30 siječnja 2011

"Living Better...For Less" 15

Dollar Stretcher Tips

"Living Better...For Less"
September 25, 2007
Volume 9, Number 77


=======================================================

Bojanje prstima

Možete platiti veliku lovu za netoksične boje kojima djeca mogu crtati prstima. Ali, ja sam otkrila da nekoliko kapi boje za hranu u običnom jogurtu daje dovoljno lijepu boju koja ni približno nije toksična, a hranjiva je! Kao bonus, moja mala djeca mogu bezbrižno se zabavljati zajedno sa starijom braćom, a ja se neću brinuti što im boja dospije u usta! Ovo je dobitak za sve nas!
Jeanne

*********
Bankovni ček

Nakon što mi je banka naplatila pogrešan iznos, sada čuvam sve račune nakon kupovina i račune za režije dok mi ne stigne slijedeći ispis iz banke. Tada usporedim iznos na ispisu sa onim u mojoj čekovnoj knjižici.

Jednom prilikom uočila sam da sam u istom mjesecu dva puta dobila naplatu istog duga.
Kad sam nazvala banku, rekli su mi da treća stranba obavlja naplatu dugova i da je možda zbog toga naplaćeno dva puta. Odmah su mi uredili povrat novca i obavijestili tu treću stranu. To bi mi bio dodatni trošak od najmanje 400 kuna i zbog toga bi mi račun bio u crven0om. Na svakom računu koji odlažem u čekovnu knjižicu označim crtu. Na taj način znam da sam taj račun plaćala preko tekućeg računa. Uvijek točno znam koliko mi je novca ostalo nakon svih plaćanja koja moram napraviti.

Dobro je znati da u današnjem poslovnom svijetu se možeš zaštititi za nekoliko minuta. Sada mi kćeri učim da na isti način paze na svoj novac.
Missy W.

*********
Priručni kalkulator

Čini se da ovih dana gotovo svaka osoba ima mobitel. Većina mobitela u sebi ima ugrađenu funkciju kalkulatora. Kad odlazim u trgovinu, samo pokrenem funkciju kalkulatora i zbrajam sve što stavljam u kolica. Kako bi mi bilo jednostavnije preskačem upisivanje decimala (4.26 tako postaje 426) ili zaokružim na slijedeći okrugli broj. Na taj način možete priblično točno nati koliko vam je novca potrebno na blagajni, pa je vjerojatnije da ćete izbjeći pogrešne cijene (ako naplaćeni iznos bude veći nego što ste sami zbrojili), a to će vam uštedjeti i vrijeme i novac.
Dana B.

=======================================================

Spojeni parovi

OK, priznajem da volim naušnice! Imam ih toliko da već teško pazim na njih. Otišla sam u trgovinu proizvodima za ručne radove i kupila desetak manjih vrećica od platna. Sada u svaku vrećicu složim jedan do dva para naušnica (ako su jednakih boja) i zatim sve vrećice složim u prozirnu kutiju. Kada želim određene naušnice samo pogledam na vrećici gdje piše boja koju želim i lako ih pronađem!
Diane

*********
Glazura na kvadrat

Kada kupite glazuru za kolač, izvadite ju iz posude u kojoj ste kupili, prebacite u duboku zdjelu, i miješajte ju mikserom.
Glazura će tako udvostručiti svoju količinu. Imat ćete veću količinu glazure za više kolača ili samo jedan kolač, ali sa manje kalorija i šećera.
Joyce

=======================================================

Hvala!

Informacije o publikaciji:
Copyright "The Dollar Stretcher, Inc." 2007. Sva prava pridržana.
Kopije se mogu distribuirati bez dodatnog elektroničkog odobrenja. Ovaj newsletter možete reproducirati, bez izmjena, bez komercijalnih svrha i bez gore navedenog dopuštenja. Pretpostavlja se da će sva pitanja, savjeti i odgovori biti pisani bez ispravaka i bez dopuštenja osoba navedenih u njima. Ime i e-mail adresa osobe navedene u newsletteru neće se koristiti bez specifičnog zatraženja ili dozvole. Sva pisma postaju vlasništvo tvrtke "The Dollar Stretcher, Inc".

Informacije o sponzorstvu:
The Dollar Stretcher objavljuje 8 različitih e-zina i stiže do više od 400,000 čitatelja svakog tjedna. Informacije o plaćanjima dostupne na mailto:marketing@stretcher.com

The Dollar Stretcher, Inc. (c) 2007
Sva prava sadržana.

gary@stretcher.com
http://www.stretcher.com