19 travnja 2011

Zdravi recepti za frape koji će vam smanjiti želju za slatkim

napisala J. Spann



Priznajem. Ja sam obožavatelj frapea. I čak sam ponosna na to.

Kada sam počela eksperimentirati sa zaista zdravim receptima za frape prije nekoliko godina, primijetila sam da je moja prirodna želja za slatkim počela opadati. A moja razina energije počela se uspinjati.

Sada, radije biram okus svježe pripremljenog frape ispred slatkog okusa kupovnog milkshakea ili soka. Ključ za smanjenje želje za slatkim jest da tijelo napunite prirodnim vitaminima i mineralima, zajedno sa nekoliko porcija prirodno slatke hrane na dan.

Da, odbacivanje navike za slatkim zahtijeva obvezivanje. I malo posla. Ali definitivno je izvedivo. Evo nekoliko zdravih recepata koji će vam pomoći da se pokrenete:

TROPSKI FRAPE SA ĐUMBIROM
1/2 šalice soka naranče
1/2 šalice svježih komadića ananasa
1/2 banane
1/4 do 1/2 žličice oguljenog i svježe ribanog đumbira
1/2 šalice smrvljenog leda

Stavite sve sastojke u blender i miješajte da postane glatka tekućina. Porcija 1
Đumbir je snažan korijen koji smiruje želudac. Često puta sam ga koristila da smanjim mučninu dok sam blizu jezera. Neki stručnjaci tvrde da đumbir također ublažava probleme sa artritisom.

HAVAJSKI FRAPE
1 šalica kockica oguljenog ananasa
2 šalice kockica oguljenog zrelog manga
1 zrela banana u komadićima
1/2 šalice jogurta
1 žličica ekstra djevičanskog kokosovog ulja

Pomiješajte sve sastojke u blenderu i miješajte da postane glatko. Porcije 2
Banane su vrlo bogate proteinima. Odličan su izvor vitamina A, B1, B2 i niacina. Jogurt je bogat kalcijem i pojačava probavni sustav.

FRAPE OD DINJE
2 šalice komadića lubenice
1 1/2 šalica komadića dinje
1 1/2 šalica zrele papaje
1 šalica nektara guave
1 šalica kockica leda

Stavite sve sastojke u blender i miješajte da postane glatko. Prelijte u čaše.
Ima za 2 - 3 porcije

Lubenica je bogata provitaminom A, kalijem i cinkom, za kojeg stručnjaci kažu da rješava impotenciju. Papaja je odličan izvor beta karotena i vitamina C.