03 veljače 2011

"Living Better...For Less" 17

The Dollar Stretcher

"Living Better...For Less"
October 1, 2007
Volume 12, Number 40

=======================================================

Whew!

Unajmila sam kuću. Kad sam se uselila, sve je imalo miris po cigaretama i psećem urinu. Iskušala sam sve metode da se riješim tog smrada. Na kraju sam shvatila kako ću se riješiti bilo kakvog smrada. Unajmila sam aparat za ozon. Naišla sam na ponudu od 300 kn po vikendu. Pustim ga da radi cijele noći. Ne možete biti kod kuće dok on radi, ali kad sam se vratila slijedeće jutro, kuća je imala nadaleko svježiji miris. Prošlo je oko 6 mjeseci od tog „čišćenja“ i smrad se još nije vratio. To se također radi na unajmljenim autima, kako bi se riješili mirisa prijašnjeg korisnika. Odlično radi! Potrošila sam daleko više od 300 kn na razna sredstva za čišćenje koja su trebala prekriti te mirise, ali nisu.
Jona M.

=======================================================

Hvala!

Informacije o publikaciji:
Copyright "The Dollar Stretcher, Inc." 2007. Sva prava pridržana.
Kopije se mogu distribuirati bez dodatnog elektroničkog odobrenja. Ovaj newsletter možete reproducirati, bez izmjena, bez komercijalnih svrha i bez gore navedenog dopuštenja. Pretpostavlja se da će sva pitanja, savjeti i odgovori biti pisani bez ispravaka i bez dopuštenja osoba navedenih u njima. Ime i e-mail adresa osobe navedene u newsletteru neće se koristiti bez specifičnog zatraženja ili dozvole. Sva pisma postaju vlasništvo tvrtke "The Dollar Stretcher, Inc".

Informacije o sponzorstvu:
The Dollar Stretcher objavljuje 8 različitih e-zina i stiže do više od 400,000 čitatelja svakog tjedna. Informacije o plaćanjima dostupne na mailto:marketing@stretcher.com

The Dollar Stretcher, Inc. (c) 2007
Sva prava sadržana.

gary@stretcher.com
http://www.stretcher.com