02 prosinca 2010

"Living Better...For Less"



Dollar Stretcher Tips

"Living Better...For Less"
August 10, 2007
Volume 9, Number 64

=======================================================

Rješenja za spremište u garaži

Umjesto kupovine skupih, strojno rađenih držača za lopate, metle i slično, jednostavno postavite 3-4 zidarska bloka (cigle sa rupama) okomito jedno na drugu, sa rupama prema gore. Ružke alatki provucite kroz rupe. Težina tih cigala držat će sve na svome mjesto, upravno i uredno. Cigle su dovoljno jake da zadrže i najjači čekić. prošećite do otvorenih gradilišta i nabavite si nekoliko takvih cigli.
Mary in Rockford, IL

*********
Štedljivo namakanje

Evo štedljibog načina za namakanje rublja, ako perilicu rublja praznite u odvod umivaonika ili bidea. Kada perete veću količinu odjeće postavite kanticu ispod crijeva koje prazni vašu perilicu u odvod umivaonika. Kada se napuni u kanticu ubacite odjeću koju želite namakati i ostavite da stoji. Nema potrebe za dodavanjem deterdženta, jer se već nalazi u vodi koja je oprala rublje u perilici. Kada dođe vrijeme za pranje rublja koje ste namočili, sve iz kantice prebacite u perilicu.
M.

*********
Budite direktni

Kada mi je mobitel prestao funkcionirati, pošla sam do trgovine gdje sam ga kupila, no njihov tehničar mi je rekao da ne vidi nikakva fizička oštećenja na mobitelu, pa ga treba poslati na servis proizvođaču - Motoroli. Rekao je da će trošak slanja mobitela biti oko 35 kn. To je bilo samo za slanje mobitela, bez ikakvog popravka. Nisu znali mi reći koliko će koštati popravak, a moglo bi potrajati oko dva do tri tjedna dok mi mobitel vrate. Ili mogu kupiti novi mobitel za oko 195 kn, što je oko 75 kn manje od redovne cijene.

Nazvala sam servis tvrtke Motorola i razgovarala sa njihovih tehničaerm. Preko telefona rekli su mi kolika je cijena popravka ( oko 55 kn), bez ijednog pogleda na mobitel. Također, uredili su da dostavljač dođe po mobitel i vrati ga u roku dva-tri radna dana, bez ikakvih troškova dostave. Zato sam odlučila platiti mnogo manje, vratio mi se mnogo brže, i to ravno meni, a ne u trgovinu.
Judy W. in Burlington, NC

=======================================================

Domaći pokrivači za naslonjač

Nemojte kupovati pokrivače za naslonjač po nemogućim cijenama. Jednostavno uzmite komad tkanine, sašijte ga sa 2 ili 3 strane, a na otvorenoj strani prišijte vrpcu. Najbolje je tkanine kupovati dok su rasprodaji ili kada u trgovini ostanu komadi tkanine koji se ne mogu koristiti za ništa drugo. To će vam uštedjeti mnogo novca, a izgled će biti odličan!
Joanne H.


*********
Smrdljiva perilica za suđe?

Između dvije upotrebe u perilicu suđa ubacim sodu bikarbonu (otprilike 1/2 šalice). Kako nas je u kući samo dvoje, perilicu ne koristimo jako često. Soda bikarbona pomaže otjerati neugodne mirise i zapravo pojačava sam proces pranja posuđa. Također, povremeno u perilicu sa suđem ubacim cjedilo za smeće iz sudopera – to je odličan način kako ih možete lako očistiti.
Diana P.

=======================================================

Hvala!

Informacije o publikaciji:
Copyright "The Dollar Stretcher, Inc." 2007. Sva prava pridržana.
Kopije se mogu distribuirati bez dodatnog elektroničkog odobrenja. Ovaj newsletter možete reproducirati, bez izmjena, bez komercijalnih svrha i bez gore navedenog dopuštenja. Pretpostavlja se da će sva pitanja, savjeti i odgovori biti pisani bez ispravaka i bez dopuštenja osoba navedenih u njima. Ime i e-mail adresa osobe navedene u newsletteru neće se koristiti bez specifičnog zatraženja ili dozvole. Sva pisma postaju vlasništvo tvrtke "The Dollar Stretcher, Inc".

Informacije o sponzorstvu:
The Dollar Stretcher objavljuje 8 različitih e-zina i stiže do više od 400,000 čitatelja svakog tjedna. Informacije o plaćanjima dostupne na mailto:marketing@stretcher.com

The Dollar Stretcher, Inc. (c) 2007
Sva prava sadržana.

gary@stretcher.com
http://www.stretcher.com