23 srpnja 2014

Garfieldov vodič za dobar život

Mačka nikad ne možeš uistinu posjedovati. Možeš ga jedino usrećiti i nadati se da te neće ostaviti zbog nekog boljeg, recimo dostavljača pizze. Evo nekoliko najbolji savjeta najpoznatijeg mačka, Garfielda:

Neka mačak napravi prvi potez. Nemoj mi prilaziti i očekivati da ću uživati u tome. Ja ću prići tebi - pod mojim uvjetima i kad ja to poželim.
Kad sretnem novo ljudsko biće, odmah vidim je li on ili ona tip za mačke. Ako me pomazi i uguši zagrljajem - fuj! To je definitivno gotovo prije nego je i počelo. Ali ako me ignorira, ili je alergičan ili uplašen, onda će mi biti neodoljiv. Za razliku od pasa kojima je sve dobro, mačak voli izazov. Neka uvijek namač napravi prvi korak ili se suočite s posljedicama.

Budi pristojan. Ako ti donesem mrtvog glodavca, očekujem da mi zahvališ. Ako nisi raspoložen za glodavca, oraspoloži se. Ispravne reakcije: počeši me iza uha, pohvali me i stavi darna nekakav pijedestal ili možda u dobro osvijetljen ormarić u dnevnoj sobi.

Izgledam li kao da trebam psa? Cijenim to što misliš na mene, ali shvati me ozbiljno - pas?! Zašto me jednostavno ne bi bacio u hektolitar sline i zavaljo u buhe? Pas jede moju hranu i kopa po mojoj posudi s pijeskom. Pas koji ti je upravo polizao lice je prije toga upravo prekopao i polizao moju kutiju za izmet. Mljac!

Izgledam li usitinu kao da trebam vestu? Mislim da je to dovoljno.

Nauči jezik. Lagani mijau dok me maziš znači "To je lijepo, možeš nastaviti". Produljeni mijau znači "Gladan sam - nahrani me ili ću se pokakati u kadu". Duboki, glasan mijau znači "MOja kutija za izmet vrlo gadno smrdi". Piskutavi mijau znači "Idiote, stojiš mi na repu!"

14 do 18 sati sna na dan je normalno. Nisam lijen, depresivan ili narkoleptičan. Umoran sam. I ti bi isto bio kad bi na pameti imao toliko stvari kao ja.