18 svibnja 2010

5 stvari za koje bih voljela da sam ih znala prije nego sam se udala za svog supruga


napisala Holly Bliss

1. Voljela bih da sam znala da nema pojma gdje čuvamo rezerve toaletnog papira (ali da nema ideju kako zamijeniti potrošenu rolu papira ako, predviđajući potrebu, ostane bez toaletnog papira).
2. Voljela bih da sam znala da njegov pojam “čišćenja kuhinje ” i moj razlikuju se kao bolonjski sendvič i govedski odrezak.
3. Voljela bih da sam znala da moje mišljenje nije važno osim ako se ne pokaže kao valjano i sa njim se slože svi njegovi prijatelji, kolege, susjedi, smećari, raznosač novina…
4. Voljela bih da sam znala da odabirom da postanem mama kućanica radit ću više nego što sam radila na poslu sa punim radnim vremenom i onim povremenim u isto vrijeme. A ono kad mame paze svoju djecu to je "nadgledanje djece", a kad tate paze djecu to je "čuvanje djece"
5. Voljela bih da sam znala da će njegov način umjesto da mi donosi cvijeće i izgovara "Volim te" nekakvom poezijom, biti "Volim te" kroz izgradnju cvjetnog vrta i promjenu ulja u mome automobilu.
~*~
Ovaj popis sastavljen je uz mrvicu humora, ali u njemu se nalazi i sakrivena iskrenost. Koliko god mislili da poznajete svog zaručnika, nije to dovoljno koliko biste ga trebali poznavati prije vjenčanja.
U ovo romantično vrijeme, postoje neromantične teme o kojima svaki uskoro vjenčani par treba razgovarati. Kontruktivna komunikacija je srce dobrog braka, pa biste ju mogli početi prakticirati prije odlaska prema oltaru.
Omiljena rečenica mog supruga u prvim godinama braka bila je, “ali nikada ranije nisam bio oženjen – nisam to znao.” I vi ste možda pomislili jednako, ako se spremate udati i pitate se kakva bi pitanja trebali postaviti jedno drugome.
Jedan od načina da to postignete jest pronaći Crkvu koja održava savjetovanja mladenaca prije braka. Mnogi će vam pomoći fokusirati se na buduće stresove do kojih bi moglo doći i pomoći vam razgovarati o njima, te razgovarati po individualnim vrijednostima koje imate. Zatim, vodjet ćete gdje se one spajaju i gdje se sasvim razilaze. Te razlike, iako nisu loša stvar, pomoći će vam da počnete stvarati kompromise kao par kad se radi o važnim temama.
Možete također koristiti odličnu knjigu koju sam našla: "Don’t You Dare Get Married Until You Read This!" (Da se niste usudili vjenčati prije nego ovo pričitate!) koju je napisao Corey Donaldson. U njoj ćete naići na 500 pitanja od “postoji li nešto vezano uz brak što te plaši ” do “na kojoj strani kreveta želiš spavati.” Možda se sva pitanja neće baš odnositi na vašu situaciju, ali svako pojedino, od “voliš li više odvojene bankovne račune ili račune sa različitim imenima ” do “koliko često se tuširaš ” jest važno.
Bilo da koristite jedan od gore opisanih izvora ili odaberete neki vlastiti način: svakodnevnim razgovorima o (onome što se čini) nevažnim stvarima, i isto tako, važnim pitanjima – bit ćete u mogućnosti izbjeći mnoge svađe koje iznenade parove dok se navikavaju na zajednički život.

© 2006 Holly Bliss. Sva prava zadržana. Ovaj se dokument može slobodno koristiti u neprerađenom obliku i uz uvjet da su sve reference o pravima zadržane netaknute uz linkove na web stranice.

O autoru: Koristeći svoje pisanje kao put života, Holly Bliss je eklektični pisac, supruga gotovo 18 godina i majka 4 djece. Ovaj članak je predala u suradnji sa http://www.Prye.Com što je stranica za pozivnice za vjenčanja.