19 travnja 2013

Mali savjeti



              The Dollar Stretcher

           "Living Better...For Less"
                  May 17, 2010
              Volume 15, Number 20

==============================================

                 Jeftine mačje "poslastice"

Moje mačke su razmažene i vole poslastice. Dok perem suđe nakon večere one me gledaju i mijauču, čekajući svoje slatkiše. Uz nekoliko mačaka cijena tih slastica zaista raste. Budući da ih hranim vrhunskom mačjom hranom, kupila sam kutiju mačje hrane u lokalnom trgovačkom centru (njihova vlastita marka Meow Mix), pa dajući im oko 10 komada utažujem njihovu želju za slatkim i pri tome štedim novac. Cijena manje vrećice ove hrane je oko 10 kuna, a vreća od 7,5 kg košta oko 50 kuna.
Renee S.

                       *********
                Vješalice za odjeću koje ne klize

Mrzim kad mi odjeća sklizne sa vješalice, ali više od toga mrzim kupovati skupe vješalice koje imaju dodatak protiv klizanja.
Razmislila sam što ljudi u kemijskim čistionicama rade u ovakvom slučaju, pa sam počela istraživati. Naišla sam na dodatke za vješalice u obliku pjenaste spužve na eBayu, 100 komada za cijenu od 35 kn, uključujući poštarinu. Sada vješalice u mojem ormaru više ne klize. A ako se koja od tih spužvenih stvarčica pocijepa, a to se ponekad događa, nisam zabrinuta kad imam veliku zalihu. I sretna sam što sam kvalitetno opremila ormar sa odjećom, bez trošenja na one trendovske i skupe vješalice.
Carolyn in Chicagoland

==============================================

Hvala!

Informacije o publikaciji:
Copyright "The Dollar Stretcher, Inc." 2007. Sva prava pridržana.
Kopije se mogu distribuirati bez dodatnog elektroničkog odobrenja. Ovaj newsletter možete reproducirati, bez izmjena, bez komercijalnih svrha i bez gore navedenog dopuštenja. Pretpostavlja se da će sva pitanja, savjeti i odgovori biti pisani bez ispravaka i bez dopuštenja osoba navedenih u njima. Ime i e-mail adresa osobe navedene u newsletteru neće se koristiti bez specifičnog zatraženja ili dozvole. Sva pisma postaju vlasništvo  tvrtke "The Dollar Stretcher, Inc".

Informacije o sponzorstvu:
The Dollar Stretcher objavljuje 8 različitih e-zina i stiže do više od 400,000 čitatelja svakog tjedna. Informacije o plaćanjima dostupne na mailto:marketing@stretcher.com

The Dollar Stretcher, Inc. (c) 2007
Sva prava sadržana.

gary@stretcher.com
http://www.stretcher.com