10 rujna 2014

Mali svakodnevni savjeti



               The Dollar Stretcher

            "Living Better...For Less"
                 October 29, 2012
               Volume 17, Number 44

=======================================

                    Spremni za zimu

Dok sam grabljama sakupljala lišće u dvorištu, shvatila sam da bi otpali češeri mogli biti odlični za potpalu vatre na početku sezone. Zato sam se poigrala sa unukom da vidimo koja će prva napuniti vreću! Naravno, ona je pobijedila, ali ja sada mogu brže naložiti vatru.
K.

                        *********
                   Dugotrajni brijači

U kupaonici čuvam bočicu alkohola (medicinskog, ne za piće). Nakon što koristim brijač, očistim ga pod vodom i zatim prelijem malo alkohola preko britvice. Gotovo odmah se osuši, britivica je prilično čista (gotovo sterilna), a i brijač potraje za do 4 brijanja.

Kao i svi ostali metali, kad izložite brijač vlazi i zraku počet će hrđati. Ta hrđa koja se stvori na rubu britvice je ono što "otupi" oštricu.
Phyllis

                        *********

                      Volim ocat

U perilicu rublja stavljam ocat kad perem igračke i posteljinu mojih pasa i mačaka, a to uklanja miris životinja.
Isto vrijedi za sve ostale tkanine koje sakupe neugodan miris.

Također ulijem malo octa u dno perilice posuđa dok perem stakleno posuđe, jer tako nestaju mrlje od vode. Također, ocat razrijeđen sa toplom vodom tijekom tuširanja uklanja sa kose ostatke proizvoda za uređivanje. Ali budite sigurni da će vam ukloniti i malo boje za kosu!
Tanya H.

                        *********
                    Jednostavna jela iz zamrzivača

Umjesto da kuham jednom mjesečno, kad nađem vremena za kuhanje, recept povećam za dvije-tri porcije i tako kuham. Nakon što pojedem jednu porciju, ostale jednostavno stavim u zamrzivač. Za to mi ne treba previše vremena, a ipak imam nekoliko porcija spremnih za vrijeme kad ne stignem kuhati.
Rebecca