04 lipnja 2010

Ovo je najbolji recept svih vremena za Kekse sa čokoladnim komadićima


napisao Michael Haydon

Znam da je to malo prepotentno, ali mislim da sam u pravu. I vi to želite znati, zer ne? Ako je vaš odgovor da, tada ste se upisali na listu ovisnika o keksima sa čokoladnim komadićima. Pravo živo čudovište za kekse. OK, evo ga:
Recept
1/4 šalice smeđeg šećera
1/8 šalice meda
1/8 šalice maslaca
1/8 šalice prirodnog maslaca od kikirikija
1/2 banane, smrvljeno
1 žličica ekstrakta vanilije
5/8 šalice integralnog brašna
1/8 šalice zobene krupe
1/2 šalice zobi
1/4 žličice praška za pecivo
1/8 žličice soli
1 prstohvat začina za pitu od bundeve
1/2 šalice sušenih brusnica
1/2 šalice poluslatkih čokoladnih komadića
2 žlice sjemenki suncokreta
UPUTE:
Zagrijte pećnicu na 175 stupnjeva C.
U srednjoj zdjeli, pomiješajte smeđi šećer, med, maslac i kikiriki maslac do glatke smjese. Umiješajte bananu i vaniliju. U drugoj posudi pomiješajte integralno brašno, zobenu krupu, zobi, prašak za pecivo, sol i začin za pitu od bundeve. Umiješajte suhe sastojke u veću zdjjelu kod vlažnih sastojaka sve dok nastane glatko tijesto. Umiješajte brusnice, čokoladne komadiće i sjemenke suncokreta. Stavljajte žlicom na ne-namašćenu tepsiju.
Pecite 10 do 12 minuta u ranije zagrijanoj pećnici, dok keksi postanu lagano smeđi na rubovima.
Porcije po receptu: 12
Iako ovaj recept nije najosnovniji, isprobao sam ih poprilično mnogo prije nego sam odlučio da mi je ovaj najdraži. Isprobajte, znam da ćete se složiti. Napišite mi poruku da znam što ste otkrili. Uvijek sam voljan razmišljati o poboljšanjima! Primijetit ćete da sam koristio čokoladne komadiće od tamne čokolade, jer zaista više volim tamnu čokoladu. Moja djeca više vole slađu verziju, ali ja gornji recept čuvam kao tajnu za odrasle! Jednom sam čak načinio vlastitu tamnu čokoladu koristeći najbolje sastojke koje sam mogao pronaći. Išao sam na poseban tečaj spravljanja čokolade gdje sam naučio osnove. (Da, zaista sam tako čudan!), a tada sam proizveo najbolju čokoladu koju možete zamisliti, a onda sačuvao samo nekoliko komadića koje sam iskoristio za gore opisane kekse. Zaista se lijepo slaže sa brusnicama. Izostavio sam dio o spravljanju čokolade, jer smatram da se jednako kvalitetni čokoladni komadići mogu pronaći u svakom trgovačkom centru.
Sretno i nadam se da ćete se pridružiti sve većoj hrpi fanova ovog uskoro najpopularnijeg recepta.

Michael je vlasnik stranice Chocolate Lovers, NAJBOLJEG sitea za sve vezano uz čokoladu. Ondje ćete pronaći najbolje ideje za poklone vezane uz čokoladu http://www.ChocolateMad.com