca. Ili to nikada nećete odjenuti ili ćete morati kupiti još stvari sa kojima će to biti u skladu.

Kada se radi o rasprodajama, postoje dvije kategorije: impulzivna kupovina i vođena kupovina. Ne kupujte ništa što vam se ne sviđa ili vam ne treba. Nemojte dopustiti prodavačici, prijateljici ili strancu da vas nagovori na kupovinu bilo čega u čemu vama nije ugodno. Nitko od njih neće to nositi u javnosti, nego vi.
Informacije u ovom članku dolaze iz desetljeća osobnog i profesionalnog iskustva. Ne sramimo se priznati da smo počasne članice kluba Imelda Marcos Center za šopingholičarke, te da je naša knjiga oblik terapije odvikavanja. Sretan shopping!