29 prosinca 2010

"Living Better...For Less" 6



Dollar Stretcher Tips

"Living Better...For Less"
August 31, 2007
Volume 9, Number 70

=======================================================

Zašto ne uradi-sam sistem?

Nikada mi nije sinulo da sama mogu promijeniti bravu na vratima dok nisam upitala prijateljicu da mi savjetuje bravara kojeg bih pozvala da to učini. Otišla sam do željezarije, kupila nekoliko novih brava i promijenila ih sasvim sama za manje od pola sata. Mislim da sam uštedjela najmanje 100 kuna!
Cathy in Los Angeles

*********
Kontrola kovrčanja

Kako bih smanjila kovrčanje kose i bježanje tankih pramenova, porskam malo laka za kosu (najčešće onaj iz obližnje Desetice) na četku ili češalj kojom zatim pročešljam kosu. Tako kosa ne izgleda masno, a sve se dobro drži!
J.

=======================================================

Besplatni utezi

Umjesto kupovine utega za vježbanje, radije napunim dvije jednake posude od deterdženta za posuđe sa prijeskom ili vodom.
Patricia G.

*********
Ušteda vremena

Ovaj način za uštedu vremena za mene je funkcionalan već godinama. Zovem ga „Igra sa tri stvari“. Svaki put kada uđem u sobu obavim u njoj 3 stvari prije nego što iziđem. Moda je to pospremanje predmeta ili odnošenje prljavog posuđa, čišćenje stoliča, prašine ili nešto drugo. Izlazim iz kuće svako jutro u 5:30 na posao, a ne vraćam se sve do 18:30, što mi ne ostavlja niti mnogo vremena niti mnogo energije. Ipak, ovaj mi sistem djeluje jer sam ga stvorila kao naviku. Treba mi samo nekoliko minuta svakog jutra za čišćenje umivaonika ili prenošenje prljavog rublja do kupatila i početak rada perilice. To mi ostavlja više slobodnog vremena vikendom!
JC

=======================================================

Hvala!

Informacije o publikaciji:
Copyright "The Dollar Stretcher, Inc." 2007. Sva prava pridržana.
Kopije se mogu distribuirati bez dodatnog elektroničkog odobrenja. Ovaj newsletter možete reproducirati, bez izmjena, bez komercijalnih svrha i bez gore navedenog dopuštenja. Pretpostavlja se da će sva pitanja, savjeti i odgovori biti pisani bez ispravaka i bez dopuštenja osoba navedenih u njima. Ime i e-mail adresa osobe navedene u newsletteru neće se koristiti bez specifičnog zatraženja ili dozvole. Sva pisma postaju vlasništvo tvrtke "The Dollar Stretcher, Inc".

Informacije o sponzorstvu:
The Dollar Stretcher objavljuje 8 različitih e-zina i stiže do više od 400,000 čitatelja svakog tjedna. Informacije o plaćanjima dostupne na mailto:marketing@stretcher.com

The Dollar Stretcher, Inc. (c) 2007
Sva prava sadržana.

gary@stretcher.com
http://www.stretcher.com