22 studenoga 2010

Odlična kućna sredstva za cijelu obitelj!



Tijekom godina, često sam razgovarala sa obitelji i prijateljima o korištenju kućnih sredstava za liječenje svega od opeklina suncem do uši u kosi. Često sam se smijala koliko to glupo zvuči, ali sam ih isprobala i uvjerila se da većinu vremena ta sredstva ZAISTA DJELUJU!

Na primjer, moja svekrva tvrdi da se octom može riješiti sve. Suprug i ja uvijek smo se šalili na račun toga što ona drži cijelu bocu octa u ormariću sa lijekovima.
Jednoga dana sjeckala sam povrće za ručak i prilično jako posjekla prst, pa nisam mogla zaustaviti krvarenje. Bila sam očajna, ali sjetila sam se riječi sverkve. Dakle, skupila sam hrabrost i nasula malo octa na ranu. AL' JE TO BOLJELO!! Ali, znate što? Djelovalo je! Krvarenje je odmah prestalo! (Otkrit ćete mnoga sredstva koja uključuju korištenje octa. Čini se da je bila u pravu!)
Ovdje je popis nekih od najboljih kućnih sredstava koja sam sakupila i isprobala tijekom godina. Uživajte!

(Kao i uvijek, prije korištenja ovoga raspitajte se kod liječnika, a u slučaju težih problema nazovite Hitnu pomoć)

Kućna sredstva za rješavanje opeklina od sunca:
1. Napunite kadu mlakom vodom, pa dodajte sodu bikarbonu ili jabučni ocat i odmarajte se u njoj nekoliko minuta
2. Nasjeckajte krastavac na kriške, pa neka vam ih netko složi na opečeni dio tijela
3. Napravite mješavinu od 1 dijela soka rajčice i 6 dijelova mlaćenice i to namažite na opečeni dio tijela
4. Gel aloe vera (ili ako imate biljku aloe vera, odrežite joj list i položite ga na opekotinu!)

Kućna sredstva za opekline od otrovnog bršljana:

1. Poprskajte opečeni dio tijela jabučnim octom. Ocat će poništiti djelovanje otrova.
2. Skuhajte zobenu kašu. Hladite ju nekoliko minuta, pa namažite na opečeno mjesto. Ostavite da se posuši. Nakon sat vremena isperite mlakom vodom.
3. Uzmite 3 žličice sode bikarbone i 1 žličicu vode i od toga napravite kremu. Namažite ju na opečeno mjesto i ostavite da se osuši.
4. Namažite manju količinu deterdženta za posuđe na opečeno mjesto i brzo isperite hladnom vodom. Tvari iz deterdženta koje sa posuđa uklanjaju masnoću iz vaše će ruke izvući otrov.

Kućna sredstva protiv uši u kosi:

1. Pomiješajte jednake količine vazelina, maslinovog ulja i majoneze. Namažite na kosu, ostavite preko noći, kosu zaštitite kapom za tuširanje, a ujutro operite kosu kao inače.
2. Operite kosu octom. To će ubiti svu gamad za 2 dana.
3. Uzmite jednake količine limunovog soka i maslaca, pa time premažite kosu. Ostavite 20 sekundi i zatim isperite.

Kućna sredstva za ugrize insekata:

1. Natopite ugriz octom
2. Namažite malo amonijaka ili klora na vaticu, pa time tapkajte ugriz. Izvući će žalac (od ose ili pčele), te smanjiti bol i svrbež. (Upozorenje – nikada nemojte pomiješati ova dva sastojka. Uvijek izaberite koristiti samo jedan ili drugi!)
3. Namažite malo meda na čistu krpicu. Stavite preko meda kocku leda i zamotajte krpicu. Prislonite na ugriz onom stranom na kojoj je med.

Ne mogu reći da sam isprobala baš sva ova sredstva, ali isprobala sam neka i bila su vrlo djelotvorna!