26 prosinca 2014

Iznenađujuća ušteda na salati



nisam baš ljubitelj zelene salate, ali ju povremeno ipak pojedem. No, često sam bacala trule glavice salate koje bi stajale u hladnjaku čekajući da ih se sjetim pojesti. Zatim sam pročitala savjet da treba salatu umotati u alu-foliju ako ju ne želite odmah potrošiti.

kupila sam jednu glavicu salate baš da to isprobam i posve ju umotala u foliju, pa spremila u hladnjak. Nakon nekoliko dana zapravo sam zaboravila na tu salatu. Oko dva tjedna kasnije dečko me zamolio da mu za večeru pripremim salatu, i tada sam se sjetila te glavice u hladnjaku.
Polako sam otpakirala salatu misleći da ću vidjeti gnjusnu hrpu truleži, ali zapravo sam se prilično iznenadila: salata je bila posve u redu. Razdvojila sam listove i sve je bilo OK. Pripremila sam salatu za večeru i upitala dečka kakvog je okusa. Rekao je da je odlična. Ostalo je nekoliko listova koje sam ponovo spakirala u foliju i ostavila u hladnjaku. Potrajali su još oko 2 tjedna.
Tako sam iskoristila cijelu glavicu salate u nekoliko navrata, i od sada svaku kupljenu glavicu pakiram u foliju.