09 veljače 2011

"Living Better...For Less" 21

Dollar Stretcher Tips

"Living Better...For Less"
October 9, 2007
Volume 9, Number 81

=======================================================

Priručni brojevi telefona

Često dok sam u autu zatreba mi određeni broj telefona. Nakon što sam pogledala ispise računa za telefon ugrađen u automobilu, otkrila sam da mi se usluga Informacije naplaćuje po 20 kn mjesečno! To je popriličan novac, jer moj suprug ima vlastiti posao i često putuje automobilom. Često su mu zatrebali brojevi telefona ove usluge ili onog korisnika. Tada sam pripremila bilježnicu koju čuvamo u autu. U nju zapisujemo svaki broj telefona koji nam tada zatreba, i ne možete vjerovati koliko nam to novaca uštedi tijekom mjesec dana! Samo ju stavim u navlaku pored vrata ili ispod sjedala, pa mi je uvijek pri ruci!
S.B.

*********
Ograničeno izlaganje

Otkrila sam da, kada si postavim vremensko ograničenje za ulazak u trgovački centar i izlazak iz njega, to mi ostavlja manje vremena za razgledavanje polica i ubacivanje stvari u kolica koje mi zaista nisu potrebne. U trgovački centar ne odlazi se zbog rekreacije. Moj se suprug uvijek nasmije kada u slijedećem odlasku u kupovinu vraćam stvari koje zapravo nisam željela kupiti. Uvijek sačuvam račun nakon kupovine za slučaj da poželim zamijeniti proizvod ili mi uopće nije potreban.
Pam

*********
Zašto kupujem vrećice?

Praznu kartonsku rolu od papirnih ručnika koristim za razne svrhe.
Kada u trgovini kupim voće ili povrće, vrećice u kojima ih donesem lijepo izravnam i omotam oko te kartonske role, pričvrstim gumicom i uvijek ima spremnu vrećicu za zamrzavanje. Više ne moram kupovati one uvijek premale vrećice za zamrzavanje.
Audrey

=======================================================

Bolje umatanje poklona

Povremeno odlazim do police sa proizvodima kojih se trgovina želi riješiti i tamo pronađem veliku količinu omota za poklone. Za poklone mladencima uglavnom mi treba po nekoliko metara takvog omota.
Uzmite zaista dovoljno omota kako bi mladenka od njega mogla pripremiti ubruse, omotiće za sitne poklone i slično. Ovo možete koristiti i za ostala slavlja i blagdane.
To poklon čini osobnim, a zabavno je i višestruko korisno!
Becki

*********

Od plaćanja banci do plaćanja sebi

Naša priča počinje sa oglasom u novinama o nekretninama. Naslov je pisao, "Želite li ovome domu vratiti njegu nekadašnju ljepotu?", a ispod se nalazila slika kuće u sasvim uništenom stanju. Razgovarali smo nekoliko puta o tome kako želimo uštedjeti novac za dane u mirovini, otplatiti hipoteku (što je ostalo još oko 14 godina), spremiti nešto za edukaciju djece u kasnijim godinama, i nastaviti plaćati sve veće režije.

Odlučili smo se tada da ćemo učiniti nešto drastično. Zato smo odšetali do te stare kuće. Agent je rekao da ju je najbolje srušiti i materijale iskoristiti za gradnju nove sjenice uz neku drugu kuću. Iskoristili smo većinu naše ušteđevine i kupili tu kuću za nešto manje od 250,000 kn. Prodali smo naš dom i značajno zaradili. A stara kuća? Troškovi popravka (većinu toga znamo napraviti sami) bili su blizu 52.000. Popravci su uključivali nove žice, bojanje, novi krov i kompletno preuređenje kuhinje, a sve je to veliki posao. Rupe u parketima bile su širine gotovo cijelog stopala, a pošto su godinama bili pokriveni masnim krpama, nisu previše oštećeni. Kuća ima nešto manje od 1200 kvadrata, ali naša je i otplaćena je. Novac koji smo prije plaćali za hipoteku sada spremamo u fond za mirovinu. Ponekad se isplati razmišljati na kreativan način.
CC

=======================================================

Hvala!

Informacije o publikaciji:
Copyright "The Dollar Stretcher, Inc." 2007. Sva prava pridržana.
Kopije se mogu distribuirati bez dodatnog elektroničkog odobrenja. Ovaj newsletter možete reproducirati, bez izmjena, bez komercijalnih svrha i bez gore navedenog dopuštenja. Pretpostavlja se da će sva pitanja, savjeti i odgovori biti pisani bez ispravaka i bez dopuštenja osoba navedenih u njima. Ime i e-mail adresa osobe navedene u newsletteru neće se koristiti bez specifičnog zatraženja ili dozvole. Sva pisma postaju vlasništvo tvrtke "The Dollar Stretcher, Inc".

Informacije o sponzorstvu:
The Dollar Stretcher objavljuje 8 različitih e-zina i stiže do više od 400,000 čitatelja svakog tjedna. Informacije o plaćanjima dostupne na mailto:marketing@stretcher.com

The Dollar Stretcher, Inc. (c) 2007
Sva prava sadržana.

gary@stretcher.com
http://www.stretcher.com