27 studenoga 2019

Digital scrapbooking - spomenari ili čuvanje najdražih uspomena

U današnjem postu želim vam pokazati moj omiljeni hobi. Neko vrijeme bavila sam se time intenzivno, a sada nešto manje, ali ipak ga još jako volim. To je izrada spomenara na neki novi način. Sjećam se, kao djevojčica u osnovnoj školi imala sam one kupovne spomenare gdje su postavljena pitanja i malo prostora za crtanje, određenu poruku i slično. Onda sam pronašla mamin spomenar, gdsje su joj prijateljice pisale poruke, lijepile osušene cvjetiće i mašnice i slično.
U današnje vrijeme, takve stvari se rade digitalno, kao i većina. Sada se to zove digital scrapbooking i vrlo je popularno u svijetu, najviše u Americi. Moja omiljena trgovina za kupovinu tih setova je Gingerscraps. Družim se sa mnogim njihovim dizajnericama kao član CT-a, to je kreativni tim. Tako besplatno dobivam te setove koje kasnije mogu koristiti za svoje uspomene.

Ovdje je nekoliko stranica koje sam radila ranije. Kao što sam rekla, sada više ne radim često na tome na takav način, već promoviram dizajnerice na društvenim mrežama. Ali evo nekoliko sačuvanih uspomena:

 

A sada, ovo su linkovi na trgovine nekih dizajnerica sa kojima surađujem:








Nadam se da ćete i vi zavoljeti ovaj interesantni hobi i čuvati svoje uspomene na najljepši način.