06 veljače 2011

"Living Better...For Less" 19

Dollar Stretcher Tips

"Living Better...For Less"
October 5, 2007
Volume 9, Number 80

=======================================================

Vrijeme za obnovu

Časopisi su jedno od sitnih zadovoljstava, i da, može ih se nabaviti besplatno. Kako bilo, za mene je uzbuđenje kad u poštanskom sandučiću pronađem novi broj časopisa! Vrijeme prije Božića najbolje je vrijeme za obnovu pretplate na časopise. Tada se često pojavljuju ponude koje nećete vidjeti tijekom godine. Ponekad to uključuje ponudu kao Dva broja časopisa za cijenu jednog. Također, odlične ponude za pretplatu nalaze se na web stranicama najpoznatijih časopisa.
Jennifer in Rio Del Mar, California

*********
Dječji ubrusi

Kad su moja djeca bila mnogo mlađa, pokušala sam ih naučiti da koriste ubruse, što je uključivalo i pranje i glačanje istih, itd. Tako sam kupila raznobojne krpice za umivanje i koristila ih kao dječje ubruse. To im je bilo zabavno i lagano za ubaciti u perilicu rublja nakon svake upotrebe.
Lillian G.

*********
Praznično planiranje obroka

Već godinama frustrira me pronalaženje "savršenog" jelovnika za obroke tijekom blagdana. Jednom kada odlučim što ćemo jesti, povećam količinu namirnica koje trebam kupiti za dva puta tako da ih imala dovoljno za neke dodatne obroke. Prošle godine to sam promijenila.

Počevši u listopadu, pripremala sam popis jelovnika za jela kao što su deserti ili predjela. Napravila sam popis svih namirnica koje će mi biti potrebne za ta jela i odlučila sam ih kupiti mnogo ranije. Nosila sam popis tih namirnica u svaku svoju redovnu kupovinu i kupovala ono što može stajati u zamrzivaču tijekom nekoliko tjedana. Pokušala sam kupovati veća pakiranja kao bih uštedjela nešto novca i tražila sam rasprodaje.

Na taj način kupila sam sve što mi je bilo potrebno za blagdane u okviru redovnog budžeta, nisam morala trčati u trgovinu u posljednji tren, pa su mi blagdani bili daleko manje stresni!
Susan

=======================================================

Hvala!

Informacije o publikaciji:
Copyright "The Dollar Stretcher, Inc." 2007. Sva prava pridržana.
Kopije se mogu distribuirati bez dodatnog elektroničkog odobrenja. Ovaj newsletter možete reproducirati, bez izmjena, bez komercijalnih svrha i bez gore navedenog dopuštenja. Pretpostavlja se da će sva pitanja, savjeti i odgovori biti pisani bez ispravaka i bez dopuštenja osoba navedenih u njima. Ime i e-mail adresa osobe navedene u newsletteru neće se koristiti bez specifičnog zatraženja ili dozvole. Sva pisma postaju vlasništvo tvrtke "The Dollar Stretcher, Inc".

Informacije o sponzorstvu:
The Dollar Stretcher objavljuje 8 različitih e-zina i stiže do više od 400,000 čitatelja svakog tjedna. Informacije o plaćanjima dostupne na mailto:marketing@stretcher.com

The Dollar Stretcher, Inc. (c) 2007
Sva prava sadržana.

gary@stretcher.com
http://www.stretcher.com