18 siječnja 2011

"Living Better...For Less" 12

The Dollar Stretcher

"Living Better...For Less"
September 17, 2007
Volume 12, Number 38

=======================================================


Rješavanje odrasle djece koja žive kod kuće

Živjela sam kod kuće 3 godine tijekom studija. Imala sam posao, ali nisam baš bila plaćena jako puno, pa si nisam mogla priuštiti stan u centru grada. Ipak, od mene se očekivalo da svoju sobu održavam čistom kako čistačica (a mama ju je uvijek imala na platnoj listi) kada dođe može samo usisati i obrisati prašinu. Očekivalo se da sama perem svoje rublje ako mi je trebalo nešto sasvim čisto. Inače bi ste završilo u ormaru mojih roditelja. Također sam plaćala 15 kuna na tjedan (zapravo, to je bilo još 1976) za sve troškove. Također, morala sam pripremiti večer bar jednom tjedno, te sama platiti za namirnice koje su mi potrebne. Za mene je to bilo malo, ali mi je ipak pomoglo. Također, naučilo me korisnim vještinama i steklo mi je naviku da ih koristim. Nisam sigurna hoće li ovo vrijediti u današnje vrijeme, ali za mene je to bio odličan početak.
Liz

*********
Aukcije za rabljene aute

Upravo smo kupili malo stariji rabljeni kamionet na aukciji rabljenih automobila. Koristili smo vrijeme i oko 6 mjeseci odlazili na takve aukcije dok nismo naišli na ono što nam je odgovaralo po izgledu i po količini novca. Kada smo preuzeli vlasništvo nad upravo kupljenim kamionetom (banka koja ga je prodavala dala nam je 50% popusta), svjetlo da motor radi bilo je uključeno. Nismo se brinuli jer smo odradili sve provjere auta. Motor je bio zaista vrlo tih. Kada sam odvezao kamionet do radionice za papravak želji su mi naplatiti 78 kn samo da saznaju zašto je ono svjetlo bilo upaljeno!

Budući da sam sam-svoj-majstor, otišao sam kući i pokušao saznati što mi treba za skeniranje. Zamislite samo što sam saznao: nabavio sam program i kabel kojim se to povezuje za oko 120 kn. Zo je manje nego skeniranje dva automobila! Također, obavijestio sam prijatelje i rodbinu da ću im moći pružiti tu uslugu za vrlo malo novca! Naš skener se isplatio već nakon nekoliko pregleda! Zato, istražite preko interneta što vam je potrebno da sami napravite uslugu koju će vam drugi masno naplatiti! Usput rečeno, skeniranje je pokazalo da je potrebna promjena ulja.
D. B. in Manitoba, Canada

*********
Računi za grijanje

Usprkos životu u apartmanu stisnutom između druga dva, tijekom zime teško je zadržati toplinu u stanu. Zidovi i prozori nemaju izolaciju, a tako je i sa podovima, krevetima, zahodom, ormarima i slično. Sve je prilično ledeno, pogotovo noću.
Na nesreću, tu ne mogu učiniti gotovo ništa.
Često sam se budila tijekom noći smrznuta, morala sam nagovarati samu sebe da se ustanem iz toplog kreveta u hladnoću i zaista sam pojačavala grijanje gotovo do maksimuma.

Prošle zime, otkrila sam da za oko 100 kn ili nešto više možete kupiti podnu postavku sa zagrijavanjem (odmah sam ju otrčala kupiti).
Imala je 20 postavki, dugme protiv pregrijavanja, te se automatski isključivala nakon 10 sati rada da se ne bi zapalila. Ona zagrijava samo ono što se stavi preko nje, pa se energija ne troši uzalud. To mi je omogućilo da termostat smanjim do gotovo minimuma, a tijekom noći stan je bio relativno ugrijan. A plaćala sam oko 20 kn manje na računima za grijanje nego godinu ranije. Bila je to dobra kupovina.
Lynda C.

*********
Sameđi šećer

Smeđi šećer se kod mene nikada ne zrguša. Uvijek mi je dostupan i nikada ne moram plaćati ekstra novac za naknadne kupovine. Umjesto toga, u staklenki imam točno onu količinu koju recept traži. Uvijek imam i običnog šećera i melase pri ruci. Kada uzmem recept za koji treba smeđu šećer, prvo izmjerim obični šećer na jednaku količinu, a onda dodajem po nekoliko kapi melase (samo male količine djeluju) i to promiješam dok ne dobijem odgovarajuću boju.
Cheryl C. in Midlothian, VA

=======================================================

Informacije o publikaciji:
Copyright "The Dollar Stretcher, Inc." 2007. Sva prava pridržana.
Kopije se mogu distribuirati bez dodatnog elektroničkog odobrenja. Ovaj newsletter možete reproducirati, bez izmjena, bez komercijalnih svrha i bez gore navedenog dopuštenja. Pretpostavlja se da će sva pitanja, savjeti i odgovori biti pisani bez ispravaka i bez dopuštenja osoba navedenih u njima. Ime i e-mail adresa osobe navedene u newsletteru neće se koristiti bez specifičnog zatraženja ili dozvole. Sva pisma postaju vlasništvo tvrtke "The Dollar Stretcher, Inc".

Informacije o sponzorstvu:
The Dollar Stretcher objavljuje 8 različitih e-zina i stiže do više od 400,000 čitatelja svakog tjedna. Informacije o plaćanjima dostupne na mailto:marketing@stretcher.com

The Dollar Stretcher, Inc. (c) 2007
Sva prava sadržana.

gary@stretcher.com
http://www.stretcher.com