20 prosinca 2010

"Living Better...For Less" 5

Dollar Stretcher Tips

"Living Better...For Less"
August 24, 2007
Volume 9, Number 68

=======================================================



Za dobre vozače

Ako ste oprezan vozač i nemate visoku premiju na auto-osiguranju, moglo bi vam biti isplativo da razmislite o odbacivanju stavke "osiguranje iznajmljivanja " na polici osiguranja auta. U našem slučaju, ni suprug ni ja nisamo imali nesreću sa automobilom ukupno više od 16 godina. Odlučila sam odbaciti stavku "osiguranje iznajmljivanja " prije nekog vremena sa naše police, jer je bilo vrlo skupa opcija.

Kada sam pripremala račune za prijavu poreza krajem prošle godine zaista mi je trebao iznajmljeni auto za kretanje gradom, ali sam imala manju ušteđevinu koju sam koristila da bih platila najam automobila. I dok sam razgovarala sa osobom koja mi je iznajmila uto, saznala sam da nije pogrešno, ako bi mi se sad dogodila nesreća osiguranje onoga koji mi udari auto moglo bi povećati moj trošak najma auta. Zaista, nesreća se dogodila, ali nije bila moja krivica, pa sam morala platiti 200 kn globe za najam auta više.
Sue T.

*********
Bokser

Moj najbolji savjet za uštedu novca je sakupljanje kutija. Većinom kupujem na internetu, ali sačuvala sam i kutije nakon preseljenja ureda i slično. Rastavila sam ih, da postanu sasvim ravne i zauzmu manje mjesta, ali neprocjenjive su kada prijateljima treba pomoć u selidbi ili vama samima.

Također sam iskoristila jednu (ili dijelove više njih) kada je moj školarac u 4. razredu trebao pripremiti školsku zadaću u obliku kartonskog izloga trgovine, a dijete u 8. razredu je trebalo pripremiti poster kao najavu školskog sajma. Također, trebala mi je velika kartonska površina koju ću postaviti pod fotelju kada pomičem namještaj dok usisavam ili dok sam u vrtu i želim zaštititi koljena. Isto tako, sjetite se velikih kutija kada vam u garaži iz automobila curi ulje, morate privremeno zamijeniti slomljeni prozor, ili kada nosite veće količine hrane (tada su najkorisnije velike čvrste kutije od čizama ili čak i veće). Postoje deseci upotreba i za one kutije u kojima vam dolazi kupljena odjeća (takvu odjeću većinom kupujete preko kataloga)!
Margaret O. in Greenville, SC

*********
Pravilo 3 dana

Imam "Pravilo 3 dana". Prema njemu, ako se dogodi neka veliak nesreća ili dobijem lošu vijest znam da ću imati samo 3 dana da se suočim sa posljedicama takve dramatične situacije.

Ako se jako posvađam sa nekime, čeka 3 dana prije pokušaja pomirenja. Do tada mi se glava ohladi i mnogo sam smirenija u odgovorima.

Također, kada god razmišljam o velikoj kupovini, donesem odluku i čekam 3 dana prije odlska u kupovinu. Ponekad u tom okviru od 3 dana dogodi se bolja ponuda ili promijenim odluku iz nekog razloga ili mi taj predmet više nije potreban.

Moje pravilo od 3 dana pomaže mi i financijski i emocionalno.
Karla T.

=======================================================

Kontrola nad štakorima

Tijekom 40 godina nagledala sam se hordi štakora. Prijatelj mi je rekao da nabavim jednu bocu Coca-cole više kada odlazim u kupovinu. Provjerite da li je zaista žestoko gazirana, pa ju nalijte u posudice koje ćete ostaviti na dohvat štakorima. Pokušala sam to i riješila se štakora u roku od jedne noći.
Alberta S. in MS

=======================================================

Informacije o publikaciji:

Kopije se mogu distribuirati bez dodatnog elektroničkog odobrenja. Ovaj newsletter možete reproducirati, bez izmjena, bez komercijalnih svrha i bez gore navedenog dopuštenja. Pretpostavlja se da će sva pitanja, savjeti i odgovori biti pisani bez ispravaka i bez dopuštenja osoba navedenih u njima. Ime i e-mail adresa osobe navedene u newsletteru neće se koristiti bez specifičnog zatraženja ili dozvole. Sva pisma postaju vlasništvo tvrtke "The Dollar Stretcher, Inc".

Informacije o sponzorstvu:
The Dollar Stretcher objavljuje 8 različitih e-zina i stiže do više od 400,000 čitatelja svakog tjedna. Informacije o plaćanjima dostupne na mailto:marketing@stretcher.com

The Dollar Stretcher, Inc. (c) 2007
Sva prava sadržana.

gary@stretcher.com
http://www.stretcher.com