29 lipnja 2020

Zabavni hobi - čitanje

Moj najdraži hobi i prilika za opuštanje je čitanje. Kad god imam priliku, nabavim si knjigu i čitam što je više moguće. U osnovi ne volim čitati e-books, ali u nedostatku pravih knjiga i to će pomoći.

Moje omiljene autorice posljednjih godina su Cecelia Ahern, debbie Macomber i Dorothy Koomson.

Ovo su neke od njihovih knjiga:


1. PS Volim te


2. Na kraju duge


3. Proljeće u pansionu Rose Harbor


3. Kći moje najbolje prijateljice


4. Plaža od ružinih latica.

Po knjigama Cecelie Ahern snimljeni su filmovi. Knjiga "PS Volim te" je čak dobila i nastavak, a i film je u pripremi. Knjiga Debbie Macomber je započela seriju Cedar Cove koja se prikazivala i kod nas, međutim glavni lik iz serije uopće nije u ovoj knjizi. Kasnije sam otkrila da zapravo postoje dva serijala knjiga, uz ovu kod nas je na kiosku bila još jedna knjiga, ali drugi serijal knjiga nikad nije objavljivan u Hrvatskoj (onaj po kojem je rađena serija)

Dok sam bila mlađa, u doba djetinjstva (a još i danas) najdraže su mi bile knjige Enid Blyton zvane "Pet prijatelja". A da ne govorimo o tome da još radije pročitam "Pepeljugu", "Snjeguljicu", "Aladdina", nego da pogledam crtiće napravljene po tim pričama.

Nadam se da sam vas inspirirala da počnete čitati. Pratite dalje moj blog, jer uskoro će biti novih ideja za čitanje!
.