01 prosinca 2019

Planer - velika pomoć za život i rad

U posljednje vrijeme, zadnjih par godina otkako se više bavim digitalnim životom (društvene mreže i online poslovi), potreban mi je planer. Puno je toga što tijekom dana trebam obaviti, pa sve to treba zapisati.
Zato sam prije 2 godine otkrila na blogu Designerblogs.com njihove planere za život i za blog. Mislim, savršeno - sve što trebam u dvije manje bilježnice.
Pogledajte kako izgledaju:

2020 Life Planner - DesignerBlogs.com

ovo gore je tzv. životni planer, a sada i blog planer:

2020 Blog Planner - DesignerBlogs.com

Oba planera savršena su za sve što trebate zapisati. Životni planer sadrži oko 50 stranica koje uključuju svaki dio vašeg života, kao što je popis za kupovinu, podsjetnik za uzimanje lijekova i odlazak liječniku, praćenje financija, planiranje obroka, proslave i slično.
Planer za blog sadrži 9 besplatnih stranica, među kojima je kalendar, strana za pripremanje članka za blog, popis što treba obaviti i slično.

Oba planera možete naručiti ovdje. Samo mala napomena - ukoliko kliknete na link i naručite, ja ću dobiti sitan iznos novca kao nagradu što sam vam preporučila ove proizvode. Zato unaprijed hvala.


BLOG PLANNER - PLAĆENI DIO

Besplatne stranice za blog planer možete dobiti pretplatom na blog Designerblogs.com

Uživajte i javite mi kako ide planiranje.