29 studenoga 2019

Hobi - zabava i zarada

U zadnje vrijeme peuzimam sve više hobija. Kako je gotovo nemoguće naći posao u Osijeku za koji sam kvalificirana, potražila sam načine zarade online - na Internetu.
Stvar je u tome što znam izrađivati zanimljive kreativne stvari, a i mama se bavi heklanjem. Tako smo počele zarađivati sitne iznose novca.
Moji hobiji uglavnom obuhvaćaju digitalne proizvode kao što je scrapbooking (spomenari), prevođenje sa stranih jezika i slično. Pa sam počela polako raditi affiliate marketing. Iz dana u dan dolaze mi sitni iznosi novca, a što više programa započinjem raditi, to se i više novca sakuplja na mom PayPal računu.
Recimo, affiliate programi koje najviše koristim su oni vezani uz digitalne proizvode, a to su:

DESIGN BUNDLES / FONT BUNDLES

CREATIVE FABRICA

THE HUNGRY JPEG

CRAFT BUNDLES 

DEAL JUMBO

Zbog maminog heklanja krenula sam sa takvim programima preko mreže Share-a-sale:

ANNIE'S

DARN GOOD YARN

KNIT PICKS

KNITCRATE

CREATE FOR LESS

Affiliate marketing radi na sistem da, kada kliknete na link koji vidite negdje na mom blog (kao npr. u ovom članku) i kupite neki od proizvoda, ja dobijem sitni iznos novca kao nagradu za prodani proizvod. Uglavnom se radi više o lipama nego o kunama, pa se ne morate brinuti da ću se naglo obogatiti, ha ha.

Ukoliko se želite učlaniti u bilo koji od ovih programa i želite da vam pomognem doći do sasvim solidnog mjesečnog džeparca, samo mi se javite komentarom na ovaj post.