25 svibnja 2010

7 ključnih razloga zašto se trebate vjenčati



napisao Roger Ali Bocus

Iz razloga što moram zadržati članak prilično kratkim, neću biti u mogućnosti ući u dubinu detalja slijedećih 7 razloga zašto se trebate vjenčati. Kako god bilo, nakon čitanja ovog članka, nadam se da neće sebe lišiti zajednice koja je namijenjena da bude jedna od najvažnijih veza koje ikada možete formirati.
1. Izraziti najvišu razinu ljubavi
Što je najviša razina ljubavi?
Najviša razina ljubavi je ona koja vam daje slobodu da budete kreativni, izražajni i inovativni koliko želite biti uz tu osobu.
Dok sam bio samac, bavio sam se volonterskim radom gdje je bilo samo malo ljubavi koju sam mogao podijeliti drugima i ništa više. Osjećamo sam se tako ograničeno, jer imao sam toliko ljubavi u sebi, koja je svoje izražavanje mogla pronaći samo u trenutku vjenčanja.
Hvala Bogu što sam danas oženjen!!
2. Za oslobađanje obveze
Brak je rezultat obveze u romantičnoj vezi.
Ako živite u kući sa nekime bez braka, provjerite svoju razinu obvezivanja. Strah od braka mogao bi biti vaš najveći problem. Prepoznajte svoje strahove i prebolite ih. Obvežite se na vjenčanje.
3. Za užitak u seksualnoj slobodi
Brak pruža legalnu slobodu za istraživanje radosti seksa.
Znam da smo nekada vjerovali da je seks prije braka "hladno" iskustvo. Ali ništa ne može biti dalje od istine.
4. Za razvijanje pomoći
Postoji izreka koja kaže, “Dvoje je bolje nego jedno ….” A postoji također klišej koji kaže, “Puno ruku – olakšani posao ”. Ja definitivno mogu potvrditi točnost ovih dviju izreka.
Nakon što sam se oženio moj posao je postao nadaleko lakši.
Moja žena bila je i ostala neprocjenjiva moja pomoćnica.
Nemam nikakvih pritužbi.
5. Za uživanje u doživotnom partnerstvu
Jedna od mojih najvažnijih veza prije braka bila je: partnerstvo.
Želio sam nekoga sa kim bih mogao dijeliti strasti, radosti, tuge, uspjehe, borbe i ljubav, i nekoga tko je želio to isto činiti sa mnom.
6. Za početak povećanja
Brak donosi povećanje u vaš život: povećanje financija, povećanje rada mozga, dvostruko više edukacije i iskustava, pojačanje snage ………
7. Za buđenje osjećaja pripadanja
Svaka osoba mora nekome pripadati.
Prije 10 godina bio sam uključen u to da budem tu za druge (financijski, emocionalno, spiritualno…) kao predsjednik neprofitne organizacije, ali osjećao sam se kao da nemam nikoga tko će biti tu za mene kada mi zatreba.
Osjećao sam se kao da pripadam svijetu, ali ne jednoj određenoj osobi koja bi se obvezala da me voli bez uvjeta i ja nju isto tako.
Želio sam pripadati jednoj posebnoj osobi. Tu određenu osobu pronašao sam u svojoj – danas - supruzi.

Roger Ali Bocus je predsjednik dvije odlične organizacije: The Literary Crusaders i RJ Communications. Također je autor 10 knjiga; te inspiracijski i motivacijski govornik.
www.1attracting-hearts.com/attracting.html