15 prosinca 2019

Kako napraviti stranicu za digitalni spomenar?

Kao što sam vam ranije pisala, digitalni spomenar (digital scrapbooking) je jedan od meni omiljenih hobija.
Danas ću vam malo pojasniti kako se kreira stranica, tzv. layout. U osnovi, postoje dva načina. Ja koristim predloške, tzv. templates, koji olakšavaju kreiranje stranice time što su elementi djelomično složeni. Ali to su "generički" elementi koje treba zamijeniti istima iz odabranog seta.
Dakle, pod broj jedan - templates. Poreporučujem vam neke od mojih najdražih dizajnerica i njihovih templatesa:







Ovo su samo neki od templates. Budući da se bliži Božić, birala sam ih prema toj temi.
Sad evo nekoliko Božićnih setova:







A evo kako to može izgledati završeno (ovo je set Baby it's cold outside by JoCee designs)


Dakle, nakon što posložite sve elemente, a to su papir, lišće i cvijeće, ostali ukrasi, vrijeme je da dodate sjenu. Sjena ispod elemenata daje realističan izgled. Kao da se ta stranica nalazi zaista pred vama. Jer spomenari su se nekad radili "u stvarnosti" - komadi papira, suho cvijeće, mašnice i slično. lijepilo se na karton. Kako su se dodavali slojevi, ispod svakog sloja vidjela se sjena koja je ukazivala da je element postavljen.
Pozivam vas da iskušate kako vam ide ovaj hobi uz mnoge savjete sa bloga Gingerscraps, te zaigrate i osvajate nagrada na njihovom forumu. Većinom možete osvojiti besplatne templates i mini setove (što je odlično za početak), a ako napravite i objavite 10 stranica za spomenar možete osvojiti ogromni set kojim ćete moći pripremiti još desetke stranica. Zato, klik na linkove i isprobavajte.
Vidimo se slijedeći tjedan!