31 kolovoza 2014

Stvari koje vam vaša SVEKRVA neće reći

Nekoliko desetljeća bila sam glavna žena u životu mog sina, a sad sam sporedna uloga. To me boli.

Znam da je sada tvoj suprug, ali još uvijek je moj sin.

Ne izgledaš mi dovoljno samouvjereno. Svaki moj komentar shvaća se kao kritika, pa u tvojoj blizini moram pažljivo birati riječi.

Svake godine darujem ti poklon za rođendan, ali tebi je teško podići slušalicu i nazvati me da se zahvališ.

Ove godine sam odlučila: dosta je sa poklonima. Ali ipak, šaljem još jedan - što mogu, takva sam.

Mi majke svojoj djeci govorimo "Želim da budete sretni!" Ali ono što ne izgovorimo jest "Želim i ja biti sretna!"

Kupovala sam i prodavala kuće tijekom života. Zašto me ne tražiš za savjet kad vi kupujete novi stan?

Kad dolazim za posjet, nisam odred za čistoću. Samo želim posjetiti obitelj.

Ali zaista poželim nasamo razgovarati sa sinom, neću ga zvati na vaš kućni telefon. Pa nazvat ću ga na mobitel.

Jako sam sretna što odobravaš da me moj sin - tvoj suprug - posjeti za Majčin dan. Dugo je putovanje do drugog grada, pa sam zaista zahvalna.

Moja mala tajna: bojim se da ako ne učinim nešto kako tebi odgovara, ti bi me mogla isključiti iz vaših života.

Natječem se sa tvojom majkom. Ona te vodi na putovanja i kupuje ti ono što ja ne mogu priuštiti. Ono što ja mogu je samo voljeti tebe i čuvati tvoju djecu. Nadam se da je to dovoljno i da se cijeni.

Kad god dolazim u posjet, soba za mene je pripremljena. Apsolutno je sve na svojem mjestu. Sretna sam što te imam.