06 kolovoza 2014

Stvari koje vam KOZMETIČARKA neće reći

Kašnjenje je znak nepoštivanja mene i ljudi koji su naručeni nakon vas. Ako već morate zakasniti, radije nazovite i ispričajte se - to je samo stvar dobrog odgoja. Hvala.

Možda jeste naš redoviti klijent, ali zahtijevati određeni termin jer je vama hitno je zapravo narcisoidno. Ako je traženi termin zauzet, onda je zauzet.

Ne uspoređujte nas sa frizerima. Nije to zato što su fizeri možda bolji ili lošiji od nas, već zato što su to dva potpuno različita zanimanja i svako ima svoje karakteristike. Je li vas vaš frizer vidio golu?

Nama je ljudsko tijelo normalan prizor, jednako kao liječnicima. NIKAD nećemo biti iznenađeni ili zgroženi onime što vidimo, ali niti oduševljeni. Dakle, ne morate očekivati da vam pri svakom tretmanu nabrajam sve vaše kvalitete ili nedostatke.

Koliko se brinete za svoje tijelo, ono tako i izgleda. Nemojte mi pokušati muljati da imate nekvalitetnu kožu. Ako to slučajno jest istina - a gdje ste bili do sada? Pa prestanite kukati - sad ste tu i pokušavate se brinuti za sebe. Budite tiho i uživajte.

Celulit ima svaka žena. Nije se stvrio preko noći, pa ne može ni nestati preko noći. Sjetite se toga kad stres pokušavate otjerati njokama u gustom umaku ili čokoladom u ponoć.

Mogu li vam jamčiti da ćete izgubiti centimetrena tretmanima za tijelo? Naravno. Ali zato se moram preseliti k vama, kuhati vam, tjerati vas da pijete što više vode i zajedno sa vama vježbati po sat vremena svaki drugi dan.

Naravno da mi je važno što se zadovoljni, pa ste doveli sa sobom čopor prijateljica - koristi i zadovoljstvo je obostrano. Ali zato ne želim slušati kako te iste žene koje nazivate prijateljicama tračate kad nisu pored vas - i za Boga miloga, ne tražite da vam govorim da ste u pravu!

Nismo strojevi, ne radimo na traci... Jako je lijepo čuti da nekoga zanima kako sam. I da, moram i ja otići na godišnji. Ali neću ga usklađivati prema vremenu koje vama odgovara.

Ne očekujte da ja donosim odluke umjesto vas. Mogu vam nešto predložiti, ali vi trebate znati što je najbolje za vas.

Ako otkazujete termin u posljednji tren, molim vas da to ne bude često. Jer taj termin ostaje prazan i nema načina da ga se ponovo popuni.

U redu je tražiti stručno mišljenje. Ali, tražiti ga i ne moći ga podnijeti nakon što ga izvorim je zaista nerezlost. Dakle, nemojte me pitati ako ne želite zaista čuti odgovor.

Ako niste nečime zadovoljni, recite to direktno meni. Ne svojim prijateljicama koje dolaze na tretmane u moj salon.