29 lipnja 2010

7 razloga zašto ne treba kupovati novu vjenčanicu


napisala Emma Goddard

Svaka mladenka želi izgledati najbolje za svoj veliki dan; to je dana kada želi sjati i izdvojiti se iz većine dok odlazi prema oltaru. Jedna od najvažnijih stvari o kojima mladenka mora razmišljati za veliki dan je, naravno, vjenčanica. To mora biti haljina njezinih snova i treba se osjećati kao princeza. Kako bilo, kupovina nove vjenčanice nije uvijek najbolja opcija. Evo 7 razloga zašto ne treba kupovati novu vjenčanicu.

1. Možda je najveći razlog protiv kupovine nove vjenčanice - njezina cijena. Cijena vjenčanica kreće se od prosječnih 3500 kn do preko 10,000 kn, no naravno iako je to najvažniji dan u životu, ipak je to previše novca za haljinu. Ako imate budžet za vjenčanje, onda bi vam kupovina već korištene haljine uštedjela stotine kuna koje možete usmjeriti na druge troškove.

2. Tu haljinu nosit ćete samo nekoliko sati tog velikog dana, pa je mnogo važnije odabrati odjeću koju ćete nositi tijekom večerenjeg primanja. Zato se zapitajte jer li nekoliko sati nošenja vrijedno tolikog troška za kupovinu nove haljine.

3. Nošenje već korištene vjenčanice koja se prenosi kroz generacije ima veliku sentimentalnu vrijednost od odlaska u kupovinu nove. Ovo trebate uzeti u obzir kada razmišljate želite li nositi novu ili staru haljinu.

4. Ako potrošite stotine kuna na novu haljinu, cijelog dana bit ćete napeti trudeći se da se ne dogodi nesreća koja bi uništila haljinu, posebno ako mislite vratiti dio troškova tako što ćete ju jednom u budućnosti prodati.

5. Ako razmiškjate o kupovini nove haljine samo zbog utjecaja koji će ona imati na vaše goste, tada se sjetite da se to događa samo u prvih 10 minuta kada vas ugledaju u njoj. Nakon toga, faktor oduševljenja blijedi i samo vi znate da li je vaša haljina sasvim nova ili je već korištena.

6. Razmišljajte o tome što će se dogoditi sa vjenčanicom nakon vašeg velikog dana. Ako potrošite stotine kuna na novu haljinu – kako ćete ju sačuvati i spremiti za budućnost? Ako ju planirate sačuvati za svoju kćer, može stvoriti velike troškove da ju se sačuva u dobrom stanju.

7. Nije važna cijena haljine niti dizajnersko ime na haljini niti čak činjenica da je haljina sasvim nova ili već korištena. Vi ste ono što je važno, vi činite haljinu i cijeli dan posebnim. Kvalitetna već korištena haljina može biti u vrijednosti samo djelića one sasvim nove, a vi ćete se još uvijek isticati.

Emma Goddard je marketinški direktor tvrtke Share the Dream. Tvrtka Share the Dream je internetska reklamna stranica za mladenke koja okuplja i kupce i prodavače novih i ranije nošenih vjenčanica, haljina za djeveruše i dodatnih sitnica. Naše usluge dostupne su u UK, USA, Kanadi, Australiji i na Novom Zelandu a imamo stotine prelijepih haljina za mladenke i svega potrebnog za vjenčanje na rasprodaji u određeno vrijeme.