25 srpnja 2020

Beyonceina dijeta

Popularna pjevačica Beyonce poznata je po tome da prije velikih nastupa drži rigoroznu dijetu kako bi izgledala što bolje. Jedna od takvih dijeta je 22-dnevna revolucionarna dijeta. Jedna obožavateljica odlučila ju je isprobati na 30 dana uoči svog rođendana da vidi kako to izgleda.
Ukratko rečeno, meni ne bi ni palo napamet takvo što (a bila sam na dijeti i skinula 30 kg kroz 14 mjeseci). Uglavnom, donosim vam djeliće članka kojeg u originalu možete pročitati ovdje.

Iako je mislila da neće moći novčano podnijeti hraniti se zdravo, Kia je ipak otkrila da je uštedjela oko 70 dolara. Ali evo nekih njenih mišljenja tijekom tih 30 dana:

Prvi dan: zobena kaša je super, ali ipak će spavanje biti ranije nego inače.

Peti dan: još se osjeća super. Za doručak frape od špinata, kelja i borovnice umjesto kaše od kvinoje.

Šesti dan: glad još osjeća jer jede minimalne količine, ali svejedno ustraje.

Dvanaesti dan: kupila je knjigu recepta koju je napisao Marco Borges, zapravo nazvanu prema toj dijeti. Kuhala je povrtno varivo u većoj količini, pa je to isto jela nekoliko slijedećih dana.

Trinaesti dan: Borila se da ne ode kupiti kekse koje voli. Izdržala je pojesti varivo od luka.

Dvadeset prvi dan: sve oblike doručka zamijenila je svježim sokovima do kraja dijete.

Dvadeset drugi dan: energija joj je na najniže, jedva izdržava vježbanje. Treba joj hrane.

Trideseti dan, blizu ponoći: tako sam blizu završetka.

Trideset prvi dan, odmah nakon ponoći: DAJTE MI tri keksa!!!

Eto, moje osobno mišljenje je da se ne treba mučiti. I sama znam da sam bila često očajna i gladna na mojoj dijeti (a jela sam 5 manjih obroka u danu za razliku od ovog jedva 2 cijela obroka). Jednostavno, zaobiđite sve savjete slavnih osoba i jedite kao inače. Ne isplati se gubiti vrijeme na mršavljenje i trud da budete što manji kad vas pokopaju - jer takvim načinom mogli biste se brže dovesti do pokapanja u zemlju! Debljina ipak ima neke prednosti, vjerujte mi!