13 srpnja 2020

Kako postati dizajner(ica) spomenara?

Jedna od zanimljivosti kojima ovih dana pridajem dosta važnosti jest dizajn.
Otkad se družim u svijetu digital scrapbooking, naučila sam dosta toga. S vremenom sam poželjela koristiti to naučeno, pa sam otvorila svoj vlastiti dućan i sama izrađujem sve što je potrebno. A isto to mogu kupiti i drugi dizajneri i koristiti za svoje potrebe.
Pitate se: kako postati dizajner? Pa, za početak, dobro će vam doći ono što zovemo CU predlošci. To su crno-cijeli ili sivi predlošli za izradu papira, cvijeća, mašnica, gotovo svega što poželite. CU znači commercial use, odnosno da se smije koristiti za izradu predmeta koji će se dalje prodavati. Ovdje ću vam pokazatui neke od stvari koje prodaju moje dizajnerice, neke koje prodajem ja, a naći ćemo i nešto besplatnog.


Jedna od meni najdražih dizajnerica koja se baci CU predmetima je Karen Schulz, poznata kao Snickerdoodle designs. Njezin dućan na stranici Gingers craps je pun CU premeta, pogledat ćemo neke.
Meni najdraže je praviti papire, ali ponekad dobro dođu i ostale stvari. Evo nekih papira kod Karen u dućanu:




Evo što se nalazi u mom dućanu:




A sad i nešto besplatno!



 Toliko za danas! Vidimo se uskoro