05 siječnja 2011

"Living Better...For Less" 9



The Dollar Stretcher

"Living Better...For Less"
September 10, 2007
Volume 12, Number 37

=======================================================

Zbrajanje u hodu

Kad krenem u kupovinu namirnica naoružam se sa priručnim kalkulatorom. Mnogo mi je lakše tako pratiti potrošnju, da ne bih prešla granicu dopuštenog. To me također podsjeća da kupujem ono što mi je potrebno, a ne ono što želim, jer odmah vidim koliko će moje želje zagristi u budžet.
M.

*********
Čitači koda

Prijateljica mi je podijelila savjet koji mi je uštedio mnogo novca prilikom popravka auta. Većina trgovina dijelovima za automobile ima aparat koji prinesu automobilu i koji odmah ukaže u čemu je pogreška. Ta je usluga sasvim besplatna.

Nedavno se to dogodilo mome automobilu. Otkrila sam da suprug nije zavrtio poklopac benzina sasvim do kraja. Kada sam ga konačno zavrnula prilikom ulaska u trgovinu, zaposlenik trgovine ponovo je pregledao auto tim aparatićem i ništa se više nije ukazalo. To mi je uštedjelo mnogo vremena koje bi mi trebalo za vožnju na popravak, posebno zato što je auto još uvijek bio pod garancijom, a do najbliže radione za popravak ima manje od 60 km.
Stacey S. in Muncie, IN


*********
Posjetite zemlju

Živim u predgrađu jednom zaista velikog grada. Moja sestra živi u seoskom dijelu, oko 10 minuta od moje kuće. Mome psu nedavno je trebala veterinarska njega, a ona mi je preporučila njihovog seoskog veterinara. Nazvala sam ga i uštedjela 150 kuna koristeći njegove usluge, a ne redovnog gradskog veterinara. Isplatilo se za ovo voziti desetak minuta! Navodno ovaj veterinar zarađuje većinu vremena liječenjem stoke, a ne kućnih ljubimaca.
Teresa E.

=======================================================

Informacije o publikaciji:
Copyright "The Dollar Stretcher, Inc." 2007. Sva prava pridržana.
Kopije se mogu distribuirati bez dodatnog elektroničkog odobrenja. Ovaj newsletter možete reproducirati, bez izmjena, bez komercijalnih svrha i bez gore navedenog dopuštenja. Pretpostavlja se da će sva pitanja, savjeti i odgovori biti pisani bez ispravaka i bez dopuštenja osoba navedenih u njima. Ime i e-mail adresa osobe navedene u newsletteru neće se koristiti bez specifičnog zatraženja ili dozvole. Sva pisma postaju vlasništvo tvrtke "The Dollar Stretcher, Inc".

Informacije o sponzorstvu:
The Dollar Stretcher objavljuje 8 različitih e-zina i stiže do više od 400,000 čitatelja svakog tjedna. Informacije o plaćanjima dostupne na mailto:marketing@stretcher.com

The Dollar Stretcher, Inc. (c) 2007
Sva prava sadržana.

gary@stretcher.com
http://www.stretcher.com