29 siječnja 2011

"Living Better...For Less" 14

The Dollar Stretcher

"Living Better...For Less"
September 24, 2007
Volume 12, Number 39


=======================================================

Predivne usne!

Najlakša i najukusnija maska za usne koju sam ikada iskušala (prijedlog je došao od moje mame) ne najobičniji med na usnama! Dovoljan je tanak sloj, a učinit će čuda ako se uspijete oduprijeti nagonu za lizanje. Pobrinite se da su vam usne očišćene. Odlično je ako se koristi svakog dana u trajanju od oko 3 tjedna, posebno ako se ne možete nasmiješiti bez da razdvojite usne. Možete ga ostaviti da djeluje koliko god želite, a ja ga najradije namažem navečer prije odlaska na spavanje. Ujutro su mi usne tako meke i slatke!

Med je otporan na bakterije, omekšava tvrdu stolicu i ima piling učinak na tijelo, izvana i iznutra.
Koristi se ne samo za zaslađivanje hrane i pića, već i u medicinske svhrne, posebno u orijentalnoj medicini. Zato što tako lijepo omekšava kožu možete ga koristiti na licu (i vratu) kao najjednostavniju hidratantnu masku za lice.
Grace H.

*********
Uklanjanje mirisa urina kućnih ljubimaca

Imala sam stanara čiji je stari mačak mokrio iza većih komada namještaja. Nakon što sam iskušala već gotovo sve, odlučila sam izrezati komad tepiha na kojem se miris osjetio najjače. Već sam ga izvukla ispod namještaja (a i tako je došlo vrijeme za promjenu tepiha) kad je naišao susjed i preporučio mi ekstrakt vanilije koji inače koristim za kolače. Sve što je trebalo učiniti jest naliti veću količinu tog ekstrakta, zato sam kupila nekoliko bočica i počela izlijevati. To je toliko prekrilo miris mačjeg urina da se zaista počeo osjećati ugodni miris vanilije.
Michaela E.

=======================================================

Hvala!

Informacije o publikaciji:
Copyright "The Dollar Stretcher, Inc." 2007. Sva prava pridržana.
Kopije se mogu distribuirati bez dodatnog elektroničkog odobrenja. Ovaj newsletter možete reproducirati, bez izmjena, bez komercijalnih svrha i bez gore navedenog dopuštenja. Pretpostavlja se da će sva pitanja, savjeti i odgovori biti pisani bez ispravaka i bez dopuštenja osoba navedenih u njima. Ime i e-mail adresa osobe navedene u newsletteru neće se koristiti bez specifičnog zatraženja ili dozvole. Sva pisma postaju vlasništvo tvrtke "The Dollar Stretcher, Inc".

Informacije o sponzorstvu:
The Dollar Stretcher objavljuje 8 različitih e-zina i stiže do više od 400,000 čitatelja svakog tjedna. Informacije o plaćanjima dostupne na mailto:marketing@stretcher.com

The Dollar Stretcher, Inc. (c) 2007
Sva prava sadržana.

gary@stretcher.com
http://www.stretcher.com